استایلینگ

لباس مناسب برای کسانی که گودی کمر دارند چگونه است

لباس مناسب برای کسانی که گودی کمر دارند چگونه است و چطور می توان با پوشیدن لباس های مناسب  اندام را خوش فرم تر نشان داد و… پاسخ همه ی این سوال ها را در این مطلب برای شما گردآوری شده است امیدواریم برایتان مفید باشد.

لباس مناسب برای گودی کمر

 کسانی که گودی کمر دارند چی بپوشند

همه ی ما دارای ویژگی هایی هستیم که دوست داریم جلوی چشم باشد و همچنین خصیصه هایی که دوست داریم آنهارا پنهان کنیم.  اما هر مشکلی را می توان از راه درست حل کرد.گودی کمر یک مشکل در قسمت میانی بدن می باشد که علاوه بر دردی که در کمر  ایجاد می کند، در شکل اندام نیز موثر می باشد و کمر را به صورت تو رفته و شکم را بزرگ نشان می دهد.اگر شما همانند افراد بسیار دیگری، دارای گودی کمر هستید، می توانید با استفاده از استایل مناسب و چند حقه این مشکل را پنهان کنید. این راهکارها ساده ترین راه های پوشاندن این نقیصه به شمار می روند.

1-لباس های راحتی: رسیدن به استایل ساعت شنی که یکی از معروفترین و خوش فرم ترین استایل های پوشش و اندام است و  انحناهای بدن را به نحو عالی به نمایش می گذارد کاملا دست یافتنی است. با استفاده از لباس های راحتی مانند یک پیراهن تابستانه با یقه ای نسبتا باز که رنگی دلنشین دارد می تواند به اندام شما حالت شکوهمندانه ای ببخشد.

2-لباس های بلند و شیک: لباس های بلند و ساده می توانند یکی دیگر از انتخاب هایی باشند که استایلی شکوهمند به اندام شما می بخشد. این نوع لباس ها در کمد خانه ی هر کسی پیدا می شوند   با طرح و شکل ساده ی خود بخش میانی کمر را که دارای گودی هستند به صورت تخت می پوشانند و گزینه ی بسیار خوبی محسوب می شوند.

3-لباس هایی دارای دوخت Aشکل: این نوع از دوخت قسمت نیم تنه را به طور محکمی در بر می گیرد و در قسمت پایین تنه آزادتر جلوه می کند. اگر شانه های باریک تری دارید، برای رسیدن به حالتی مطلوب می توان آنرا با یک آستین سه چهارم امتحان کرد. در این نحوه ی پوشش، قسمت میانی کاملا پوشیده می شود و استایلی زیبا خواهید داشت.

لباس مناسب برای کسانی که گودی کمر دارند

شلوار مناسب برای کسانی که گودی کمر دارند

انتخاب شلوار مناسب برای پوشاندن گودی کمر بسیار مهم می باشد، زیرا قسمت اصلی این مشکل را در قسمت میانی و پایینی بدن می توان مشاهده کرد، که توسط شلوار پوشش داده می شوند. با این که در نگاه اول به نظر می رسد که باید از شلوار های گشاد برای پوشاندن گودی کمر استفاده کرد، اما استفاده از شلوارهای باریک،چه پارچه ای و چه جین باشند برای رفع این مشکل مناسب تر به نظر می رسند.

1-شلوار جین شسته ی تیره رنگ: شلوار جین از محبوب ترین مدلهای سراسر جهان به شمار می رود که انواع مختلفی دارد. رنگهای متنوع آن طیف بزرگی را در بر می گیرد. استفاده از شلوارهایی که رنگ آنها میل به تیرگی دارد، انتخاب خوبی به شمار می رود. به خاطر داشته باشید که هنگام شست و شو، جین های تیره نیاز به مراقبت بیشتری نسبت به دیگر شلوارها نیاز دارند، زیرا آنها را با استفاده از رنگ های غلیظی درست می کنند، که سبب رنگ دادن می شود.

2-شلوارهای با کمر بلند: این شلوارها با اینکه امروزه خیلی مورد توجه نیستند، اما گزینه ی خوبی برای پوشاندن گودی کمر به شمار می روند. البته باید توجه داشت که اگر دارای پهلوهای چاقی هستید بهتر است از این گزینه صرف نظر کنید. دوخت بلند کمر در این شلوارها، به شیک تر و ساده تر جلوه کردن این شلوارها کمک میکند. همچنین قدبلندتر نشان دادن شما، از مزایای دیگری است که این مدلها دارند.

3-شلوارهای پاچه بلند: توجه به میزان بلندی پاچه ی شلوار از دیگر عواملی است که باید بسیار موثر می باشد. در واقع شلوار های با پاچه بلند شما را لاغرتر و استخوانی نشان می دهد و حواس بیننده به بلندی اندام شما جلب می شود. باید خاطرنشان کرد که استفاده از کفش مناسب در ترکیب آن با شلوارهای  پاچه بلند می تواند بسیار موثر باشد.

با استفاده از این راهکارها افرادی که گودی کمر دارند می توانند با انتخاب های مناسب به استایل مناسب خود دست پیدا کنند و این مشکل را به راحتی پنهان کنند.

لباس گودی کمر

بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن تامین کننده بورس لباس کار بهداشتی و بیمارستانی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا