روپوش پزشکیلباس بیمارستانی

خرید بی واسطه لباس پزشکی به قیمت تولیدی

خرید بی واسطه لباس پزشکی به قیمت تولیدی . روپوش پزشکی شیک در سایز های کوچک تا بزرگ با جنس پارچه و روپوش پزشکی نانو در این سایت به قیمت تولیدی و بی واسطه عرضه می گردد.وابسته به بازرگانی خانه صنعت و معدن.

لباس پرشکی خرید

تنوع مدل لباس کار پزشکان یا رپوش پزشکی

در مراکز درمانی به سه دلیل عمده از لباس یا روپوش پزشکی استفاده می شود:

  • همسانی پوشش پزشکان و تمایز کاراکتر شغلی
  • ایجاد حفاظت در مقابل آلودگی ها و باکتری های محیطی
  • ایجاد زیبایی بصری و کاهش استرس های ناشی از مراکز درمانی برای مراجعین

انتخاب رنگ های روشن و اغلب رنگ سفید برای البسه پزشکی به دلیل ایجاد حس آرامش در بیماران از یک طرف و وضوح آلودگی برای شست و شوی مدام این لباس ها است.

لباس پزشکی دارای طرح های متنوع جذاب و راحت برای عملکرد سریع پزشکان است و به صورت یک تکه تا بالای زانو یا دوتکه برای آقایان و طرح مانتو برای بانوان استفاده می شود.

لباس پزشکی خریدلباس پزشکی خرید

 

موارد مهم در تهیه لباس پرشکی کدامند؟

لباس پزشکی با نام رایج روپوش پزشکی در مراکز درمانی و کلینیک ها توسط کادر درمانی ائم از پزشکان،پرستاران و … مورد استفاده قرار می گیرد.
در بسیاری از مشاغل دیگر نیز ار لباس کار استفاده می شود ولی لباس کار پزشکی شاخصه های مهمی دارد که فراتر از یک لباس کار باید به آن دقت کرد.

محیط کار پرسنل درمانی دارای آلودگی های محیطی و باکتریایی بالایی است  و به همین دلیل روپوش پزشکی تحت شست و شوی بالا قرار می گیرد و از پارچه های ضدآب ژوال در تولید آنها استفاده می کنیم.
البته استفاده از روپوش های پزشکی نانو نیز راهکار خوبی برای آنتی باکتریال و ضد آب کردن لباس های بیمارستانی از جمله لباس پزشکی است که می توانید لباس نانو پزشکی را نیز از طریق همین سایت سفارش دهید.

 

سفارش و خرید لباس پزشکی به قیمت تولیدی

برای سفارش و خرید لباس پزشکی در انواع مختلف پارچه کلاسیک یا نانو وابسته به بودجه و تیراژ سفارش(حداقل 50 عدد)  از کارشناسان لباس بیمارستانی بازرگانی خانه صنعت  و معدن از طریق شماره های سایت کسب اطلاعات نمایید.

با آرزوی موفقیت

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا