لباس بیمارستانی

کارخانه تولید و پخش انواع لباس بیمارستانی

کارخانه تولیدی و پخش لباس بیمارستانی با قیمت ارزان در انواع : لباس مریض بیمارستانی ، لباس یکبار مصرف بیمارستانی ، گان و شان جراحی ، لباس خدمه بیمارستانی و …

کارخانه تولید لباس بیمارستانی کارخانه تولید لباس بیمارستانی

انواع لباس بیمارستانی چیست و چه دسته بندی هایی دارد ؟

کارخانه ی تولید لباس بیمارستانی دارای انواع لباس های مصرفی بیمارستان ها و مراکز درمانی و پخش بدون واسطه آن می باشد. در این مقاله سعی داریم انواع لباس هایی که با نام لباس بیمارستانی عرضه می شوند را در دسته هایی توضیح دهیم :

  • دسته اول لباس های بیمارستانی تولیدی و پخش شده به وسیله ی کارخانه ی تولید لباس بیمارستانی لباس های یکبار مصرف بیمارستانی می باشند. که لباس های اتاق عمل ، لباس هایی که برای سونوگرافی و ام ار ای و … در این دسته اند.
  • دسته دوم که لباس کارکنان خدمات است. لباس فرم کارکنان پذیرش ، صندوق و… نیز بخشی تولیدات کارخانه ی تولید لباس بیمارستانی است. و اما لباس کارکنان خدمات که باید با رنگرزی خاصی برای مقاومت در برابر مواد شوینده به نام ضد آب ژوالی تولید شود تا مناسب این کار باشد.
  • دسته بعدی لباس خود پزشکان و پرستاران ، دندان پزشکان و دستیار دندانپزشک و کارشناس آزمایشگاه می باشد. که اکثرا از پنبه و پلی استر اند و مقاومت و راحتی در آنها حرف او را می زند.
  • دسته چهارم لباس های مصرفی در اتاق عمل است. گان های جراحی که به طور کلی به دو دسته یکبار مصرف (بدون بافت اند) و چند بار مصرف ( عموما از جنس پلی استر ، پنبه ) تولید می شوند. گان ها باید راحت باشند و از بهتر است قابلیت محافظت در برابر باکتری و میکروب ها را داشته باشند.
  • و دسته اخر ملحفه های مورد استفاده در بیمارستان ها و درمانگاه ها می باشد. این ملافه ها باید در برابر شست و شوی مداوم بسیار مقاوم باشند و در عین حال لطافت خود را حفظ کنند و در برابر پارگی مقاوم تر باشند.

کارخانه تولید لباس بیمارستانی

لباس بیمار چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

از انواع لباس بیمار تولیدی در کارخانه ی تولید لباس بیمارستانی میتوان به لباس نوزاد ، لباس بیمار در اتاق عمل ، لباس بیماران روانی ، لباس کودکان بیمار ، لباس برای افراد باردار و در اخر لباس بیماران بزرگسال اشاره کرد که را به ویژگی های هر یک توضیح ای خواهیم داد:

از ویژگی های لباس بیمار سایز بندی متنوع و طبق استاندارد و راحتی لباس می باشد. امکان استفاده از تمامی رنگ ها در لباس بیمار وجود دارد ولی رنگ سبز ، صورتی و آبی از بیشترین محبوبیت برخوردار اند. لباس های بیمار در اتاق عمل که یکبار مصرف اند و در رنگ های سبز و آبی برای نشان دادن خون روی لباس ها می باشد. لباس بیماران روانی که با الگویی متفاوت تولید می شود. از دیگر تولیدات کارخانه ی تولید لباس بیمارستانی لباس هایی برای بخش های سونوگرافی و ام ار ای و…. می باشد. که بهترین جنس ممکن را در تمام کالا ها به کار برده است.

خرید مستقیم از کارخانه تولید و پخش انواع لباس بیمارستانی

جهت خرید انواع البسه بیمارستانی از طریق شماره های ذیل با کارشناسان تماس حاصل نمایید و یا جهت مشاوره آنلای از طریق لینک واتساپ و یا تلگرام اطلاعات مورد نظر را دریافت نمایید و سفارشات خود را ثبت کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا