لباس کارلباس کار دوبنده

نمایندگی پخش و فروش انواع لباس کار در زنجان

نمایندگی پخش و فروش انواع لباس کار در زنجان.فروش انواع لباس کار سرهمی و دوتکه مخصوص مشاغل صنعتی، خدماتی ،رستورانی، بیمارستانی و … در این سایت به عنوان نماینده استان زنجان فراهم شده است.

لباس کار زنجان

 

مشاغل مختلف و لباس کار مخصوص آن ها

احتمالا شما نیز با ما هم عقیده اید که لباسِ کار، هویتِ یک سازمان را عیان می سازد و بیانگر حرفه و شغل یک فرد است. به زعم این که، استفاده از لباس کار، سپری است در برابر بلایای مختلف، اما باید بپذیریم، استفاده از لباس کار، انسجام یک سازمان را بالا می برد و زیبایی را در بطنِ آن ارگان تزریق می کند.

جانِ کلام این که، پوشیدن لباس کار یکدست در محل کار، حسِ زیبایی و برابری را القا می کند.

برای هر شغل، اختصاصا یک لباس کار تولید می شود. دو مشخصه اصلی در تولید لباس کار، جنس پارچه و رنگ است. بسته به این که محیط کار به چه صورت است، استفاده از چه ابزار هایی در این حرفه متداول است و کار کردن در چه شرایط آب و هوایی صورت می گیرد، جنسِ پارچه متفاوت خواهد بود. رنگ پارچه را زمان کار کردن(شب یا روز)، تعیین می کند.

آتش نشان ها: لباس کار طراحی شده برای آتش نشان ها، ضد احتراق است، مقاوم در برابر پارگی است و می تواند کشش را تاب بیاورد. سبک و کم وزن بودن این لباس کار بسیار مهم است و معمولا به گونه ای طراحی می شود که به راحتی و بدون نیاز به زمان زیاد، پوشیده شود.

جوشکار و تراشکار: لباس کار این افراد تنها در پیراهن و شلوار خلاصه نمی شود و پوشیدن لوازم حفاظتی از الزامات است. کلاه ایمنی، عینک، ماسک مخصوص (ماسک هایی که گرد و غبار را کنار می زنند) و پیشبند های محافظتی از دیگر موارد مهم هستند. (مچ بند و سربند دو وسیله حفاظتی دیگر است که در صورت نیاز می توان آن ها را خریداری نمود).

کارگران آزمایشگاه (و تمام افرادی که با مواد اسیدی و انواع مواد شیمیایی سر و کار دارند): مخاطبِ اصلی این گروه از شاغلان، لباسِ کار ضداسید است. عموما در تولید این لباس کار از مواد pvc استفاده می شود تا با حضور در مواد اسیدی و محیط هایی که آغشته به مواد شیمیایی است، خطری گریبانگیر فرد نشود. ضدحساسیت بودن از دیگر فاکتور هایی است که در تولید لباس کار ضداسید رعایت می شود. پیشبند، پوتین پلاستیکی و دستکش هایی که بلند و از جنس پلاستیکند جزء لاینفک لباس کار چنین افرادی هستند.

کارگران معدن: لباس کار این افراد شامل دستکش، کلاه ایمنی، چراغ ایمنی، پوتین های بلند لاستیکی و ماسک است. طناب نجاتِ متصل به کمربند ایمنی برای شرایط اختصاصی قابل خرید می باشد.

کارگران آهنگر: عینک تراشکاری، دستکش، گوشی حفاظتی، کفش های ایمنی و پیشبند های چرمی.

رانندگان جرثقیل و کارگران جاده ای!

تمام افرادی که در جاده و حواشی خیابان ها، فعالیت می کنند دارای لباس کار با دید بالا (High Visibility)، هستند. بارزترین ویژگی چنین لباس هایی این است که در تمامِ شرایط جوی و در هر ساعت از شبانه روز، فرد را رؤیت پذیر می سازد (به دلیل براقیت منحصر به فردشان).

لباس کار زنجان

 

نکاتی که تاجران در خرید عمده لباس کار باید به آن توجه کنند:

  • توجه به جنسِ پارچه و رنگ انتخاب شده برای طراحی و دوخت لباس کار.
  • کنار گذاشتن سلایق شخصی و انتخاب لباس کار بر اساس استاندارد های تعریف شده و ایمنی.
  • در نظر گرفتن محیط کار، خطرات جانبی، شرایط آب و هوایی، اقلیم منطقه و در نهایت شخصیت کاری.
  • انتخاب روش هایی که به قیمت ارزان تر منتهی می شود (حذف واسطه ها و خرید مستقیم از کارخانه، بهترین راه است).
  • خرید از مکان هایی که مسئولیت ارسال را متقبل می شوند.

سفارش و خرید انواع لباس کار از نمایندگی لباس کار زنجان:

برای آشنایی بیشتر با انواع لباس کار و دریافت لیست قیمت با کارشناسان بخش لباس کار خانه صنعت و معدن از طریق واتس آپ تلگرام یا شماره های سایت در ارتباط باشید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا