ماسک

خرید عمده ماسک n95 با قیمت عالی و کیفیت بسیار فوق العاده

خرید عمده ماسک n95  با قیمت عالی و کیفیت بسیار فوق العاده …جهت سفارش و خرید عمده ماسک n95 ، ماسک تنفسی سه لایه جراحی و انواع ماسک های تنفسی می توانید از طریق واتس اپ و یا شماره های سایت با همکاران ما در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

خرید عمده ماسک n95

مشخصات ماسک N95 استاندارد

آلودگی هوا یکی از شایع ترین اتفاقاتی است که در حال حاضر اتفاق می افتد و برای جلوگیری از آسیب رسیدن به ریه ، قلب و … باید از ماسک استفاده کرد . بهترین نوع ماسکی که به هنگام آلوده شدن هوا توصیه می شود ماسک N95 است که به نام ماسک ffp2 نیز معروف است . خوب است که بدانید عدد 95 بر روی ماسک n95 دارای مفهوم این است که این ماسک حداقل 95 درصد از آلاینده های بزرگتر از 0/3 میکرون و ذرات معلق آلوده در هوا را فیلتر می کند .

ولی در این بین نکته ای که باید درباره ی ماسک های سری N بدانید این است که این ماسک ها در برابر آلاینده های روغنی اصلا مقاوم نیست و فقط مناسب فیلتر کردن آلاینده های غیر روغنی است و در مقابل آلاینده های روغنی اثر بخشی نخواهد داشت . از مزایای این است که بر روی ماسک ، سوپاپ ( دیافراگم سیلیکونی ) تعبیه شده و باعث خروج هوای باز دمی درون ماسک می شود و میزان رطوبت داخل ماسک را به شدت کاهش می دهد و فرد به سهولت و راحتی می تواند فعالیت خود را انجام دهد و ناراحتی ایجاد نمی کند .

ماسک های n95 دارای پنج لایه می باشد و از جنس پارچه ای با الیاف طبیعی است . این ماسک دارای دو لایه پارچه اسپان باند با گرماژ 30 و دو لایه کربن اکتیو ( به رنگ مشکی ) یا ملت بلون است و نیز از یک لایه از جنس پارچه sms اضافی با گرماژ 17 که بین دو لایه ی ملت بلون قرار می گیرد تشکیل شده است .

ماسک های n95 استاندارد باید دوخت آن بدون استفاده از نخ و با دوخت اولتراسونیک تولید شود . طراحی ماسک باید به گونه ای باشد که از بالای بین تا زیر چانه را بپوشاند و از کنار ماسک راه نفوذ به داخل ماسک را نداشته باشد .

خرید عمده ماسک n95

نحوه استفاده صحیح از ماسک n95

ماسک های n95 دارای کش های بسیار منعطف هستند و اگر این کش ها شل و نافرم شد و یا کلا ماسک کثیف و آلوده شد بهتر است ماسک را دور انداخته و از یک ماسک دیگر استفاده کنید . به این نکته توجه داشته باشید که ماسک های n95  یکبار مصرف هستند و نباید آن ها را ضد عفونی کرد و دوباره استفاده نمود .

همچنین نکته ای دیگر که قابل تامل است این است که ماسک را قبل از دور انداختن داخل یک نایلون بگذارید و بعد داخل سطل زباله بیاندازید .

خرید عمده ماسک n95

فروش عمده انواع ماسک تنفسی با بهترین قیمت

جهت سفارش انواع ماسک های تنفسی و ماسک های n95 از سایت بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن می توانید سفارشات خود را از طریق لینک واتساپ ثبت و یا با کارشناسان مرکز فروش تماس حاصل نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا