لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

خرید انواع گان یکبار مصرف با بهترین قیمت و کیفیت

خرید انواع گان یکبار مصرف با بهترین قیمت و کیفیت …خرید گان یکبار مصرف ، گان مچدار ، گان بیمار ، لباس سرهمی یکبار مصرف ، لباس ایزوله یکبار مصرف و انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن با شماره های تماس درج شده در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

انواع گان یکبار مصرف

علت استفاده از گان یکبار مصرف را می دانید ؟

امروزه جهت رعایت بهداشت و بالابردن سطح آن در بیمارستان ها و کلینیک ها از گان لباس های یکبار مصرف استفاده می شود و دیگر مثل قبل از لباس های چندبار مصرف به علت هزینه گزاف و زمان بردن برای ضدعفونی دوباره لباس استفاده نمی شود و به شدت کاهش یافته است . گان های یکبار مصرف از پارچه های اسپان باند یا sms تولید می شوند و علت استفاده از این جنس پارچه الیاف طبیعی و سلولزی آن است که ایجاد حساسیت نمی کند و همه افراد می توانند از آن ها استفاده کنند .همچنین این پارچه ها ترشحات و خون آبه را از خود عبور نمی دهند و نفوذناپذیر هستند ، همین امر از انتقال ویروس ها و بیماری ها به بیمار ، پزشک و کادر درمان جلوگیری می کند .

انواع گان یکبار مصرف

بهترین گان یکبار مصرف استاندارد کدام است؟

گان یکبار مصرف بیمار: لباسی که بیماران جهت عمل های سرپایی و … در بیمارستان می پوشند اصطلاحا گان نام دارد . پارچه ای که در تولید گان ها استفاده می شود اسپان باند نام دارد و گرماژ مناسب برای گان بیمار 38 تا 50 گرم است و نباید از این مقدار کمتر باشد چون کاملا بدن نما و نازک می ود . گان بیمار معمولا به رنگ های آبی ، سبز ، صورتی است و سایز آن به گونه ای است که همه افراد با هر سایزی می توانند از آن استفاده کنند اصطلاحا فری سایز (Free Size) است .

گان یکبار مصرف جراح: این مدل گان جهت استفاده پزشکان و جراحان در اتاق عمل تولید می شود و به آن گان مچدار یا گان پزشک هم گفته می شود .گان جراح نیز از جنس پارچه اسپان باند با گرماژ 38 تا 50 گرم است . یکی از مزیت های این گان سبک بودن و سهولت در پوشیدن آن است و عمدتا فری سایز است و توسط بندی که در پشت لباس دوخته شده، سایز آن قابل تنظیم است . اندازه قد گان جراح تا سر زانو یعنی بین 115 تا 120 سانتی متر است . در قسمت آستین ها دارای کشبافت است تا این که جراح در هنگام عمل جراحی با تکان خوردن آستین تمرکز خود را از دست ندهد .

انواع گان یکبار مصرف

خرید عمده انواع گان یکبار مصرف با بهترین قیمت

بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن اقدام به تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی کرده است ، جهت خرید انواع البسه بیمارستانی ، گان پزشک ، گان بیمار ، لباس ام آر آی ، لباس ایزوله مخصوص کرونا از طریق واتساپ با کارشناسان فروش در ارتباط باشید .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا