استایلینگ

نکات طلایی انتخاب رنگ کلاه برای پوست سبزه

نکات طلایی انتخاب رنگ کلاه برای پوست سبزه،اگر شما پوست سبزه دارید و پوستتان با رفتن زیر آفتاب بجای سوختن برنزه می‌شود، رنگ پوستتان گرم می‌باشد و با طیف وسیعتری از رنگ‌ها نسبت به پوست بور و سفید یا رنگ پوست “سرد” متناسب است؛ سبز تیره نیز با رنگ پوست سبزه متناسب است.

نکات طلایی انتخاب رنگ کلاه برای پوست سبزه

بایدها و نبایدهای استفاده از رنگ‌ها برای افراد با پوست سبزه

قوام پوست غالب (مسلط) خود را بشناسید. صرف نظر از اینکه قوام پوست شما چه می‌باشد، چیزی که واقعا به زیرسازی درست منجر می‌شود این است که چطور تُناژ یا همان قوام پوست، ته رنگ پوستتان را کامل می کند. و بیشتر برندها برای اینکه کار رو سخت تر کنند، معمولا دو یا چند رنگ بسیار نزدیک به هم را ارائه می‌کنند. زیر قوام پوست خاص شما، رنگ مایه یکی از ته رنگ‌های زیر قرار دارد:

سرد: ته رنگ‌های صورتی، قرمز یا  آبی

گرم: تک رنگ‌های زرد یا طلایی

خنثی: تعادل بین هردو تک گرم و سرد

معمولا، افراد با پوست سبزه بخاطر داشتن ته رنگ‌های طبیعی گرم یا طبیعی با رنگ غالب شناخته می‌شوند. هرچقدر تُناژ طبیعی شما روشنتر باشد، ته رنگ‌های شما خنکتر خواهد بود و هرچقدر سایه پوست سبز تیره تر باشد، ته رنگ طلایی تر و عمیق تر خواهد بود.

رنگ پوست شما با مجموعه ای از رنگ‌های رژ لب نود تا نارنجی بولد متناسب می‌باشد. سایه‌های بزرگ و روشن ته رنگ طلایی و طبیعی شما را بیرون می‌آورد و این در حالی است که رنگ مایه‌های قرمز توت فرنگی باعث گرم شدن رنگ پوست شما می‌شود. دیگر رنگ‌هایی که می‌توان با آن‌ها خودنمایی کرد، رنگ مرجانی با ته رنگ‌های صورتی، قرمز خونی یا شرابی، سایه‌های قرمز رنگ (توت خرسی) و صورتی پررنگ هستند.

نکات طلایی انتخاب رنگ کلاه برای پوست سبزه

رنگ های مختلف سایه برای آرایش

اینکه می‌خواهید سایه طبیعی باشد یا گرم، کاملا به شما بستگی دارد. رنگ قهوه ای طلایی و رنگ مایه ی قرمز کاملا برروی پوست شما زیبا بنظر می‌رسد.

  • کلاه مناسب سبزه‌ها

اگر شما پوست سبزه دارید و پوستتان با رفتن زیر آفتاب بجای سوختن برنزه می‌شود، رنگ پوستتان گرم می‌باشد و با طیف وسیعتری از رنگ‌ها نسبت به پوست بور و سفید یا رنگ پوست “سرد” متناسب است.

کلاه‌های قهوه ای مناسب رنگ پوست تیره و سُرخ (مایل به قرمز)، موهای بور، حنایی و قرمز و کلاه‌های قهوه ای رنگ با هرگونه رنگ مویی جزء موی خاکستری مناسب هستند. کلاه قهوه ای با تمام رنگ‌های پوست بجزء رنگ زیتونی اندکی روشن (رنگ پریده) و همچنین، قهوه ای پررنگ با رنگ پوست زیتونی سالم قابل قبول و سبز تیره نیز با رنگ پوست سبزه نیز مناسب است.

اگر رنگ پوستتان مانند آدریان گرنیر (تهیه‌کننده، کارگردان، و هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا) سبزه یا برنزه باشد، رنگ‌های گرم همچون رنگ‌های نارنجی ـ زرد، سبز زیتونی، قرمز پررنگ و ارغوانی را امتحان کنید.

نکات طلایی انتخاب رنگ کلاه برای پوست سبزه

انواع کلاه‌ها و ترکیب انها با لباس

کلاه فدورا: این کلاه‌ را به شیوه ای درست می‌کردند که بیشتر توسط زنان استفاده شود؛ و از تزئینات و رنگ‌هایی استفاده می‌کردند که مورد توجه زنان واقع می‌شد. و تا به امروز، این کلاه‌ها شیک ترین و محبوب ترین کلاه در میان بیشتر زنان می‌باشد. این کلاه‌ها معمولا مناسب لباس گل دار، دامن، لی، لباس‌های یک تکه و روپوش‌ها می‌باشند

کلاه عرقچین: این تنها نوع کلاهی است که همه ماها استفاده می‌کنند و حتی از اینکه اسمش ” کلاه عرقچین” خوانده می‌شود، خبر نداریم. این نوع کلاه مناسب هرگونه لباس بیرون زمستانی است و معمولا دخترا وقتی موهایشان خراب شده یا دوست دارند خود را کمی خفن و با حال نشان دهند (گردن کُلفت)  بر سر می‌گذارند.

کلاه ساحلی: کلاه‌های ساحلی اوایل معرفی بعنوان “کلاه‌های مامور نجات غریق” شناخته و توسط ماموران نجات غریق استفاده می‌شد؛ آنان در ساحل منتظر می‌نشستند و این کلاه آن‌ها را از گرمای سوزان محافظت می‌کرد. معمولا جنس آن‌ها از حصیر یا نوع دیگری از فیبر گیاهی و بسیار سبک می‌باشند .این کلاه‌ها را با  مایوی دوتکه (بکینی)، لباس شنا و هرچیزی که می‌خواهید بپوشید.

نکات طلایی انتخاب رنگ کلاه برای پوست سبزه

بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن تامین کننده بورس لباس کار بهداشتی و بیمارستانی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا