لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

گان جراح یکبار مصرف با نازلترین قیمت

گان جراح یکبار مصرف با نازلترین قیمت،گان بیمار یکبار مصرف،شان جراحی و … و خرید به صورت اینترنتی در سایت بازرگانی خانه صنعت و معدن ممکن شده است.

گان جراح یکبار مصرف

گان جراح یکبار مصرف در چه مواردی کاربرد دارد؟

با وجود مزایای بسیاری که در گان جراحی وجود دارد، قیمت گان جراح یکبار مصرف، بر خلاف تصور کسانی که برای اولین بار از ویژگی های آن مطلع می شوند، بسیار پایین می باشد. از بسیاری از ویژگی های این لباس به برخی از آن ها اشاره می کنیم تا به موارد کاربرد این لباس آگاه شویم.

با وجود کم بودن قیمت گان جراح یکبار مصرف، کاربردهای آن برای بیماران در بخش‌های مختلف بیمارستان ها از جمله زایشگاه ها، جراحی زنان، کودکان، جراحی مردان، ارتوپدی، ENT , MRI و داخلی می‌باشد.

از مهم ترین مسئولیت های پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان ها حفظ سلامتی و بهداشت مراجعین می باشد که باید در بالاترین سطح کیفی خود باشند و از کوچک ترین اقدامات در این خصوص دریغ نورزند.

مراکز بهداشتی و پزشکی می توانند با پایین بودن قیمت گان جراح یکبار مصرف، براحتی و پایین ترین هزینه، جهت بالا بردن سطح بهداشت محیطی برای مراجعین خود بعنوان یک تدبیر استراتژیک استفاده نمایند تا بتوانند باعث حفظ بهداشت و سلامتی محیط مرکز و مراجعیت خود باشند.

مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان ها با بررسی های کوچکی می توان به قیمت گان جراح یکبار مصرف، در کشور پی برده و اطلاعات کاملی را در این خصوص کسب نموده و جهت تصمیمات استراتژیک خود برنامه ریزی نمایند.

گان جراح یکبار مصرف

استاندارد وزنی و جنس پارچه های گان جراح یکبار مصرف

پس از آشنایی با قیمت گان جراح یکبار مصرف، باید جهت آشنایی با این محصول اطلاعات تخصصی دیگری را نیز مورد بررسی قرار دهیم. از این حیث در خصوص استاندارد وزنی گان جراحی، به نکات زیر اشاره می نماییم.

منظور از وزن پارچه لازم به ذکر است که، هر نوع پارچه ای در یک یا چندین عرض تولید می شود. وزن پارچه که آز آن به عنوان گرماژ پارچه نیز یاد می کنند، این گونه محاسبه می شود که یک متر از طول پارچه در عرض آن را وزن می کنند. برای مثال وقتی می شنوید وزن تترون با عرض ١۵٠ سانتى متر ١٧٠ گرم است، یعنی پارچه تترونی به ابعاد یک متر در یک متر و نیم، این وزن را دارد.

گرماژ یا وزن، مربوط به تراکم بافت پارچه می شود و هرچه وزن بالاتر باشد، حاکی از تراکم بافت بیشتر است.

در خصوص جنس پارچه های گان ها نیز با توجه به اطلاعات موجود، تنوع جنسی وجود دارد. لازم به توضیح است که قیمت گان جراح یکبار مصرف، با توجه به تنوع جنس پارچه ها دارای تفاوت محسوسی می باشند که به اختصار در زیر با تصویر نام برده می شوند.

گان جراح تقویت شده جاذب

جنس: SMS و پارچه سه لایه جاذب آب و خون

سایز: XXL، XL، L، M، S

 

گان جراح تقویت شده جلو و آستین

جنس: SMS و پارچه لمینه شده با پلی اتیلن

سایز: XXL، XL، L، M، S

 

گان جراح تقویت شده جلو و آستین جاذب

جنس: SMS و پارچه سه لایه جاذب آب و خون

سایز: XXL، XL، L، M، S

گان جراح یکبار مصرف

گان جراح یکبار مصرف با نازلترین قیمت

جهت سفارش انواع گان جراح یکبار مصرف جراح و… می توانید با شماره های شتیبانی مرکز فروش در ذیل تماس حاصل نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا