لباس بیمار بیمارستانیلباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

تولیدی گان بیمار و پخش عمده سراسری

تولیدی گان بیمار و پخش عمده سراسری توسط سایت مرکز تولید و فروش لباس یکبار مصرف بیمارستانی می باشد.برای خرید گان بیمار و لباس mri و گان اتاق عمل جراح از طریق شماره های سایت با کارشناسان بازگانی در ارتباط باشید.

تولیدی گان بیمار

مواردی که در خرید گان بیمار باید به آن دقت شود؟

تولیدی گان بیمار با توجه به کاربرد البسه یکبار مصرف امروزه بسیار حائز اهمیت می باشد و دستاوردی حیاتی در مراکز درمانی و بیمارستانی جهت پیشگیری از انتقال بیماری ها می باشد. کاهش هزینه شستشو و نیروی انسانی از مزایای دیگر البسه یکبار مصرف گان لباس بیمار می باشند.

با توجه به این که گان لباس بیمار در تماس مستقیم با پوست بیمار می باشد برای خرید و تهیه آن از مراکز تولیدی گان بیمار باید به مواردی دقت کرد تا بیمار دچار مشکلات ثانویه به دلیل استفاده از یک گان لباس نامناسب نشود. به طور کلی در تولیدی گان بیمار دو نوع گان در بازار موجود است گان های یکبار مصرف (بی بافت) و چند بار مصرف ( پنبه، پلی استر، ویسکوز مخلوط آنهاست) و در سایز های مختلف موجود هستند.

برای خرید یک گان لباس بیمار مناسب از تولیدی گان بیمار بهتر است به ویژگی هایی زیر دقت کنیم. هزینه مناسب داشته باشد.-قابلیت حفاظت از بیمار در برابر عوامل خارجی را داشته باشد. راحت باشد و دارای تبادل هوایی مناسب باشد.

تولیدی گان بیمار

از چه پارچه هایی در تولید گان بیمار چند بار مصرف استفاده می شود؟

آنچه در بیمارستان ها و مراکز درمانی بسیار مهم می باشد رعایت بهداشت و اصول نظافت می باشد. به همین علت باید پارچه های مورد مصرف در بیمارستان در تولیدی گان بیمار برای گان لباس بیمار یا یکبار مصرف باشد و یا به صورت مداوم مورد شست و شو و نظافت قرار گیرد.
بدین جهت برای این نهاد باید به صورت تخصصى پارچه ای تولید و تکمیل شود که در برابر انواع مواد ضد عفونی کننده و شوینده به خصوص مایع اب ژاول مقاوم شود تا هم کیفیت بافت تغییر نکند و هم از همه مهمتر رنگ پارچه ثابت بمان.
در بازار فروش، کسبه، صاحبان کارخانه ها و مشتری ها و تولیدی گان بیمار این نوع کیفیت رنگرزی را ضد اب ژاول یا ضد اب ژاولی می خوانند که منظور ثابت بودن رنگ پارچه است.از آن جا که پارچه های گان لباس بیمار تماس مستقیم با پوست بیمار دارد باید در بافت پارچه های بیمارستانی از مرغوب ترین الیاف بهداشتی استفاده شود تا موجب ایجاد حساسیت نشود و مناسب با هر نوع پوستی باشد. البسه پزشکی به خصوص گان لباس بیمار باید وزن سبک داشته باشد تا حتی سالمندان نیز در ان احساس راحتی کنند البته باید به این نکته توجه داشت که منظور از گرماژ سبک، وزن استاندارد تعریف شده است و پارچه نباید هرگز بدن نما باشد. در این مقاله چند نمونه از نوع پارچه مناسب گان لباس بیمار را معرفی می کنیم.

پارچه تترون بیمارستانى :

تترون پر مصرف ترین پارچه در این مراکز است که هر سال متراژ بالا یی از آن با شرایط خاص تولید، توسط کارخانجات نساجی تهیه می شود.

پارچه ترگال بیمارستانی :

پارچه ترگال ساده خوب برای این حوزه باید اصطلاحا به صورت خمی یا راکتیو، ترموزول رنگرزی شود تا پس از شستشو کیفیت خود را از دست ندهد.

پارچه فلامنت بیمارستانی :

همانطور که از اسم پارچه فلامنت فلامنتی پیدا است این پارچه تار و پودی از الیاف فلامنت دارد و از قیمت بسیار ارزان برخوردار می باشد.

پارچه برزنت بیمارستانی :

پارچه برزنت بیمارستانی دارای ضخامت بالایی است که معمولا در زیر بیمارانی با اوضاع وخیم مورد مصرف است

پارچه ویسکوز ساده و طرح دار :

این نوع پارچه در چله و پود از الیاف مرغوب ویسکوز ( نخی ) تهیه می شود که باعث ظرافت و مرغوبیت آن می گردد.

تولیدی گان بیمار

گان بیمار یکبار مصرف و پارچه های مورد استفاده در آن:

امروزه با توجه به شلوغی مراکز درمانی و تکنولوژی تولید لباس های یکبار مصرف بیمارستانی با قیمت مناسب استفاده از گان های پارچه ای رو به کاهش است و گان های بیمار یکبار مصرف توانسته تقاضای زیادی در بازار کار جذب نماید.

گان بیمار یکبار مصرف وابسته به کاربرد به صورت ضد آب و استریل هم تولید و عرضه می شود. پارچه های مرسوم در گان بیمار یکبار مصرف عبارتند از:

پارچه اسپان باند بیمارستانی :

پارچه اسپان بیمارستانی. از الیاف پرس شده تشکیل می شود و چون تار و پود ندارد به ان بی بافت گفته می شود.

پارچه اس ام اس sms :

پارچه های کامپوزیت اس ام اس در صنایع پزشکی جایگاه ویژه ای دارند و موارد مصرف آن تقریبا شبیه اسپان باند است.

تفاوت این پارچه در آن است که میان ان لایه ای وجود دارد که از ورود و نفوذ انواع ذره های ریز مثل باکتری و میکروب ها به صورت چشمگیری جلوگیری می کند. به همین علت پارچه sms برای تهیه گان لباس بیماربسیار مناسب است و باعث عدم انتقال موارد بیماری زا می شود.

 

خرید گان پارچه ای و یکبارمصرف بیمار با قیمت مناسب:

برای سفارش و خرید انواع گان بیمار و جراح با متریال پارچه ای و یکبارمصرف از طریق شماره های سایت با کارشناسان بازرگانی خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا