استایلینگ

نکات کلیدی در انتخاب رنگ لباس در زمستان

نکات کلیدی در انتخاب رنگ لباس در زمستان،در اینجا می خواهیم بهترین رنگ مناسب لباس در زمستان را بشناسیم  که  پوشیدن آن باعث شود خوش تیپ تر و شیک تر نیز به نظر بیاییم.لباس های زمستانی را می توان در رنگهایی انتخاب کرد که با پوست بدن همخوانی داشته باشند.

انتخاب رنگ مناسب لباس در زمستان

بهترین رنگ ها برای لباس زمستانی

شیک پوشیدن و خوش تیپ بودن یکی از دغدغه های فکری افراد در فصول سال است. بخصوص خانمها که بر روی این مسأله بسیار حساس هستند و معمولا  به دنبال راهی هستند تا زیبا‌تر به نظر  بیایند، شرایط آب و هوایی و جوی نیز باعث شده است که در هر فصل از سال یک گروه خاص از رنگها برای لباس پوشیدن ، کاربرد بیشتری داشته باشند. در اینجا می خواهیم بهترین رنگ مناسب لباس در زمستان را بشناسیم  که  پوشیدن آن باعث شود خوش تیپ تر و شیک تر نیز به نظر بیاییم.

لباس های زمستانی را می توان در رنگهایی انتخاب کرد که با پوست بدن همخوانی داشته باشند. رنگ هایی مانند خاکستری و مشکی، رنگ هایی هستند که برای تمام افراد ، با هر رنگ پوستی که داشته باشند، زیبا و مناسب است.

برای افرادی که پوست سفید و روشن دارند، می توانند رنگ بنفش بپوشند. این رنگ ، به افرادی که پوست روشن ذارند ، کمک می کند تا خوش پوش تر و زیبا‌تر  باشند. و همچنین استفاده از  رنگ قرمز  برای این افراد توصیه می شود. ترکیب رنگ قرمز با  پوست سفید و پوستهای بور و روشن ، بسیار زیبا است.

البته برای افرادی که پوست تیره تر دارند نیز ،رنگ قرمز توصیه می شود. چرا که این رنگ به طرز جالبی ، همه افراد را زیباتر می کند. افرادی که پوست گندمی و تیره دارند از رنگهای  قرمز ملایم استفاده کنند که نه خیلی تند باشد و نه تیره.

رنگ خردلی نیز از جمله رنگهایی است که برای زمستان توصیه می شود. این رنگ به گونه ای باعث آرامش است. و از جمله رنگهای گرمی است که آرامش خوبی را برای افراد به همراه دارد.کسانی که تمایل دارند بر روی افراد دیگر تأثیر مثبت داشته باشند، سعی کنند از رنگ خردلی در انتخاب لباس در زمستان استفاده کنند.

یکی دیگر از رنگهای بسیار مناسب برای زمستان رنگ شتری است. این رنگ همواره در جز رنگهایی است که معمولا در بیشتر لباسها  از جمل بوت ، پالتو و شال مشاهده می شود.

برای انتخاب لباس های زمستانی ، بیشتر سعی کنید از رنگهای گرم استفاده کنید.رنگهای نقره ای و آبی کنار هم ؛ و یا سرمه ای و کرم ، قهوه ای و صورتی در کنار هم و ترکیب هایی از این قبیل که برای زمستان بسیار زیبا و شیک هستند.

انتخاب رنگ مناسب لباس در زمستان

انتخاب استایل های زمستانی با توجه به فرم اندام

همه افراد از اینکه  در لباس پوشیدن خوش تیپ و شیک باشند خوشحال می شوند. بنابراین هر فرد برای اینکه خوش تیپ به نظر برسد باید لباس مناسب با فرم اندام خود انتخاب کند.

اندامهای افراد از لحاظ ظاهر ، گاهی با هم متفاوت است . مثلا بعضی اندام ها به شکل الماسی هستند و قسمت سرشانه نسب به باسن و بسیار کوچیکتر است

و یا اندامهایی  که به شکل مثلث وارونه است . یعنی سرشانه پهن تر از باسن و پایین تنه است . این مدل معمولا در مردان است. این افراد باید لباسهایی بپوشند که بالاتنه را ظریف تر و قسمت پایین بدن را حجیم تر نشان دهد.مانند یقه های باز هفتی  و کت های یقه باز. و یا برای خانمها پیراهن هایی بپوشند که در قسمت کمر  با یک کمربند جمع شود و پایین تر از کمربند چین دار شود. و همچنین  برای پوشیدن لباس های زمستانی ،از پالتو های بلند که پایین آن  گشاد باشد استفاده کنند و یا اندامهای مستطیلی که همه اعضای بدن صاف و دورسینه و دور باسن هم اندازه است .

کسانی که اندام مستطیلی دارند،برای پوشیدن لباس های زمستانی ، باید مواظب چاق نشان داده شدن اندام خود باشند. بنابراین برای انتخاب لباس زمستانی ، سعی کنند از کت هایی استفاده کنند که در کمر برش افقی دارند.

و  بسیاری دیگر ازمدل اندامها از جمله مدل ساعت شنی و…….

انتخاب رنگ مناسب لباس در زمستان

بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن تامین کننده بورس لباس کار بهداشتی و بیمارستانی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا