ماسک

نکات مهمی که در خرید ماسک جراحی باید بدانید

نکات مهمی که در خرید ماسک جراحی باید بدانید…خرید آنلاین ماسک جراحی، ماسک جراحی بند دار ، خرید عمده انواع ماسک تنفسی در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن …برای خرید و سفارش از طریق شماره های سایت با ما تماس بگیرید .

ماسک جراحی

ویژگی های مهمی که یک ماسک جراحی با کیفیت باید داشته باشد

ماسک های جراحی به نام های دیگری مثل ماسک پزشکی ،ماسک سه لایه ، ماسک تنفسی، ماسک صورت نیز شناخته می شود. یک ماسک جراحی خوب باید طوری باشد که از بالای بینی تا پایین چانه کاملا دهان و بینی را بپوشاند .

ماسک جراحی باید از جنس پارچه های نبافته باشد و دوخت نداشته باشد .علت استفاده از این جنس پارچه این است که همه افراد بتوانند استفاده کنند و ایجاد حساسیت نکند.

ماسک های سه لایه دو نوع هستند :

  • ماسک ساده سه لایه با ملت بلون : دارای دو لایه پارچه بی بافت اسپان باند با گرماژ 20 تا 25 و یک لایه پارچه ملت بلون با گرماژ 17 که در میان دو لایه اسپان باند قرار می گیرد.
  • ماسک ساده سه لایه بدون ملت بلون: دارای سه لایه پارچه بی بافت اس ام اس (sms) با گرماژ 25

از ماسک های جراحی برای جلوگیری از ورود ویروس ها، آلودگی ها و ذرات معلق در هوا استفاده می شود. مدت زمان استفاده و اثربخشی این ماسک حداکثر سه ساعت می باشد.

ماسک جراحی

.

یونیفرم کالا :uniformkala.ir

یونیفرم کالا:uniformkala.ir

راهنمای استفاده از ماسک جراحی استاندارد

ماسک جراحی از سه لایه تشکیل شده است و با استفاده از دو کش که دور گوش قرار می گیرد ماسک را نگه می دارد . در برخی از موارد ماسک های جراحی دارای دو بند است که از پشت سر گره زده می شود و به راحتی می توان با استفاده از گره ماسک را روی صورت تثبیت کرد. معمولا برای عموم مردم نوع کش دار این ماسک به علت سهولت استفاده محبوبیت بیشتری دارد. رنگ این ماسک ها معمولا صورتی ، سفید ، سبز و آبی است.

ماسک های سه لایه جراحی یک بار مصرف هستند و به هیچ وجه نمی توان با شستشو استریل کرد و دوباره استفاده کرد.

چه کسانی از این ماسک ها استفاده می کنند ؟

  • کادر درمان بیمارستان و مراکز درمانی
  • جراحان و پزشکان
  • کادر آزمایشگاه ها
  • و قابل استفاده برای افراد در محیط های آلوده
  • ماسک جراحی

خرید ماسک جراحی عمده با بهترین قیمت

بازرگانان ، تجار گرامی و مسئولین خرید بیمارستان ها ، برای استعلام قیمت و برای خرید بی واسطه انواع ماسک های تنفسی می توانید از طریق واتس اپ و یا شماره های سایت با کارشناسان فروش ما در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا