استایلینگ

نکات طلایی و جذاب انتخاب شلوار مناسب برای مانتو کوتاه

نکات طلایی و جذاب انتخاب شلوار مناسب برای مانتو کوتاه،شیک بودن جزء ذات هر فرد است و هر فرد بر حسب نوع مانتوی انتخابی که دارد شلوار مناسب با ان را نیز تهیه می کند تا شکیل بودن و جذابیت خود را افزایش دهد.شلوارهای مناسب برای مانتو کوتاه بیشتر از نوع جذب و تنگ انتخاب می شوند تا نمایی بیشتری داشته باشند.

شلوار مناسب برای مانتو کوتاه

انتخاب این مدل مانتوها، سبک و جذاب باشیم

شیک و جذاب بودن در ذات هرکسی است و هرکسی مایل است خود  را ازآنچه هست زیباتر نشان دهد برای زیبایی بیشتر می‌توان لباس‌هایی را انتخاب کرد بر خوش استایل شدن شما می‌افزاید. در انتخاب مانتوی جذاب و زیبا به نکته‌ی فرم بدن بسیار توجه کنید. هر کس فرم بدن مخصوص خود را دارد و بر زیبایی‌اندام بسیار تأثیرگذار است.

کسی که اندامی سیب مانند دارد بهتر است شلوار گشاد بپوشد تا کوچکی پاهایش نسبت به بدنش پوشیده شود و کسی که اندامی مستطیلی دارد بهتر است از دامن چین‌دار استفاده کند تا به بدن خود فرم دهد.با توجه به فرم بدن متوجه می‌شوید که هر کس چه نوع لباسی را می‌تواند بر تن کند تا زیبایی و جذابیت بیشتری داشته باشد. باید توجه نمود که  شلوار مناسب برای مانتو کوتاه کم نیست و باید به نکاتی حتماً توجه داشت به‌خصوص که الآن شلوارهای با پاچه‌های گشاد مد شده است.

یکی از نحوه‌های ست کردن، شلوار مناسب برای مانتو کوتاه را شلوارهای پاچه گشاد دانست که زیبایی فراوانی را به اندام شما می‌دهد و بیشتر مناسب افراد قدبلند بااندام لاغر است. شلوار مناسب روی مانتو کوتاه برای افرادی که دارای هیکل نسبتاً چاق هستند توصیه می‌شود از شلوارهای چسبان و تنگ استفاده کنند تا هیکلشان را به نسبت لاغرتر نشان دهد.

شلوار مناسب برای مانتو کوتاه بسیار موردتوجه است و بهتر است در روزهای تابستانی به سراغ شلوارهایی برویم که پارچه‌ای هستند و در عین راحتی، زیبایی و مدرن بودن را نشان می‌دهند و مانتوهایی که جلوباز هستند و از جنس پنبه‌اند، در عین راحتی و خنک بودن به زیبایی و شیکل بودن فرد کمک بسزایی می‌کند.

شلوار مناسب برای مانتو کوتاه می‌توانند از نوع طرح گل‌دار نیز باشد که با شومیز و مانتوهای کوتاه پوشیده می‌شود و بهتر است این نوع سبک لباس پوشیدن را با کفش‌های صندل انتخاب کرد.

شلوار مناسب برای مانتو کوتاه

آیا مانتو کوتاه برای افراد قدکوتاه مناسب است؟

مشکل کوتاهی قد مشکلی است که امروزه با پوشیدن کفش‌های پاشنه‌بلند و یا روش‌های فشن استایلیست به‌آسانی رفع شده است؛ استفاده از کمربند در مانتوها باعث افزایش قد پاهای افراد قدکوتاه می‌شود و هر چه کمربند به سینه نزدیک‌تر باشد باعث نشان دادن بلندی قد می‌شود. شلوار مناسب برای مانتو کوتاه بیشتر شلوارهای جذب و تنگ می‌باشند تا باعث نشان دادن فرم پاها و کشیدگی آن‌ها شوند و کوتاهی قد را بپوشانند.

مانتوهای کوتاه و یا بارانی‌هایی که تا زیرخط باسن هستند باعث بلندی قد می‌شوند و پیشنهاد می‌شود رنگ‌های روشن را انتخاب کنید و شلوار مناسب برای مانتو کوتاه، روشن استفاده از رنگ‌های مشکی و پررنگ است تا قدی کشیده را به نمایش بگذارد.

شلوار مناسب برای مانتو کوتاه

نحوه انتخاب مانتو برای فصل بهار

فصل بهار فصلی است که هر فرد دوست دارد با ظاهری جدید در معرض همگان قرار گیرد و با نوع پوشش جدید تحولی را در خود ایجاد کند. یکی از این انتخاب‌ها می‌تواند نوع مانتو کوتاه باشد که شلوار مناسب برای مانتو کوتاه، برحسب اندام شما متفاوت است. برای انتخاب نوع مانتو باید انواع پارچه‌ها را بشناسید تا برحسب شناختی که دارید بهترین مانتو را برای فصل بهار انتخاب کنید.

یکی از مانتوهایی که طرفدار بسیاری دارد مانتوهای ساده هستند که در هر مکان مورداستفاده‌اند و برحسب سلیقه‌ی شما می‌توانند کوتاه یا بلند انتخاب شوند. مدل دیگری که جوانان را به خود جذب می‌کند مدل اسپرت است؛ که در استفاده از این مدل از شال، روسری، کفش، کیف و شلوار اکسسوری با طرح اسپرت استفاده کنید تا جذابیت بی‌نظیری به دست بیاورید.

در مدل  بهاره که برای عید دوخته می‌شوند برحسب نوع مد روز و انتخاب طرح پارچه و رنگ‌های شاد تنوع بسیاری وجود دارد و انتخاب شلوار مناسب برای مانتو کوتاه در این بازه زمانی باید برحسب نوع پارچه‌ی انتخابی انجام شود.

در انتخاب پارچه‌ی تولیدی در مانتوهای بهاره بیشتر از جنس‌های پنبه‌ای استفاده می‌کنند تا در مواقع گرما از بوی عرق جلوگیری کند اما این پارچه‌ها به اتوکشی نیاز دارند.

شلوار مناسب برای مانتو کوتاه

بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن تامین کننده بورس لباس کار بهداشتی و بیمارستان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا