لباس اسکراب و اتاق عمللباس بیمارستانی

پک جراحی یک بار مصرف، تولید و فروش عمده

پک جراحی یک بار مصرف، تولید و فروش عمده با استاندار های بین المللی در این سایت فراهم شده است.برای سفارش و دریافت قیمت پک جراحی و انواع پک بیمارستانی و خرید از شرکت تولید کننده پکهای جراحی یکبار مصرف از طریق شماره های سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پک جراحی یک بار مصرف

۱-پک جراحی یک بار مصرف شامل چه تجهیزاتی است؟

پک جراحی یک بار مصرف، جزء پک هایی است که دارای انواع مختلف و بسیار زیاد می باشد. نوع پک جراحی یک بار مصرف، بیش تر از هر چیز دیگری، به نوع عمل جراحی می باشد، که قرار است انجام شود.

پک جراحی جنرال

لازم است یادآوری کنیم که منظور از نوع پک، در واقع همان نوع، تعداد و مشخصات محتویات یا تجهیزاتی است که درون پک وجود دارد. مثلاً پک جراحی یک بار مصرف مورد استفاده در عمل جراحی قلب، با پک جراحی یک بار مصرف مورد استفاده در عمل جراحی کلیه فرق می کند.
ولی در تمام عمل های جراحی تجهیزاتی هستند که ثابت بوده و در تمام عمل های جراحی باید وجود داشته باشد؛ مثل کلاه یک بار مصرف پزشک جراح، یا گان جراحی پزشک یا بیمار و غیره.

پک جراحی یک بار مصرف، در جراحی های عمومی می تواند مورد مناسبی برای معرفی باشد. چرا که محتویات داخل پک جراحی یک بار مصرف عمل های جراحی عمومی بسیار شبیه به هم بوده و معمولاً تجهیزات یکسانی دارند.

پک جراحی یک بار مصرف مورد استفاده در عمل های جراحی های عمومی معرفی کرده و سعی می کنیم، تجهیزات درون آن را به شما معرفی کنیم، تا اطلاعات مفیدی دربارۀ این پک جراحی داشته باشید.

قبل از شروع معرفی پک جراحی عمومی، یک نکتۀ مهم را به یاد داشته باشید، که استفاده از پک های عمل جراحی بیشتر از هر چیز دیگر به دلیل رعایت کامل بهداشت و جلوگیری از عفونت های احتمالی حین عمل جراحی است.

پک جراحی یک بار مصرف

پک جراحی های عمومی

در اتاق عمل عواملی وجود دارند که بیماری زا هستند. این عوامل بیماری زا اغلب از نوع باکتریایی و شامل باکتری های اشرشیاکلای (Echerichiacoli)، استافیلوکوک (Staphylococci) و سودوموناس می باشند. پس ملاحظه می کنید که رعایت بهداشت و استفاده از پک جراحی یک بار مصرف تا چه حدی اهمیت دارند.

تجهیزات پزشکی اتاق های عمل هم زمان با تولید آمبوبگ های سیلسکونی استاندارد شروع شد. در سال ۱۳۷۸، البسه و پک جراحی یک بار مصرف، وارد اتاق های عمل شد. همچنین، در حال حاضر محتویات درون پک جراحی یک بار مصرف و هر آن چیزی که با خون و قسمت های دیگر بدن بیمار ، در تماس هستند از این نوع منسوجات نبافته یا نان وون Non Woven، می باشند که کاملاً مدرن هستند.

 پک جراحی عمومی A (General Surgical A Pack)

این پک جراحی یکی از پرکاربردترین پک های جراحی می باشد. تجهیزات این پک جراحی شامل تجهیزات زیر است:

  • گان جراح تقویت شده (Reinforced Surgical Grown)
  • حولۀ دست خشک کن (Hand towel)
  • شان چسب دار X به تعداد چهار عدد
  • شان چسب دار (Adhesive Drape)
  • شان پرفوره چسب دار لمینه جاذب اینستیژن فیلم دار     (Fenestrated Drape with Incision Film
  • شان پک (Back Table Cover)
  • شان پک لمینه (Absorbent & Waterproof)
  • نوار جسب
  • کیسۀ  وسایل (X Instrument Pouch)

پک جراحی یک بار مصرف

پک جراحی یک بار مصرف در مراکز درمانی چه کاربردی دارد؟

  • شان چسب دار: شان چسب دار جراحی نوعی از منسوجات پزشکی است که استریل می باشد. شان چسب دار از نوعی پارچه ساخته می شود. کاربرد شان چسب دار، جدا کردن قسمت استریل بدن بیمار از قسمت غیر استریل است. شان از رنگ های آبی و سبز ساخته می شود. شان معمولاً از پارچۀ اسپان باند تهیه می شود. در کل سه نوع شان جراحی در پک جراحی یک بار مصرف وجود دارد؟
  • شان ساده
  • شان مخصوص استفادۀ پا
  • شان سوراخ دار یا همان شان پرفوره

پک جراحی یک بار مصرف

  • گان جراح تقویت شده: همان لباس پشت باز است. گان جراح تقویت شده کاملاً استریل است. گان ها توسط اتیلن اکساید یا گاما استریل می شوند. گان در پک جراحی یک بار مصرف، دارای رنگ های سبز و آبی می باشند. گان ها از پارچه های بدون تار و پود ساخته می شوند. چرا که وجود تار و پود در گان های جراحی می تواند محلی باشد که در آن جا میکروارگانیزم ها تجمع می کنند. گان جراح تقویت شدۀ یک بار مصرف به راحتی قابل استفاده است ، سبک و پوشش آن برای جراح راحت می باشد. جراح با پوشیدن گان جراح از لحا استریل بودن هیچ نگرانی ندارد. گان ها معمولاً دارای دو سایز L و XL می باشند. بر اساس نوع عمل به دو نوع گان ساده و گان ضد آب تقسیم می شوند. گان ضدآب از نفوذ مایعات و خون آبه به بدن جراح جلوگیری می کند. گان جراح اگر توسط یک پارچه کم کیفیت ساخته شده باعث افزایش تعریق جراح می شود. همین امر باعث می شود جراح تمرکز خود را از دست بدهد. بنابراین کیفیت پارچه ای که گان از آن ساخته می شود، بسیار مهم است.
  • نوار چسب: هنگام تزریق داروی بیهوشی وقتی از سوزن برای انتقال سرم به داخل رگ های بیمار استفاده می شود، این احتمال وجود دارد که با حرکت های دست بیمار سوزن جابجا شده یا حتی از رگ خارج شود. بنابراین از نوار چسب استفاده می کنند تا لولۀ سوزن دار محکم به پوست دست بیمار بچسبد و با هر حرکتی جابجا نشده و تزریق سرم و داروی بیهوشی بدون بروز مشکل صورت گیرد.

لباس اتاق عمل بانوان

سفارش و خرید پک جراحی یکبار مصرف:

برای دریافت لیست قیمت انواع پک های جراحی یکبار مصرف بیمارستانی در کاربری های متفاوت از جمله پک سزارین پک جراحی قلب پک جراحی کلونوسکپی و …  با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب از طریق شماره های سایت با کارشناسان بازرگانی خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا