لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

بهترین گان جراحی یکبار مصرف با کیفیت صادراتی و ارزان

گان جراحی یکبار مصرف با کیفیت صادراتی و ارزان…،گان لباس یک بار مصرف بیمارستانی در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن ،برای خرید بی واسطه و سفارش از بورس فروش انواع لباس های یکبار مصرف از طریق شماره های سایت با ما در تماس باشید.

گان جراحی یکبار مصرف

پارچه مناسب برای گان جراحی

همانطور که می دانید در بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور به دلیل وجود عفونت ها که یکی از دغدغه های سیستم درمانی می باشد که در واقع منابع انسانی و همین طور مالی را درگیر خود نموده و به خاطر این که ممکن است بستری بیماران زمان طولانی باشد و هزینه های بالایی را متحمل شوند استفاده از البسه گان جراحی یکبار مصرف بیمارستانی توصیه می شود که همین مورد در کنترل و جلوگیری از عفونت ها نقش مهمی ایفا می کند.

ويژگي گان جراحی یکبار مصرف و منسوجات در ساختار آن ها مي باشد.در بافت اين نوع از گان جراحی یکبار مصرف از تار و پود استفاده نمی شود و الياف در آن به صورت همگن در کنار هم قرار مي گيرند، و همين نکته در بافت و نوع پارچه در گان جراحی یکبار مصرف منجر به بالا رفتن ضريب بهداشتي نسبت به پارچه های دیگر می باشد. در نوع پارچه ای که در گان به کار گرفته می شود منافذی وجود ندارد که میکروب ها را در خود جمع کند، چون این نوع لباس یکبار مصرف است نیازی به استریل و شستن ندارند و همین باعث می شود که بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

گان جراح توسط گاما یا اتیلن اکساید استریل می شود. همیشه نوع جنس و کیفیت گان جراحی برای پزشک جراح  نسبت به عمل جراحی که می خواهد انجام دهد انتخاب می شود، معمولا رنگ گان جراح  آبی و سبز است همان طور که گفتیم در بافت این نوع از پارچه منافذی وجود ندارد که باعث تجمع میکرو ارگانیسم ها شود ولی در نمونه های دیگر گان که تار و پود در آن به کار می رود باعث تجمع میکروب می شود و زمان استریل کاملا تمیز نمی شود.یکی دیگر از خصوصیات گان جراحی یکبار مصرف سبک بودن و راحتی و همین طور حجم کم آن می باشد. لباس جراحی یکبار مصرف در دو سایز X  و XL  از نظر وزن و ضخامت تولید می شود که در دو نوع ضد آب و ساده می باشند.

گان جراحی یکبار مصرف

گان جراحی چه کاربردی دارد؟

در اتاق عمل، پزشک جراح از لباس جراح یکبار مصرف به دلایل سبک بودن و برای اینکه نگران استریل بودن آن نمی باشد و همین طور تا کردنش مناسب است مورد استفاده قرار می گیرد.به دلیل ضد آب بودن در قسمت سینه و آستین این نوع لباس جراحی یکبار مصرف در عمل هایی چون سزارین،ارتوپدی،قلبی و… که امکان خونریزی زیاد است از ورود خون یا هر چیز دیگری به بدن جراح جلوگیری می کند.گان جراح یکبار مصرف به دلیل راحتی،قابلیت تنفس،قابلیت حفاظتی،مسائل محیط زیستی و همین طور از نظر هزینه بیشترین کاربرد را در مراکز درمانی دارد.به دلیل رنگ هایی که در این نوع گان ها وجود دارد باعث دید بهتر جراح می شود و این رنگ ها باید طوری باشند که افرادی که استریل هستند را به راحتی بتوان از افراد غیر استریل تشخیص داد.

روش پوشیدن گان و کاربرد آن در اتاق عمل به این صورت است که: از ناحیه گردن گان را نگه دارید،و با بردن دست ها به داخل آستین ها می توانید به راحتی گان را بپوشید.زمانی که گان جراحی یکبار مصرف را پوشیدید زیاد تکانش ندهید که باعث ورود میکروب نشود.

البسه های یکبار مصرف بیمارستانی همانطور که می دانید کاربرد های فراوانی دارند علاوه بر این که پزشکان استفاده می کنند برای بیماران نیز مورد استفاده قرار می گیرد که بیشترین کاربرد برای انتقال بیمار به اتاق عمل، و حتی انتقال به بخش های تصویر برداری کاربرد دارد حتی از این روپوش ها در آزمایشگاه ها استفاده می کنند.

بنابراین در این حوزه شرکت های مختلفی هستند که گان های یکبار مصرف جراحی تولید می کنند.

گان جراحی یکبار مصرف با کیفیت صادراتی

خرید بی واسطه لباس ایزوله ضد تعرق

در بیمارستان ها برای جلوگیری از انتشار و شیوع ویروس، پزشکان و کادر درمان از لباس های ایزوله استفاده می کنند .این لباس ها از جنس الیاف پلی اتیلنی است و خاصیت این الیاف ضد تعریق بودن و نفوذ ناپذیری بی نظیر آن است و به صورت یکسره و سرهمی و داراری کلاه تولید می شود.

این لباس در رنگ های مختلفی تولید می شود تا هر پرسنل در بیمارستان و مراکز درمانی نسبت به مسئولیت خود ، لباس خود را با میزان محافظت مناسب بپوشد.این لباس ها دارای دوخت عالی و در برخی از موارد با میزان محافطت بالاتر دارای نوار آب بندی برای جلوگیری از نفوذ آلودگی ها و ویروس ها مخصوصا ویروس کرونا به داخل لباس پرسنل است.تمامی لباس های ایزوله ضد کرونا در برابر آب و ترشحات نفوذ ناپذیر هستند.

لباس های ایزوله با جنس اسپان باند با الیاف پلی اتیلنی در مقایسه با لباس های ایزوله ای که لمینت شده هستن بسیار با کیفیت تر هستن و قابلیت ضد تعریق دارند و کادر درمان در زمان طولانی تری می تواند از این لباس ها استفاده کنند اما لباس های ایزوله لمینت شده با نایلون برای استفاده در ساعات طولانی بسیار آزاردهنده هستند و قابل تحمل نیستند. این مدل لباس ایزوله لمینت شده فقط برای ساعات کاری کوتاه قابل استفاده هستند.

لباس ایزوله

پخش عمده و تامین کالا برای صادرات لباس بیمارستانی

اگر به تجارت و بازرگانی لباس های بیمارستانی مشغول هستید برای تامین جنس با قیمت پایین و کیفیت مناسب از طریق شماره های سایت با کارشناسان لباس بیمارستانی بازرگانی خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا