لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

بورس فروش گان و شان بیمارستانی

بورس فروش گان و شان بیمارستانی در این سایت فراهم شده است.برای سفارش و خرید انواع گان و شان جراحی و اتاق عمل شامل گان بیمار گان جراح و شان با اندازه های مختلف با شماره های سایت در ارتباط باشید.

گان و شان بیمارستانی

گان بیمارستانی، لباسی است که جراح حین عمل می پوشد و شان بیمارستانی لباسی است که برای پوشاندن قسمتی از بدن بیمار حین جراحی استفاده می شود. گان و شان بیمارستانی در رنگ ها و انواع مختلفی تولید می شوند. گان و شان بیمارستانی، ممکن است از جنس پارچه های پنبه ای یا سایر پارچه های قابل شستشو باشد یا اینکه به صورت یکبار مصرف تولید شده باشد. در ادامه به بررسی بیشتر گان و شان بیمارستانی خواهیم پرداخت.

جنس پارچه ی گان وشان یک بار مصرف از چه پارچه هایی است

جنس پارچه ی گان و شان بیمارستانی یکبار مصرف از پارچه ی بی بافت است. گان و شان بیمارستانی چندبار مصرف، از جنس پنبه، پلی استر یا ویسکوز است و قابلیت چندین بار شستشو را دارد. گان ها و شان ها معمولا به رنگ سبز یا آبی هستند که این مساله باعث دید بهتر جراح نسبت به خون در حین عمل می شود. زیرا خون به رنگ قرمز است و کوچکترین لکه ی خونی اگر روی گان ریخته شود مشخص خواهد بود. علاوه بر این، رنگ سبز و آبی میتوانند حساسیت چشم را به رنگ قرمز افزایش دهند.

به طورخلاصه، برای تولید گان و شان بیمارستانی از پارچه های زیر استفاده می شود:

  1. پارچه ی پنبه ای
  2. پارچه ی پلی استر
  3. پارچه ی ویسکوز
  4. پارچه ی طرح ترگال
  5. پارچه ی فلامنت
  6. پارچه ی فلامنت پنبه
  7. پارچه ی اسپان باند
  8. پارچه ی کامپوزیت اس ام اس

از بین پارچه های لیست فوق، پارچه های فلامنت را میتوان پارچه های یکبار مصرف در نظر گرفت. پارچه ی فلامنت پنبه نسبت به پارچه ی فلامنت ساده، لطیف تر است و قیمت آن کمی گرانتر از پارچه ی فلامنت ساده است.

با وجود اینکه میتوان از پارچه های متفاوتی برای تولید لباس های بیمارستانی استفاده کرد، معمول ترین پارچه های مورد استفاده، پارچه ی پنبه ای و نبافت هستند.

گان و شان بیمارستانی

چرا گان و شان یک بار مصرف بهتر از پارچه ای است؟

استفاده از گان و شان بیمارستانی یکبار مصرف باعث کاهش انتقال عفونت در بیمارستان ها می شود. استفاده از این لباس ها به دلیل یکبار مصرف بودن آنها باعث می شود میزان انتقال عوامل بیماری زا حین اعمال جراحی و سایر اقدامات بیمارستانی به کمترین میزان ممکن برسد. همچنین بحث شستشوی لباس و مشکلات مربوط به شستشوی لباس در گان و شان های یکبار مصرف وجود ندارد.

گان های پارچه ای را تنها 10 بار میتوان استریل کرد و پس از هربار استریل کردن در اتوکلاو حداکثر 3 تا 17 روز قابل استفاده هستند. گان های یکبار مصرف با اشعه ی گاما یا گاز اتیلن اکساید استریل می شوند و برای مدت 2 سال قابلیت استفاده دارند.

قیمت 10 عدد گان یکبار مصرف به میزان خیلی کمی بیشتر از قیمت یک گان پارچه ای است. بنابراین بهتر است گان و شان بیمارستانی یکبار مصرف، جایگزین انواع پارچه ای آنها شوند.

خرید گان و شان بیمارستانی:

برای سفارش و خرید انواع گان و شان بیمارستانی از طریق واتس آپ تلگرام یا شماره های سایت با کارشناسان بخش لباس بیمارستانی خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا