لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

فروش لباس یکبار مصرف بیمار استاندارد با قیمت به صرفه

فروش لباس یکبار مصرف بیمار استاندارد با قیمت به صرفه … گان یکبار مصرف ، گان لباس یکبار مصرف بیمارستانی ، گان بیمار در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن ،برای خرید بی واسطه و سفارش از بورس فروش انواع لباس های یک بار مصرف از طریق شماره های سایت با ما در تماس باشید.

فروش لباس یکبار مصرف بیمار

بهترین لباس یکبار مصرف بیمار با کیفیت

لباس های یکبار مصرف بیمارستانی به علت کاهش میزان انتقال عفونت ها و ویروس ها و بالا بردن سطح بهداشت تولید شده و در بیمارستان ها استفاده می شوند . تمامی پرسنل و کادر درمان ، پزشکان و بیماران از لباس های یکبار مصرف استفاده می کنند . لباسی که بیماران به هنگام ورود به اتاق عمل می پوشند گان بیمار نام دارد .

بیماران به علت آسیب پذیر بودن در مقابل ویروس ها و میکروب ها باید از این گان ها به عنوان محافظی در برابر آلودگی هایی که در محیط بیمارستان ها است و انتقال بیماری های مختلف به بدنشان از این لباس های یکبار مصرف استفاده کنند .

در ادامه این مطلب به توضیح گان یکبارمصرف بیمار می پردازیم…

فروش لباس یکبار مصرف بیمار

لباس یکبار مصرف بیمار چیست و چه کاربردی دارد ؟

لباس بیمار از چند قسمت تشکیل شده است که عبارت است از : ( گان یکبار مصرف ، شلوار یکبار مصرف ، کلاه یکبار مصرف)

گان یکبار مصرف بیمار : گان بیمار به صورتی است که بیمار قادر باشد به سرعت و به راحتی آن را بپوشد . این گان فری سایز است و توسط بند هایی که در پشت لباس است تنظیم می شود . قد گان بیمار از 115 تا 120 سانتی متر یعنی تا سر زانوی فرد است . گان بیمار به صورت یکبار مصرف است و بعد از استفاده باید حتما دور انداخته شود .

شلوار یکبار مصرف بیمار : جنس این شلوار نیز از پارچه اسپان باند می باشد و در گرماژ های مختلف 38 گرم تا 50 گرم دوخته می شود و با الگوی آزاد و گشاد می باشد .

کلاه یکبار مصرف بیمار : کلاه یکبار مصرف آکاردئونی مورد استفاده بیماران قرار می گیرد و به صورت دور ک و آزاد می باشد . جنس این کلاه از پارچه اسپان باند 38 گرم می باشد و در رنگ های صورتی و آبی تولید می شود .

فروش لباس یکبار مصرف بیمار

فروش لباس یکبار مصرف بیمار با بهترین قیمت

اگر به تجارت لباس های بیمارستانی مشغول هستید جهت سفارش و خرید انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی و دریافت لیست قیمت نهایی از طریق واتساپ یا شماره های درج شده در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا