پک های جراحیلباس بیمارستانی

پک جراحی سیستوسکپی مرکز فروش لباس بیمارستانی

پک جراحی سیستوسکپی مرکز فروش لباس بیمارستانی  در این سایت فراهم شده است.برای سفارش و خرید انواع پک های جراحی و اتاق عمل و دریافت لیست قیمت پک سیستوسکپی از طریق شماره های سایت با کارشناسان بازرگانی در ارتباط باشید.

پک جراحی سیستوسکپی

پک جراحی سیستوسکپی یکی از پک های جراحی است که برای عمل های داخلی مجرا، مثانه و حالب های سوراخ استفاده می شود. لازم است بدانید که تولید کنندگان این پک ها را متناسب با عمل پیش رو و اقلام مورد نیاز در این عمل تهیه می کنند و وارد بازار می کنند.

پک جراحی سیستوسکپی شامل چه اقلامی است؟

پک جراحی سیستوسکپی

پک جراحی سیستوسکپی شامل موارد زیر است که در سایز و تعداد مشخصی به بازار عرضه می شود:

  • گان جراح در سایز های XL و L‌ که هر کدام یک عدد در پک سیستوسکپی موجود است.
  • حوله خشک کن دست ها به تعداد دو عدد در اندازه های 40*40 موجود می باشد.
  • شان چسبدار دو عدد در سایز های 100*150 در پک سیستوسکپی موجود ‌است.
  • کاور پا دو عدد در سایز های 100*150 موجود می باشد.
  • شان پرفوره یک عدد در سایز 100*150 در پک سیستوسکپی موجود است.
  • شان رومیزی ساده یک عدد در سایز 100*160 موجود می باشد.
  • شان رومیزی ضد آب در سایز 100*150 موجود می باشد.

گان جراح در یکی از این اقلام قرار دارد که لازم است بدانید که این گان جراح در سایز های S,M,L,XL,2Xl تولید می شوند که به چند صورت در بازار عرضه می شوند:

گان جراح یکبار مصرف استریل شده ساده با جنس SMS

گان جراح تقویت شده استریل شده با جنس  SMS و با پلی اتیلن

گان جراح تقویت شده جاذب با جنس SMS و پارچه 3 لایه جاذب آب و خون

گان جراح تقویت شده جلو و آستین استریل شده با جنس آن SMS و تقویت شده پلی اتیلن

گان جراح تقویت شده جلو و آستین جاذب با جنس SMS و پارچه 3لایه جاذب آب و خون

تمامی این پک توسط پزشک یا مسئولین در خرید این پک، ممکن است بنا به نیازشان تغییر کنند و پخش کنندگان این امکان را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این اقلام برای عمل سیستوسکپی که توسط متخصص ارولوژی صورت می گیرد مورد نیاز است. جراحی سیستوسکپی یک لوله باریک یا به اصطلاح سیستوسکوپ، به همراه یک لنز وارد مجرای ادرار فرد بیمار می شود و به سمت مثانه فرستاده می شود.

پک جراحی سیستوسکپی

در خرید پک جراحی سیستوسکپی باید به چه نکاتی دقت شود؟

پک جراحی سیستوسکپی شامل اقلامی است که در بالا گفته شد. در یک بیان ساده به هنگام خرید پک جراحی سیستوسکپی بایستی حتماً به تعداد و سایز ها و اندازه های اقلام داخل پک دقت کنید تا در صورت مطابقت نداشتن با موارد گفته شده، هرچه سریعتر پک را مرجوع کنید.
بهتر است پک سیستوسکپی خریداری شده، استریل شده با گاز اتیلن اکساید و گاما باشد تا صحت و سلامت بیمار را تضمین کند. شاید برایتان سؤال باشد که استریل شدن چه تأثیری بر سلامت بیمار دارد؟ بهتر است بدانید که این عمل بسیار حساس است و بدن پزشک یا افراد داخل اتاق عمل با فرد بیمار در تماس است، به همین دلیل حتماً باید از لباس ها و اقلام استریل شده استفاده شود تا کاملاً میکروب زدایی شود و عمل موفقی به سرانجام برسانند.

استریل شدن این پک ها زمانی صورت می گیرد که حداقل پس از دو هفته از آن استفاده شود. از دیگر نکاتی که در هنگام خرید باید به آن دقت شود تاریخ انقضای پک های سیستوسکپی است که تقریباً نزدیک به سه سال است. در داخل این پک ها حتماً به اندیکاتور جهت صحت و سلامت محصول دقت شود و استفاده نمایید تا در هنگام مصرف غیر استریل شدن یا استریل شدن محصول مشخص شود. گاهی اوقات ممکن است برخی از پک ها باز شده باشند و یا اینکه پاره شده باشند که در صورت مشاهده هر کدام از این موارد هر چه سریعتر ارجاع کنید و اصلاً از این پک ها استفاده نکنید.

 

قیمت و خرید انواع پک سیستوسکپی:

با توجه به تجارب گذشته برای کلیه مراکز درمانی یکی از حساسترین خرید ها خرید پک های جراحی است.مسئله استاندارد و ایمنی و تعهد و کارگاه ساخت به تضمین کیفیت و همچنین قیمت مناسب در این مورد مطرح است.برای سفارش و خرید انواع پک سیستوسکپی و پک های اتاق عمل  قبل از اقدام به خرید از طریق واتس آپ تلگرام یا شماره های سایت با کارشناسان بازرگانی خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا