لباس بیمارستانی

بورس فروش عمده گان جراح با کیفیت

بورس فروش عمده گان جراح با کیفیت و تولید انواع لباس یک بار مصرف بیمارستانی و توزیع به سراسر کشور…. ، تولیدکننده البسه بیمارستانی در تهران ، تولید البسه یکبار مصرف بیمارستانی.فروش بی واسطه لباس یکبار مصرف در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن …برای خرید و سفارش از طریق شماره های سایت با ما تماس بگیرید .

گان جراح یکبار مصرف

انواع گان جراحی

خب همانطور که در مقاله ی قبل اشاره کردیم گان جراحی به انواع مختلفی تقسیم می شود که دو مورد آن عبارتند از:1. گان جراحی یکبار مصرف 2.گان جراحی برای استفاده های مکرر

در مورد گان های چندبار مصرف در مقاله ی قبلی توضیحاتی داده شد اما خالی از لطف نیست که بگوییم این دسته از گان ها، بیشتر برای پزشک وجراح و خود کارکنان بخش جراحی تعبیه شده اند.در رنگ های مختلف وجود دارند که البته سعی شده در تولید آن ها بیشتر از رنگ های ملایم استفاده شود مثل سبز یا آبی ملایم.این رنگ ها کمتر چشم را خسته می کنند و پس از شست و شوی مداوم کمتر دچار تغییر رنگ و مردگی پارچه می شوند.

نوع طراحی گان برای جراح با سایر کارکنان بخش جراحی متفاوت است و آن چیزی که به عنوان گان جراحی برای جراح در نظر داریم در واقع پارچه ایست که دکمه ندارد،چند بند در پشت دارد و بر روی لباس از پشت بسته می شود.این کار در واقع  کمک میکند که نه میکروب و آلودگی از جراح به محل عمل وارد شود،و نه خون و سایر مایعات ،و عفونت ها  ومیکروب ها،از بیمار و محل جراحی بیمار به جراح سرایت کند.همچنین این نوع گان معمولا در ناحیه مچ کش دارد که منجر می شود آلودگی ها از راه گشادی آستین به بدن جراح نرسند.

به طور کلی علت وجود این رنگ ها و مدل های گان متفاوت به این خاطر است که افراد استریل را از بقیه افراد در بخش جراحی مشخص سازد.

بعضی از بیمارستان ها انواع مختلفی از گان ها را برای انواعی از جراحان در نظر می گیرند و آن ها را کد گذاری می کنند که خب البته کار سختیست و نیاز به وقت گذاشتن و دقت زیادی برای چک کردن دارد.

و حالا غیر از آن لباسی که به عنوان گان برای حفاظت شخص از آلودگی ها لازم است پوشیده شود،وسایل حفاظتی دیگری هم از جمله دستکش استریل،انواع ماسک،انواع کلاه که متناسب با هر سمتی در بخش جراحی وجود دارد،و محافظ ریش که در ایران کاربرد کمتری دارد،نیز لازم است به کار گرفته  شوند.

در کناراین ها،استفاده از کاور های کفش در محیط جراحی برای جلوگیری از انتقال عفونت برای همه، همراه با هر نوع گانی ضروریست.

یک عینک هایی هم در بخش جراحی به طور خاص استفاده  میشود که به “گاگل” شناخته شده هستند.این ها در واقع عینک هایی با طلق در جلو و همچنین در طرفین هستند که برای وقتی که احتمال خونریزی و پخش شدن مایعات و پریدن ان به سر و صورت می رود،استفاده از ان ضروریست.

در کل با انواع گان های جراحی و ابزار دیگر در کنار آن میخواهیم امنیت وآرامش حین کار را برای جراح و سایرین به همراه بیاوریم و نگرانی های مربوط به انتقال آلودگی های عفونی مسری را کاهش دهیم.

گان جراح

جنس گان جراح

باز هم همان طور که قبلا گفتیم،گان جراح معمولا از نوع چند بار مصرف بوده،قابلیت ضد مایع سفید کننده دارد تا طی شست و شوی مکرر رنگش از بین نرود یا کمتر دچار تغییر رنگ شود.از جنس پارچه ی کتان،پلی استر یا پنبه ایست بیشتر تا خنک باشد و بین بیرون و داخلش جریان هوا برقرار شده باشد تا جراح حین عمل های جراحی که نیاز به فعالیت زیادی دارند،خیلی عرق نکند و اذیت نشود.

جنس گان های یکبار مصرفی هم که در بخش جراحی وجود دارد از پلی استر است که در واقع تار وپود نداشته و محلی که بتواند جایگاه تجمع میکروب و آلاینده ها شود،نیست.

گان  یکبار مصرفی که برای جراح است، با ماده ای به اسم اتیلن اکساید یا گاما استریل میشود. کیفیت و جنس گان جراح  را نسبت به عمل جراحی که قرار است انجام دهد، انتخاب می کنند.

این دسته از گان ها قابلیت استفاده ی راحت تری دارند،جمع و جور ترند و اصلا مثل گان های پارچه ای ،این باگ را ندارند که تار و پود داشته باشند و میکروب ها بتوانند لابه لای آن جا خوش کنند!در واقع آنچه در انتخاب یک گان برای خریداران آن باید مهم باشد،قابلیت حفاظت  از آلودگی آن،نرمی و راحتی آن،سبکی و کم وزن بودن آن، قابلیت عبور و مرور هوا در آن و مسائل زیست محیطی مربوط به آن است.

لازم است تا گان محافظ یکبار مصرف، به آسانی در مدت زمان محدود، جراح و لباس آن را از مایعات و بافت ها(جامدات) محافظت کند؛ چراکه آنها فقط برای چند ساعت استفاده طراحی شده اند.

در واقع می توان گفت این جنس پارچه ها به علت خاصیتی که در جلوگیری از انتقال عفونت ها،از جمله: باکتری ها، قارچ هاو…دارند وهمچنین استفاده ی راحت تر و سریع تری برای پوشیدن و در اوردن دارند بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اند.همچنین نکته ی مهم دیگری که در ارتباط با این پارچه ها وجود دارد، قیمت مناسب آن هاست.

وزن این لباس ها بین 38 تا 50 گرم می باشد،که از انواعی از پارچه ها از جمله اسپان باند و اسپان لس و… تولید می شود.پارچه ی اسپان لس از مواد هیدروژنی است که از خمیر چوب و الیاف پلی استر ساخته می شود

شایان ذکر است که در این باب هم گفته شود که گان یکبار مصرفی که پزشکان و جراحان برای اتاق عمل می پوشند،از همین جنس پارچه است و مدل دوخت آن به این صورت است که از پشت با بند هایی بسته شود و از جلو دیگر جای دکمه یا بند یا… نداشته باشد که این مدل بسیار در استریل ماندن پزشک جراح و یا حتی بیمار،کارآمد است.از کاربرد های دیگر مدل این گان ها،این است که خود بیمار یا همراهانش در پوشیدن و درآوردن لباس راحت باشند.

گان جراح یکبار مصرف

راهنمای خرید گان جراحی استاندارد

مهم ترین نکته در مورد لباس های جراحی انتخاب پارچه مناسب می باشد،پارچه ای که برای این امر انتخاب می شود و باید مراحل آزمایشی زیر را گذرانده و استاندارد لازم را کسب کرده باشد .

  1. آزمون فشار هیدروستاتیک : مقاومت پارچه در برابر نفوذ آب
  2. آزمون استحکام کششی : مقاومت در برابر سوراخ و پاره شدن
  3. آزمون چنگ زدن : مقاومت در برابر گسیختن
  4. آزمون مقاومت ترکیدگی : در برابر فشار هیدرولیک یا پنوماتیک
  5. آزمون پارگی :elmendorf
  6. افتایش :نرمی لباس
  7. مولن پیوسته :مقاومت سوراخ شدن تحت فشار
  8. امنیت: قابلیت سوزانده شدن پس از استفاده
  9. سازگاری نسجی : سمیت سلولی ،تحریک پوستی
  10. محافظت در برابر میکروارگانیسم ها

علاوه بر موارد بالا که پارچه مورد استفاده در لباس جراحی باید داشته باشد مواردزیر هم حتما باید در نظر گرفته شود:

  1. راحتی لباس و آزادی حرکت
  2. تنفس پذیر بودن لباس
  3. وزن سبک
  4. سرعت انتقال دما

هر ساله پژوهش های زیادی برای لباس های جراحی انجام می شود. در سال های اخیر پارچه های چند لایه ای ساخته شده که هم ضد باکتری بوده و هم دفع آب و خون می باشد.ضد باکتری بودن این لباس ها می تواند گام بزرگی در پیشگیری آسیب های پس از جراحی برای بیمار باشد.مقرون به صرفه بودن این لباس ها از لحاظ قیمتی هم در آخرین درجه اهمیت آن قرار می گیرد.

گان جراحی

فروش عمده و بی واسطه انواع لباس بیمارستانی

برای تهیه و ثبت سفارش مقرون به صرفه انواع لباس بیمارستانی از جمله لباس بیماران و گان جراحی و… از طریق تلگرام یا شماره های درج شده در پایین سایت با کارشناسان بخش لباس بیمارستانی خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا