لباس بیمارستانی

بورس فروش لباس اسکراب پزشکی

بورس فروش لباس اسکراب پزشکی،لباس اسکراب مردانه،لباس اسکراب زنانه،لباس اسکراب اتاق عمل،لباس اسکراب دامپزشکی و … در بازرانی خانه صنعت و معدن

لباس اسکراب پزشکی

لباس اسکراب پزشکی چیست و چه کاربردی دارد؟

لباس اسکراب پزشکی همان انواع لباس و روپوش هایی بوده که پزشکان، پرستاران و جراحان در بیمارستان ها و کلینیک های پزشکی از آن ها استفاده می کنند. لباس های اسکراب همواره استریل و ضد عفونی شده هستند و تنها در بیمارستان ها، کلینیک ها و آزمایشگاه ها کاربرد دارند. مدل های متنوعی از لباس اسکراب توسط کمپانی ها طراحی و تولید می شوند که هر کدام دارای ویژگی ها و کاربرد های خاصی هستند. به طور مثال اسکراب اتاق عمل تنها مخصوص جراحان بوده و در بخش اتاق عمل مورد استفاده قرار می گیرند.

از مهم ترین ویژگی های انواع اسکراب پزشکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت شست وشو
  • بسیار سبک
  • ایجاد احساس راحتی در پزشکان
  • دارای رنگ های متنوع
  • طراحی استاندارد و مخصوص

همیشه مراکز درمانی به دنبال انواع اسکراب باکیفیت و مرغوب هستند و مشخصات انواع اسکراب پزشکی برای آن ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. گاها نمونه های نامرغوب اسکراب پزشکی در بازار مشاهده می شود که از کیفیت دوخت خوبی برخوردار نبوده و جنس پارچه آن ها نیز بی کیفیت و غیر استاندارد است. چنین محصولاتی با قیمت ارزان به فروش می رسند اما از طول عمر کمی برخوردار بوده و برای بیمارستان ها و دیگر مراکز درمانی به هیچ وجه مناسب نیستند. اسکراب های بی کیفیت معمولا پس از دو الی سه بار شست وشو حالت اولیه خود را از دست داده و غیر قابل استفاده خواهند بود.

لباس اسکراب پزشکی

جنس پارچه های بکار رفته در لباس اسکراب پزشکی چیست؟

یکی از مهم ترین عواملی که بر کیفیت، قیمت و طول عمر انواع لباس اسکراب پزشکی تاثیر گذار بوده، جنس پارچه های بکار رفته در آن ها است. جنس پارچه های بکار رفته در اسکراب های پزشکی معمولا پنبه، پلی استر و یا ریون بوده و البته جنس برخی از پارچه ها ترکیبی از پنبه و پلی استر هستند. در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات هر کدام از انواع پارچه های اسکراب پزشکی در ادامه توضیحاتی را ارائه می کنیم.

پارچه پنبه ای مورد استفاده در اسکراب های پزشکی همواره بسیار سبک هستند و معمولا کادر پزشکی با پوشیدن آن ها احساس راحتی و آرامش دارند. از طرفی پارچه های پلی استری از مقاومت بسیار بالایی در برابر مواد شیمیایی و ضد عفونی کننده برخوردار بوده و الیاف آن ها در برابر شست وشو آسیب نمی بینند. از پارچه های ریون نیز اغلب به صورت ترکیبی در طراحی اسکراب پزشکی استفاده می نمایند و مهم ترین ویژگی پارچه های ریون قیمت مناسب و طول عمر بالای آن ها است.

لباس اسکراب پزشکی

بورس فروش لباس اسکراب پزشکی

جهت سفارش انواع لباس اسکراب پزشکی،انواع لباس بیمارستانی و … از سایت بازرگانی خانه صنعت و معدن می توانید سفارشات خود را از طریق لینک واتساپ ثبت و با کارشناسان مرکز فروش تماس حاصل نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا