استایلینگ

چگونه کفش مناسب برای کت و شلوار را انتخاب کنیم؟

چگونه کفش مناسب برای کت و شلوار را انتخاب کنیم؟ امروزه تیپ زیبا آرزوی هرکسی است و مناسب‌ترین استایل مردانه مناسب بودن کفش مناسب باکت شلوار است که بر زیبایی تیپ هر فرد می‌افزاید.

کفش مناسب برای کت‌وشلوار

بهترین روش ست کردن کت‌وشلوار با کفش

امروزه شیک‌پوشی یکی از راه‌های زیبایی است. شیک‌پوشی هم در زنان و هم در مردان طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. در مردان پوشیدن کت‌وشلوار زیبا و تن‌پوش عالی به همراه کفش مناسب برای کت‌وشلوار زیبایی خاصی را به ارمغان می‌آورد. کفش مناسب برای کت‌وشلوار یکی از مهم‌ترین مسائل است که اگر به آن توجه نشود زیبایی لباس شما دیده نمی‌شود و به‌بیان‌دیگر ظاهرتان به‌هم‌ریخته خواهد شد. ست کردن کفش مناسب برای کت‌وشلوار اصولی دارد که اگر بدانید به‌راحتی می‌توانید خوش‌پوش باشید.

در ست کردن کفش مناسب برای کت‌وشلوار نکته‌ی مهم تن رنگی کت‌وشلوارتان با کفش است؛ اگر کت‌وشلوار تیره انتخاب می‌کنید؛ کفش مناسب برای کت‌وشلوار شما نیز بهتر است تیره باشد. مثلاً کفش مناسب برای کت‌وشلوار  به رنگ سورمه‌ای که رنگی سرد دارد بهتر است با کفشی قهوه‌ای که مکمل هم هستند پوشیده شود تا رنگ سرد سورمه‌ای بارنگ گرم قهوه‌ای ترکیب شود. در نمونه‌ی دیگر کفش مناسب باکت و شلوار می‌توان کت‌وشلوار سورمه‌ای را با کفش شرابی ست کرد تا نمایی کلاسیک و درعین‌حال مدرن به شما دهد.

در پوشیدن و ست کردن کفش مناسب باکت و شلوار مشکی بهتر است همان رنگ مشکی باشد؛ اما برای اینکه ظاهری یکدست نداشته باشید بهتر است از کفش‌های مدرن مانند لوفر استفاده کنید یا اینکه یقه‌ی پیراهنتان را رنگی انتخاب کنید. در انتخاب کفش مناسب با کت و شلوار کرم رنگ حتماً از کفش‌های روشن مانند آکسفورد، لوفر و بروگ استفاده نمایید.

کفش مناسب برای کت‌وشلوار

نکات مهم و کلیدی در انتخاب رنگ کروات

در انتخاب کت‌وشلوار و ست کردن کروات با پیراهن نکاتی نهفته است که با توجه به آن‌ها می‌توان ظاهری شیک و زیبا را داشت. داشتن قیمت گران کروات باعث خوش‌تیپ بودن ظاهر شما نمی‌شود بلکه همخوانی داشتن بالباس‌هایتان تیپ و استایل شمارا زیبا می‌کند.

در خرید کروات بالباس حتماً به نکات زیر توجه کنید:

  • تناسب داشتن کروات با اندام شما

اگر شما فردی بلندقامت و چهارشانه هستید حتماً از کروات‌های بلند استفاده کنید که زیبایی کت‌وشلوار شمارا نشان دهد. همچنین اگر ریزنقش هستید قد کروات کوتاه را انتخاب کنید و اگر فردی هستید، با ظاهر متوسط و معمولی ز کروات‌هایی با عرض 7.5 ساعت استفاده نمایید.

  • ترکیب رنگ کروات با پیراهن

در ترکیب رنگ پیراهن و کروات بهترین نوع ست کردن ترکیب رنگ‌های طبیعی است. اگر به دنبال جلب‌توجه هستید بهترین رنگ، رنگ‌های غلیظ مانند قرمز است که با پیراهن روشن نمایی زیادی به فرد می‌دهد.

  • استفاده از کروات بر اساس رنگ چهره

اگر فردی بلوند باپوستی روشن هستید بهتر است از کروات‌های تک‌رنگ استفاده کنید و اگر فردی باپوست روشن و موهای تیره دارید در انتخاب کت‌وشلوار با کروات از رنگ‌های خیلی نزدیک به هم استفاده نکنید. اگر مردی باپوستی تیره و دارای موهای تیره هستید، هم می‌توانید از کروات و کت‌وشلوار شبیه به هم استفاده کنید و هم می‌توانید از تضاد رنگ‌ها استفاده نمایید.

همانطور که بیان شد در انتخاب لباس بهتر است به کفش مناسب با کت و شلوار بسیار توجه شود.

کت‌ و شلوار

درباره شیک‌پوشی و تأثیر رنگ‌ها در استایل مردانه بیشتر بدانید

شیک بودن و زیبایی استایل مردانه اصول و قواعد خاص خود را دارد که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم:

ست کردن رنگ لباس‌ها بسیار مهم است. در انتخاب رنگ لباس مانند کت‌وشلوار هرگز از رنگ‌های آبی، زرد و قرمز استفاده نکنید و سعی کنید از آن‌ها به‌عنوان شال یا کروات استفاده کنید. و هرگز از رنگ‌های مکمل مانند سبز، بنفش، نارنجی باهم پرهیز کنید. در انتخاب و ست کردن لباس از رنگ‌های قوی استفاده نکنید؛ استفاده از رنگ‌های ملایم به شما اجازه می‌دهد که هر لباسی را باهم ترکیب کنید.

نکته‌ای که باید در انتخاب لباس‌های رنگی در تیپ مردانه اشاره نمود استفاده نکردن بیش از سه رنگ در تیپ مردانه است. قانون 3 رنگ بیان می‌کند که مردها نباید دران واحد بیشتر از 3 رنگ در لباس‌هایشان استفاده کنند.

بهترین نوع انتخاب تیپ مردانه استفاده از رنگ‌های مشابه است که در لباس‌های رسمی بسیار کاربرد دارد

ست کردن کمربند با کفش: ست کردن کمربند با کفش مشکی، قهوه‌ای دستتان را برای پوشیدن رنگ‌های مختلفی باز نگه می‌دارد.پس انتخاب کفش مناسب با کت و شلوار بسیار مهم است

تناسب کروات با پیراهن مردانه: در انتخاب کروات با پیراهن مردانه دنبال رنگ‌هایی باشید که تکمیل‌کننده‌ی یکدیگر باشند و جذابیت به شما دهند.

استفاده از ساعت: بهتر از رنگ بند ساعت با کمربند شما هماهنگ باشد. همچنین لازم به ذکر است که ساعت‌هایی با بندهای نقره‌ای متناسب با همه تیپ‌هاست.

بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن تامین کننده بورس لباس کار بهداشتی و بیمارستان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا