لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

مشاوره خرید لباس ایزوله یکبار مصرف با قیمت عالی ویژه بیمارستان ها

مشاوره خرید لباس ایزوله یکبار مصرف با قیمت عالی ویژه بیمارستان ها …جهت سفارش و اطلاع از قیمت گان سرهمی ، لباس بیمارستانی ، لباس کرونا ، لباس یکبار مصرف پلی اتیلنی ، لباس ایزوله بیمارستانی در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن ، از طریق شماره های سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید .

لباس ایزوله یکبار مصرف

انواع لباس ایزوله یکبار مصرف را می شناسید؟

لباس ایزوله به عنوان یک محافظ در برابر ذرات ویروسی عمل می کند و مانع از نفوذ آن ها به داخل لباس می شود و انتقال بیماری های ویروسی جلوگیری می کند. لباس های ایزوله در انواع مختلف و ایمنی های متفاوت تولید می شود که نسبت به سطح ایمنی در مشاغل مختلف استفاده می شود .

لباس ایزوله یکبار مصرف سطح ۱

لباس ایزوله سطح یک با پارچه بدون بافت اسپان باند تولید می شود و در دامپروری ها ، مرغداری ها و…جهت رعایت کامل موازین بهداشتی استفاده می شود . این لباس ایزوله به صورت سرهمی می باشد و توسط زیپ بسته می شود .

لباس ایزوله یکبار مصرف سطح ۳ 

لباس ایزوله سطح سه با پارچه اسپان باند و با یک روکش نایلونی پرس شده به صورت لمینت شده تولید می شود . سطح ایمنی این لباس نسبتا خوب است اما به شدت تولید گرما می کند و تنفس پذیری بسیار پایینی دارد و نمی توان در ساعات کاری طولانی به علت تعریق بالا از این لباس استفاده کرد .از این لباس ایزوله در رنگ رزی ها ، سمپاشی ها و… استفاده می شود .

لباس ایزوله یکبار مصرف سطح ۴

از لباس ایزوله سطح چهار در مکان هایی که آلوده به ذرات میکروبی و ویروسی هستند استفاده می شود . پزشکان و کادر درمان نیز به علت اینکه با بیماران به صورت مستقیم در ارتباط هستند بیشتر از این نوع لباس استفاده می کنند . لباس ایزوله سطح چهار به علت این که با پارچه اسپان باند با روکش پلی اتیلنی تهیه و تولید می شود و همین لایه پلی اتیلنی باعث می شود که این لباس دارای تنفس پذیری بسیار بالا و ضد تعریق می باشد و می توان در ساعات طولانی از این لباس استفاده کرد .

لباس ایزوله سطح چهار در مراکز درمانی ،صنایع پتروشیمی و نفتی و… کاربرد دارد.

لباس ایزوله یکبار مصرف سطح ۶
لباس ایزوله سطح شش نیز با پارچه اسپان باند 40 گرمی با لایه فیلم پلی اتیلنی 27 میکرون تولید می شود که باعث می شود لبای دارای تنفس پذیری عالی و ضد تعریق باشد . این لباس به علت استفاده از نوار آب بندی به صورت پرس شده در درز لباس دارای نفوذ ناپذیری بسیار بالا در مقابل ذرات معل در هوا و ویروس ها می باشد . یکی دیگر از ویژگی های این لباس استفاده از زیپ قفل شو در دوخت آن است .در بیمارستان ، اورژانس بیماری های ویروسی نظیرکرونا ، صنایع دارو سازی ، مشاغل مرتبط با مواد رادیو اکتیوی و… مورد استفاده قرار می گیرد .

لباس ایزوله یکبار مصرف

راهنمای تشخیص لباس ایزوله با کیفیت

با توجه به حساسیت بالای محیط هایی که در آن ها از لباس ایزوله استفاده می شود از پارچه های خاص و نوع دوخت خاصی در تولید این البسه استفاده می شود .درجه کیفیت البسه ایزوله تا حدود زیادی با بررسی های فیزیکی قابل تشخیص نیست. در خرید لباس های ایزوله حتما از شرکت های معتبر استعلام بگیرید و تست های استاندارد کیفی محصول را بررسی نمایید .

تیم تحقیقاتی و توسعه بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن با سال ها تجربه در زمینه تولید انواع البسه یکبار مصرف بیمارستانی استاندارد و لباس های ایزوله در سطوح ایمنی مختلف و تولید لباس ایزوله ضد تعریق و تنفس پذیر پلی اتیلنی در تولید محصولات با فن آوری های روز دنیا خود کفا شود و بخش زیادی از تولیدات لباس های یکبار مصرف یکسره و سرهمی برای مشاغل صنعتی و غیر صنعتی و پزشکی خاص را در کشور تولید و تامین نماید.

لباس ایزوله یکبار مصرف

بورس فروش لباس ایزوله یکبار مصرف مرغوب

برای تهیه و ثبت سفارش مقرون به صرفه لباس ایزوله یکبار مصرف تنفس پذیر و انواع لباس بیمارستانی از طریق واتساپ یا شماره های درج شده در پایین سایت با کارشناسان بخش لباس بیمارستانی خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا