لباس کارلباس کار صنعتی

پخش عمده انواع لباس کار صنعتی در ایران

پخش عمده انواع لباس کار صنعتی در ایران در سایت تولیدی و فروش لباس کار تهران ممکن شده است.برای خرید لباس کار ارزان صنعتی خدماتی و … از طریق شماره های سایت با کارشناسان در ارتباط باشید.

لباس کار صنعتی ایران

جنس مرغوب برای لباس کار صنعتی چیست؟

اگر به دنبال پاسخ این سوال  هستید بهتر که ابتدا بگم بازرگانی خانه صنعت و معدن از بهترین کیفیت پارچه های موجود دربازا برای لباس کار صنعتی ایران استفاده خواهد کرد. و جنس لباس کار صنعتی بیشتر از جنس های زیر است.

  1. پارچه ترگال

این پارچه کمی از پارچه تترون ضخیم تر است و در دو خانواده بزرگ ترگال ساده و ترگال کجراه توسط نساجی ها ساخته می شود. بدلیل مقاومت بالا در برابر کشش وسایش اغلب برای لباس کار کارگران ساختمانی و مهندسین از آن استفاده می شود. و نازکترین پارچه در بین پارچه های لباس کار صنعتی است.

تصویر یک نمونه پارچه ترگال

  1. پارچه فلامنت کج راه

این پارچه نوعی از پارچه فلامنت می باشد که دارای تارپودی متفاوت از مدل بیمارستانی آن و پنبه بیشتر نسبت به این مدل می باشد. به دلیل مقاومت بالا در برابر سایش و سوختگی در درصد های بالاتر پنبه در لباس مکانیک ها وجوشکاران استفاده می شود. این پارچه تا د بالایی در برابر نفوذ روغن ها مقاوم است.

تصویر یک نمونه پارچه فلامنت کج راه

  1. پارچه لباس کار کتان

این پارچه تمام ویژگی های پارچه فلامنت با الیاف پنبه ای بالا را داراست و زودتر از تترون وترگال خشک می شود. مقاومت خوب این پارچه موجب استفاده از آن در البسه کار صنعتی شده است.

لباس کار صنعتی ایران

در تهیه لباس کار صنعتی به این موارد دقت کنید

  • امنیت

اولین چیزی که یک لباس کار صنعتی باید تامین کند این است که بایستی جنس پارچه دربرابر اسیدها وروغن ها مقاوم باشد و کمترین الیاف پلاستیکی ممکن را داشته باشد.

  • قیمت

قیمت لباس کار بایستی به گونه ای باشد که شما کارفرمای محترم توان خریداری آن را داشته باشید و مطمئن باشید که با این لباس کارکنانتان در امنیت هستند.

  • راحتی

یک لباس کار صنعتی خوب لباس کاری است که مهارت کارکنان شما در ارائه خدمت را نگیرد.

  • تناسب با نوع کار صنعتی

طرح و رنگ لباس کار صنعتی متناسب با زمینه شغلی صنعت و تجارت شما باشد و در صورت امکان دارای لگو و برند شرکت صنعتی شما زیرا که این کار به نوعی یک تبلیغات مجانی برای شما هم هست.

خرید انواع لباس کار صنعتی در ایران

اگر صاحب یک فروشگاه لباس کار هستید و یا در زمینه صادرات و بازرگانی پوشاک فعالیت دارید برای خرید با کیفیت و مقرون به صرفه با کارشناسان بخش لباس کار صنعتی خانه صنعت و معدن از طریق شماره های سایت در ارتباط باشید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا