لباس بیمارستانی

فروش فوق العاده گان یک بار مصرف بیمارستانی

فروش فوق العاده گان یک بار مصرف بیمارستانی، تولید گان بیمارستانی ، تولیدکننده لباس بیمارستانی در تهران ، تولید البسه یکبار مصرف بیمارستانی.فروش بی واسطه لباس یکبار مصرف در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن …برای خرید و سفارش از طریق شماره های سایت با ما تماس بگیرید .

گان بیمارستانی

مهمترین ویژگی های گان یکبار مصرف بیمارستانی ؟

1- گان یک بار مصرف بیمارستانی باید از هر نظر استریل و فاقد میکرو ارگانیسم های بیماری زا باشد. بر این موضوع تاکید موکد شده است، که این نوع از پوشش بیمارستانی، صد درصد استریل باشد. علت این سخت گیری کاربری گان در بیمارستان است. ما از گان یک بار مصرف بیمارستانی تنها در بخش های مراقبت ویژه و اتاق عمل استفاده می­کنیم که بیماران بستری در این بخش ها به دلیل استفاده از دارو های متعلق به خانواده کورتیکواستروئیدی به منظور کاهش التهابات ناشی از عمل یا موارد مشابه، در وضعیت ویژه با سطح ایمنی پایین قرار دارند بنابراین حضور هر باکتری یا عامل بیماری زایی باعث شیوع و گسترش آنها در بدن بیمار می­شود.

2- گان یک بار مصرف بیمارستانی نباید الرژی زا باشد. ایجاد الرژی برای بیمار توسط لباس نکته ی مهمی است که باید حتما در نظر گرفته شود. وجود مواد و الیاف تجزیه پذیر در بافت پارچه که برای بدن بیمار زیان داشته باشد و به صورت علائم الرژیک بروز نماید باید از پوشش بیمار حذف گردد. در غیر این صورت نه تنها برای بیمار مشکلاتی را ایجاد می­کند بلکه در روند تشخیص و درمان بیماری نیز اختلال ایجاد می­کند.

3- گان یک بار مصرف بیمارستانی باید از الیافی ساخته شود که دوستدار محیط زیست باشد. الیافی که پس از تجزیه باعث الودگی های محیطی می­شوند فاقد اعتبار لازم برای استفاده این گونه البسه هستند. این مسئله هرچند در ارتباط با بیمار و محیط بیمارستان نمی­باشد اما به صورت عیر مستقیم روی سلامت افراد جامعه تاثیرگذار است.

4- گان های یک بار مصرف باید تا حد ممکن ناتوان در جذب رطوبت های محیطی باشند. هرچه جذب رطوبت در این نوع از پوشش ها کاهش یابد رشد میکروارگانیسم های بیماری زا در آن ها نیز کاهش می­یابد و خطر ابتلای افراد را به بیماری های منشاء گرفته از محیط بیمارستانی را کاهش می­دهد. بر همین اساس گان های یک بار مصرف بیمارستانی از الیافی ساخته می­شوند که در کنار تامین نیاز های فردی بیمار به ویژه رضایت از پوشیدن البسه، وظایف محافظتی خود در برابر عوامل خطر را به نحوه احسنت انجام دهد. از همین رو برای تولید گان یک بار مصرف بیمارستانی بیشتر از پارچه ساخته شده از الیاف پلی پروپیلن استفاده می­شود که با نام تجاری اسپان باند در بازار شناخته شده هستند. این نوع پارچه بالاترین آب گریزی را نسبت به سایر پارچه های موجود در بازارهای مرتبط با کالای پزشکی دارا می ­باشد.

گان یک بار مصرف بیمارستانی

گان یک بار مصرف چه کاربردی دارد؟

بحث در این رابطه خالی از لطف نیست و بهتر است اینگونه مطرح شود که چه چیز باعث نیاز  ما به لباس یک بار مصرفی مانند گان می­ شود؟ فرض کنید که یکی از کارکنان بیمارستان در راهرو های بیمارستان در حال قدم زدن است و میخواهد به بخش مراقبت های ویژه رفته و به بیماران بستری در ان بخش رسیدگی کند. اما مسیر عبور او از بخش بیماری های خاص یا واگیر دار با احتمال ریسک ابتلا به بیماری های ویروسی می­ گذرد. شاید خود شخص از بیماری احتمالی مصون باشد اما با ورود به بخش بیماران ویژه محیطی مناسب را برای رشد وگسترش انواع عوامل بیماری زا فراهم کرده است سوال کلیدی اینجاست، چه چیز می تواند ریسک ابتلا را برای این بیماران به حداقل برساند؟ پاسخ این سوال در استفاده از گان یک بار مصرف بیمارستانی نهفته است.

این پوشش های یک بار مصرف که نیاز به شست و شوی، نگهداری و  ضد عفونی ندارند از انتقال و جابجایی عوامل خطر ساز به سایر بخش ها جلوگیری می کند. فراموش نکنید که تنها بیمار ملزم به پوشیدن و استفاده از گان یک بار مصرف بیمارستانی نیست بلکه تمامی افراد شاغل در بیمارستان که به نوعی با بیماران و بخش های دارای ریسک بالای خطر، مانند اتاق عمل و اتاق های ایزوله سروکار دارند باید از این نوع پوشش برای به حداقل رساندن خطرات احتمالی استفاده کنند.

این مسئله بصورت پروتکل های تجهیزات محافظت شخصی(PPE)  در نهاد های بین المللی پزشکی مطرح شده و قوانین سخت گیرنه ایی برای ملزم نمودن تمام کارمندان بیمارستان و همراهان مریض دراجرای این دستور العمل ها اتخاذ شده است. گان های یک بار مصرف بیمارستانی دارای استفاده فراوان در بخش های جراحی، دندانپزشکی، و بخش های سوختگی و عفونی برای کاهش انتقال میکروب ها از محیط به بیماران و افراد شاغل در این بخش ها می­باشد.

یک جمع بندی که از نکات گفته شده در بالا می­توان داشت این است که گان یک بار مصرف بیمارستانی پوشاکی است که نسبت به سایر لباس های شناخته شده در بیمارستان از ایمنی بیشتری برخوردار است و ریسک انتقال یا شیوع عفونت های بیمارستانی را به طرز چشم گیری کاهش می­دهد. همچنین این نوع پوشش در کنترل خطرات بالقوه محیطی در بیمارستان بسیار مفید می ­باشد.

گان یکبار مصرف

در خرید از تولیدی های لباس یکبار مصرف بیمارستانی چه نکاتی مهم است؟

از آنجا که مشاغل خیلی زیادی در کشور ما موجود است و افراد بسیار زیادی به تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی اقدام می‌کنند نکاتی هنگام خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی باید مد نظر ما قرار گیرد. یکی از این نکات  محیط تولیدی لباس و پارچه که مورد استفاده تولیدی قرار می‌گیرد است، هر تولیدی باید با توجه به نکات خاص و همچنین نحوه تولید و ایمنی و استانداردهای روز لباس به تولید لباس یکبار مصرف برای پرسنل و برای سایر اشخاص بپردازد.

کیفیت دوخت بسیار عالی و همچنین مناسب با استانداردها و قوانین و قواعد دوخت لباس یکبار مصرف باید در آن مرکز تولیدی رعایت شده باشد و لباسی که شما تهیه می کنید و از تولیدی خرید می کنید باید مرغوب تولید شده باشد و تمامی درز ها و همچنین خطوط آن به خوبی دوخت داشته باشد. لباس های بیمارستانی یکبار مصرف  برای بخش ها و همچنین پرسنل و بیماران متفاوت می باشد که در تولید آن توسط یک تولیدی باید به این نکات دقت شده باشد.

همچنین هنگام استریل کردن لباس علاوه بر اینکه باید در مکان بهداشتی و زیر نظر وزارت بهداشت به افراد متخصص و کارآزموده انجام شود باید به تمامی نکات مهم و قواعدی که در استریل کردن لباس اهمیت دارد نیز اهمیت داده شود زیرا اگر لباس به خوبی استریل نشود نه تنها مانع از رسیدن میکروب به بخش های عفونی نمی‌شود بلکه خود یک عامل برای پخش میکروب ها و بیماری ها می گردد.

لباس یکبار مصرف بیمارستانی

خرید انواع لباس های یکبار مصرف بیمارستانی

جهت سفارش و مشاوره انواع لباس های یکبار مصرف بیمارستانی با شماره های پشتیبانی مرکز فروش بازرگانی خانه صنعت و معدن در ذیل تماس حاصل نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا