استایلینگ

نکات مهم در انتخاب کت و شلوار برای افراد قد کوتاه

نکات مهم در انتخاب کت و شلوار برای افراد قد کوتاه،با رعایت نکات ریزی، می توان به راحتی این کار را انجام داد. در انتخاب کت و شلوار برای افراد قد کوتاه ، باید مواظب باشند کت و شلواری که انتخاب می کنند بلند نباشد.ذ

کت و شلوار برای افراد قدکوتاه

ایده هایی برای ست کردن کت و شلوار افراد قد کوتاه

افراد هر اندامی که داشته باشند باید بتوانند لباس مناسب آن اندام را انتخاب کنند.افرادی که قدکوتاه دارن و درحقیقت اندام مانکنی ندارند، باید اصول درست و صحیح لباس پوشیدن را بلد باشند تا اندام آنها زیبا  شیک باشد.معمولا ما برای انتخاب کت و شلوار دچار مشکل هستیم. اینکه نمیدانیم چطور انتخاب کنیم که هم شیک و زیبا باشد و فرد قدبلندتر به نظر برسد.

خرید کت و شلوار برای افراد قد کوتاه تقریبا یک نگرانی است. اما با رعایت نکات ریزی، می توان به راحتی این کار را انجام داد. در انتخاب کت و شلوار برای افراد قد کوتاه ، باید مواظب باشند کت و شلواری که انتخاب می کنند بلند نباشد. شلوار بلند ، باعث می شود که فرد قدکوتاه، شلخته به نظر برسد و همچنین با  پوشیدن لباس کت و شلوار بلند ، پاهای آنها کوتاهتر به نظر برسند.این افراد اگر کت و شلوار کوتاه تر انتخاب کنند  خوشتیپ و بلندقد به نظر می آیند.

برای پوشیدن کت و شلوار ، سعی کنید چند سانت آستین پیراهن را از زیر آستین کت بیرون بیاورید. این کار باعث می شود که از بازو بلندتر به چشم بیایند.سعی کنید  پاچه شلوار را از بیرون آن ، یک چاک کوچک دهید . این کار باعث می شود که فرد قدبلند به چشم بیاید.

بهترین مدل کت و شلوار ، یقه های هفتی  باز بالاتنه را بلند نشان میدهد.طرح راه راه باریک می تواند خطای دید ایجاد کند و فرد را بلندتر نشان دهد.سعی کنیدازکت برش دار و بلند که در پایین کمرو روی باسن را بپوشاند استفاده کنید . این مدل کت قد کمر را بلند نشان می دهد.

کت و شلوار برای افراد قدکوتاه

نکات مهم در لباس پوشیدن افراد قد کوتاه

افراد قدکوتاه ، باید در انتخاب رنگ لباس دقت لازم به کار ببرند. سعی شود پیراهن و شلوار را از یک رنگ و یا رنگهای نزدیک به هم انتخاب کنند. برای اینکه رنگهای متضاد ، فرد را کوتاه تر از آنچه که هست، نشان می دهد. سعی کنند پیراهنی که می پوشند ، شلوار و کفش را از رنگهای هم خانواده پیراهن انتخاب کنند، و نسبت به پیراهن تیره تر باشد.

افراد قد کوتاه سعی کنند شلوار خود را خیلی بالا نبرند . یعنی  اینکه چند سانت پایین تر از کمر ببندند و همچنین سعی کنند از شلوارهای بلند استفاده کنند و از پوشیدن شلوارهای کوتاه اجتناب کنند. چون شلوارهای کوتاه، پاها  را کوتاه تر نشان می دهند. این افراد برای بلندتر نشان دادن اندام خود باید شلوارشان تا سر کفش قرار بگیرد.

افراد قد کوتاه، باید پیراهن را داخل  شلوار ببرند و همچنین از رنگهای ساده استفاده کنند و اگر کراوات می زنند ، نباید کراوات پهن باشد.

در هنگام انتخاب کت و شلوار برای این افراد، سعی کنید از پارچه هایی که خط عمودی دارند انتخاب کنید ، این مدل لباسها نیز قد فرد را بلندتر  نشان می دهند.

در زمستان و هنگام سرما به جای اینکه از کت و لباسهای ضخیم و شلوغ استفاده کنید، سعی کنید چند لایه لباس بپوشید و یا از یک کت ضخیم اما ساده استفاده کنید. لباسهای زمستانه بزرگ باعث میشوند  اندام فرد کوتاه تر و ریز تر به نظر برسد، پس از پوشیدن این لباسها تا حد امکان خودداری کنید.

افراد قد کوتاه سعی کنند از پوشیدن لباس کوتاه خودداری کنند. این لباسها معمولا فرد را ریز تر و کوتاه تر نشان میدهد ، پس برای اینکه بلندتر به چشم بیایید سعی کنید از لباس بلند استفاده کنید.و نیز بجای پیراهن های آستین کوتا ، از آستین های بلند استفاده کنند. و همچنین از شلوارهایی که فاق بلند دارند استفاده کنید. و همچنین در انتخاب کت و شلوار برای افراد قد کوتاه ، سعی کنند از کت هایی که دو ردیف دکمه دارند انتخاب نکنند.

کت و شلوار برای افراد قدکوتاه

بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن تامین کننده بورس لباس کار بهداشتی و بیمارستانی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا