ماسک

معتبرترین نمایندگی ماسک جراحی با متریال با کیفیت

معتبرترین نمایندگی ماسک جراحی با متریال با کیفیت ، سفارش انواع ماسک تنفسی ، ماسک سه لایه ، ماسک یکبار مصرف می توانید از بازرگانی نوآوارن خانه صنعت و معدن خریداری فرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ قیمت ها می توانید از طریق واتس اپ با ما در ارتباط باشید.

نمایندگی ماسک جراحی

مهم ترین ویژگی های ماسک جراحی با کیفیت را بشناسید

  • استفاده از پارچه اسپان باند و ملت بلون

در تولید ماسک های جراحی از پارچه اسپان باند و ملت بلون استفاده می شود . مزیت این پارچه ها این است که دارای الیاف طبیعی و سلولزی می باشد . پارچه ای که در قسمت لایه بیرونی ماسک و قسمت لایه داخلی قرار دارد از پارچه اسپان باند بی بافت است و پارچه ای ما بین این دو لایه قرار می گیرد ملت بلون می باشد . ملت بلون بسیار نرم و لطیف است و هوای بازدم داخل ماسک را به سمت بیرون خارج می کند ، همین امر نیز تعرق را کاهش می دهد.

  • گیره بینی

در قسمت بالایی ماسک جراحی باید دارای گیره بینی باشد . چون استفاده از این گیره باعث می شود که ماسک کاملا بر روی صورت ثابت می شود و راه نفوذ ذرات میکروبی و ویروس ها را می بندد .

  • ضد حساسیت

همان طور که گفته شد در دوخت این ماسک از پارچه هایی با الیاف طبیعی استفاده می شود و همین امر باعث می شود که ماسک برای صورت افراد با پوست های مختلف حساسیت ایجاد نکند و احتمال قرمزی و ایجاد جوش بر روی پوست را بسیار کاهش می دهد .

  • بند های پرس شده

ماسک جراحی در دونوع است و تفاوتشان در قسمت بندها است . مدل اول دارای دو کش منعطف می باشد و کش ها در پشت گوش قرار می گیرد که استفاده آسانی دارد و عموم مردم بیشتر از این مدل استفاده می کنند . مدل دوم دارای دو زوج بند است که در پشت سر بسته می شود و بیشتر جراحان به هنگام ورود به اتاق عمل از آن استفاده می کنند . در مدل کش دار توسط فرآیند پرس و بدون دخالت دست کش ها به ماسک وصل می شوند.

  • اندازه ماسک

ابعاد ماسک باید به گونه ای باشد که از بالای بینی تا پایین چانه را کاملا پوشش دهد .

  • ماسک استریل

ماسک هایی استریل هستند که توسط دستگاه های پرس و بدون دخالت دست تولید شوند .اگر خرید ماسک استریل برایتان اهمیت دارد حتما به این نکته توجه کنید .

نمایندگی ماسک جراحی

هنگام استفاده از ماسک جراحی رعایت چه نکاتی اهمیت دارد؟

  • به این نکته توجه داشته باشید که فقط یک نفر می تواند از یک ماسک استفاده کند و حتی اگر به سلامت شخص دیگری مطمئن هستید هم از ماسک مشترک استفاده نکنید زیرا باکتری ها از دهان شخص به شما انتقال می یابد و باعث شیوع بیماری های مختلف می شود .
  • اثر بخشی ماسک های جراحی از دو تا سه ساعت می باشد و بعد از استفاده باید تعویض گردد .
  • ماسک های جراحی ، یکبار مصرف هستند و نباید شسته شود و یا ضد عفونی گردد چون اثر بخشی لازم را نخواهد داشت و فرم ظاهری آن به می ریزد و کاملا صورت را پوشش نمی دهد . بعد از یکبار استفاده حتما باید دورانداخته شود .

نمایندگی ماسک جراحی

فروش ماسک جراحی و توزیع به سراسر کشور

تجار محترم جهت خرید آنلاین و حضوری و اطلاع از لیست قیمت ها و موجودی ماسک ها با کارشناسان بازرگانی مجموعه صنعت و معدن از طریق واتس اپ و یا شماره های سایت در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا