لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

معتبرترین مرکز فروش لباس ایزوله یکبار مصرف با کیفیت عالی

معتبرترین مرکز فروش لباس ایزوله یکبار مصرف با کیفیت عالی …جهت سفارش و اطلاع از قیمت گان سرهمی ، لباس یکبار مصرف پلی اتیلنی ، لباس ایزوله بیمارستانی در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن ، از طریق شماره های سایت با ما تماس بگیرید .

 لباس ایزوله یکبار مصرف

کاربرد لباس ایزوله یکبار مصرف را می دانید ؟

لباس ایزوله به لباسی می گویند که تا درصد بالایی نفوذ ناپذیر بوده و بتواند از انتقال میکروب ،  ویروس و ترشحات بیماری زا جلوگیری کند . این لباس باید بتواند تمام قسمت های بدن را بپوشاند لذا معمولا به صورت سرهمی بوده و از قسمت سر تا پاها را کاملا پوشش می دهد .

دوخت این لباس ها باید به گونه ای باشد که علاوه بر راحتی هنگام استفاده ، پوشیدن و در آوردن لباس هم به راحتی قابل استفاده باشد . لباس های ایزوله در قسمت کلاه ، سر آستین ها و مچ پا با کش محکم شده است تا از نفوذ پذیری از این قسمت ها را نا ممکن بسازد .

بهترین جنس پارچه ای که در دوخت لباس های ایزوله استفاده می شود پارچه اسپان باند است این پارچه در عین این که می تواند هوا را جریان بدهد قابلیت جلوگیری از تعریق و ایجاد گرمای شدید را نیز دارد . لباس های ایزوله در سطح های ایمنی مختلفی تولید می شود که در ادامه به توضیح این سطح ها می پردازیم …

 لباس ایزوله یکبار مصرف

سطح های مختلف ایمنی لباس ایزوله یکبار مصرف را بشناسید

لباس ایزوله سطح یک : لباس ایزوله در این سطح دارای درایمنی پایین می باشد و از پارچه اسپان باند 5 لایه 40 گرم در دوخت آن استفاده می شود .از این لباس در بیارستان ها فقط برای کسانی که ارتباط مستقیم با بیماران ندارند استفاده می شود مثل بخش اداری ، نگهبانی و…

لباس ایزوله سطح سه : لباس ایزوله سطح سه معمولا با پارچه لمینت شده و یا پارچه اسپان باند به علاوه یک لایه نایلون استفاده می شود .این لباس قدرت نفوذناپذیری و ایمنی نسبتا مناسبی دارد  اما به علت ایجاد گرمای شدید و تعرق بالا در ساعات طولانی استفاده از این لباس آزار دهنده است .

لباس ایزوله سطح چهار : این لباس با سطح ایمنی خوب جهت استفاده در محیط های آلوده به میکروب ها و ویروس ها مناسب است .افرادی که در بیمارستان با بیماران به طور مستقیم در تماس هستند می توانند از این لباس استفاده کنند . لباس ایزوله سطح چهار به علت استفاده از یک لایه پلی اتیلنی بسیار نفوذ ناپذیر و تنفس پذیر است و در ساعات طولانی بدون تعریق می توان از این لباس استفاده کرد .

لباس ایزوله سطح شش : این لباس با سطح ایمنی بسیار عالی جهت استفاده برای کسانی که در محیط آلوده قرار می گیرند و با ترشحات و بیماران ویروسی و عفونی در تماس هستند توصیه می شود .لباس ایزوله سطح شش با پارچه اس ام اس 40 گرم و فیلم پلی اتیلن سفید 27 میکرون به صورت سرهمی تولید می شود و این لباس دارای یک زیپ قفل شو ، نوار آب بندی و نایلون پرس شده در قسمت درزها می باشد که نفوذ ناپذیری لباس را دو چندان می کند .

 لباس ایزوله یکبار مصرف

خرید لباس ایزوله یکبار مصرف با بهترین قیمت

برای تهیه و ثبت سفارش مقرون به صرفه انواع لباس بیمارستانی از طریق واتساپ یا شماره های درج شده در سایت با کارشناسان بخش لباس بیمارستانی بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا