لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

معتبرترین نمایندگی فروش گان یکبار مصرف بیمارستانی

معتبرترین نمایندگی فروش گان یکبار مصرف بیمارستانی …جهت سفارش و اطلاع از قیمت انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی ، گان جراح ، گان بیمار در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن ، از طریق شماره های سایت با ما تماس بگیرید .

گان یکبار مصرف بیمارستانی

مهم ترین مزیت های استفاده از گان یکبار مصرف بیمارستانی

امروزه برای رعایت پروتکل های بهداشتی در بیمارستان ها استفاده از لباس های یکبار مصرف بیمارستانی جز قوانین اساسی و مهم در بیمارستان به شمار می رود .اصطلاحا به این لباس ها گان گفته می شود که در واقع فرد بیمار ، کادر درمان و پزشک از این لباس ها استفاده می کند .گان ها باید به گونه ای باشند که فرد برای پوشیدن مشکلی نداشته باشد و به سهولت بتواند از آن ها استفاده کند .

ویژگی مهم گان های یکبار مصرف جلوگیری از شیوع بیماری ها و انتقال ویروس ها می باشد . علاوه بر این هزینه پایین گان های یکبار مصرف و اینکه به راحتی معدوم می شود باعث شده که این لباس ها نسبت به لباس های چند بار مصرف برتری داشته باشند . مزیت دیگری که در این گان ها هست اطمینان از استریل بودن لباس ها است در صورتی که لباس های چند بار مصرف اگر فرآیند استریل شدنشان به درستی انجام نشود لباس استریل نخواهد بود و استفاده از آن عملا بی فایده است .

گان های یکبار مصرف که استفاده زیادی در بیمارستان دارند عبارتند از : گان بیمار ، گان جراح یا گان پزشکی

در ادامه مطلب به توضیحات مشخصات این گان لباس های یکبار مصرف می پردازیم.

گان یکبار مصرف بیمارستانی

مشخصات گان یکبار مصرف بیمارستانی با کیفیت

گان جراح : این گان ها توسط پزشک برای انجام عمل جراحی استفاده می شود . گان جراح در دو نوع تولید می شود : یکبار مصرف و چندبار مصرف .

گان جراح یکبار مصرف نسبت به مدل چند بار مصرف مزیت بیشتری دارد و استفاده از گان چند بار مصرف بسیار کاهش یافته است . گان جراح یکبار مصرف با پارچه اسپان باند تولید می شود و قد لباس تا سر زانو و آستین ها در قسمت مچ دارای کش بافت می باشد . در بعضی از عمل های جراحی سنگین پزشک از گان جراح لمینتی استفاده می کنند که قابلیت نفوذناپذیری بیشتری در برابر ترشحات و خون آبه ها دارد . گان یکبار مصرف لمینت شده مثل گان جراحی ساده می باشد و فقط در قسمت آستین ها و سینه یک لایه نایلون پرس شده اضاف شده است .

گان بیمار : فرد بیمار برای رفتن به اتاق عمل لباسی را می پوشد که به آن گان بیمار گفته می شود . این گان ها به صورت یکسره جلو بسته دوخته می شود . سایز آن ها قابل تنظیم است (Free Size) و با بندی که در پشت گان است به تن خور هر فرد در می آید . پارچه ای که در دوخت گان ها استفاده می شود اسپان باند 38 تا 50 گرمی است . پارچه اسپان باند تبادل هوایی مناسبی دارد و باعث می شود فرد با پوشیدن این گان احساس بدی نداشته باشد و راحت باشد .

گان یکبار مصرف بیمارستانی

خرید گان یکبار مصرف بیمارستانی با کیفیت و قیمت عالی

جهت سفارش و خرید انواع گان یکبار مصرف بیمارستانی با نازلترین قیمت از طریق لینک واتساپ و یا با کارشناسان پشتیبانی مرکز فروش بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن تماس حاصل نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا