روپوش پزشکیلباس بیمارستانی

کارگاه تولید و فروش انواع لباس بیمارستانی

کارگاه تولید و فروش انواع لباس بیمارستانی ، انولع لباس بیمار ، لباس یکبار مصرف بیمارستانی ، رووش پزشکی ، روپوش پرستاری و … در بازرگانی خانه صنعت و معدن

کارگاه تولید لباس بیمارستانی

در فصول گرما از چه پارچه هایی برای تولید لباس بیمارستانی استفاده می گردد؟

طراحی و تولید لباس بیمارستانی، معمولا در کارگاه تولید لباس بیمارستانی با دقت بالا انجام می شود. کارگاه تولید لباس بیمارستانی، معمولا حساسیت های بیشتری را برای تولید این نوع البسه دارد.

معمولا برای تولید لباس بیمارستانی از پارچه های مخصوصی استفاده می گردد. این پارچه ها باید ویژگی های خاصی داشته باشند و برای فصول مختلف سال از پارچه های مخصوصی استفاده شود.

پارچه لباس های بیمارستانی که در فصول گرم سال استفاده می شوند، می بایست، نازک تر بوده و معمولا به صورت آستین کوتاه در کارگاه تولید لباس بیمارستانی استفاده شود. البته موضوع نازکی و نفوذ پذیری لباس های بیمارستانی بسیار مهم است.

پارچه لباس های بیمارستانی، علاوه بر خاصیت نازک و خنک بودن، می بایست قابلیت نفوذ پذیری کمی نیز داشته باشند. معمولا لباس های بیمارستانی مخصوص فصول گرم سال از پارچه هایی مانند :

  • تترون،
  • فلامنت پنبه ای،
  • ترگال ساده،
  • ترگال کجراه،
  • فلامنت فلامنت،
  • ویسکوز ساده و …

استفاده ساخته می شوند. البته از این نوع پارچه ها در فصول معتدل نیز می توان استفاده کرد.

کارگاه تولید لباس بیمارستانی

معرفی انواع لباس بیمارستانی و کاربرد آن

کارکنان و پرسنل بیمارستان، معمولا از لباس های مخصوصی برای کار خود استفاده می کنند که بنا به نوع شغلی که در بیمارستان دارند، لباس هایشان نیز متفاوت می باشد.

کارگاه تولید لباس بیمارستانی معمولا انواع البسه بیمارستانی را مطابق با نیازهای بیمارستان ها و مراکز درمانی طراحی و تولید می کنند. برای مثال برای پرستاران می بایست از یونیفرم و روپوش مخصوص که سفید رنگ است استفاده شود.

تیم جراحی و تیم اتاق عمل معمولا از لباس های سبز و آبی استفاده می کنند. پرسنل بخش خدمات نیز می بایست از لباس هایی با مقاومت بالا که در برابر نفوذ مواد شوینده و شیمیایی مقاوم باشد، استفاده کنند.

لباس پزشکی نیز یکی دیگر از انواع لباس بیمارستانی است که شباهت زیادی به لباس پرستاری دارد. این مواردی که معرفی کردیم، معمولا مهمترین انواع البسه بیمارستانی بوده که بر اساس شغل افراد تولید می شود و هر یک کاربرد خاص خودشان را دارد.

البته برخی از انواع لباس پزشکی نیز دو تکه بوده و مخصوص آقایان تولید می شود. شما نیز اگر قصد خرید انواع البسه پزشکی را دارید، می توانید انواع لباس بیمارستانی مورد نیاز را از طریق کارگاه تولید لباس بیمارستانی سفارش دهید.

کارگاه تولید لباس بیمارستانی

کارگاه تولید و فروش انواع لباس بیمارستانی

جهت سفارش انواع لباس بیمارستانی با قیمت ارزان و بدون واسطه مستقیما از تولیدی بازرگانی خانه صنعت و معدن می توانید از طریق لینک واتساپ سفارشات خود را ثبت و با شماره های مرکز فروش در ذیل تماس حاصل نمایید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا