روپوش پزشکیلباس یکبار مصرف

چند نکته مهم در بررسی و خرید گان پزشکی مرغوب

چند نکته مهم در بررسی و خرید گان پزشکی مرغوب …جهت سفارش گان پزشکی و انواع البسه یکبار مصرف بیمارستانی از بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن با شماره های درج شده در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

خرید گان پزشکی

بررسی نکات مهم در تشخیص گان پزشکی با کیفیت

گان پزشکی به عنوان یک محافظ و پوشش درمقابل میکروارگانیسم عمل می کند و از انتقال بیماری ها ، ویروس ها و میکروب ها جلوگیری می کند . گان پزشکی در دو نوع یکبار مصرف و چند بار مصرف تولید می شود . گان پزشکی یکبار مصرف از جنس پارچه اسپان باند که دارای الیاف طبیعی و سلولزی می باشد تولید می شود . این پارچه دارای گرماژ متفاوتی است و برای گان پزشکی از گرماژ 38 تا 50 گرم آن استفاده می شود . گان پزشکی در بازار با نام های گان جراحی و گان مچدار نیز شناخته می شود .

از این گان لباس ها در بیمارستان ها و مراکز درمانی هنگام عمل جراحی و ورود پزشک جراح به اتاق عمل استفاده می شود. گان های یکبار مصرف را فقط یک بار می توان استفاده کرد و با ضد عفونی دوباره قابلیت استفاده را نخواهد داشت و حتما باید دور انداخته شود . قد گان پزشکی از 115 تا 120 سانتی متر متغیر است و باید تا سر زانو باشد . در قسمت سر آستین ها نیز باید دارای کشبافت باشد . سایز گان پزشکی اور سایز است و دارای یک بند تنظیم کننده سایز در پشت لباس است که همه افراد بتوانند با هر سایزی از آن ها استفاده کنند .

گان های یکبار مصرف نیز دو نوع دارند : گان ساده و گان لمینت شده

در مطلب بالا درباره گان پزشکی یکبار مصرف ساده توضیح داده شد ، گان لمینت شده دقیقا مثل گان ساده است تنها تفاوتی که دارد این است که در قسمت سینه و آستین ها یک لایه نایلون پرس شده به لباس اضافه می شود تا پزشک در هنگام عمل های سنگین مثل عمل قلب لباس نفوذ ناپذیری در مقابل ترشحات و خون آبه ها بپوشد .

خرید گان پزشکی

بهترین قیمت گان پزشکی استاندارد

قیمت گان پزشکی به کیفیت پارچه ، نوع دوخت آن وابسته است ، به همین علت لازم است که بالاترین سطح کیفیت در کنار به صرفه ترین قیمت گان پزشکی وجود داشته باشد و تجار ، بازرگانان و مسئولین بیمارستان ها با خرید بی واسطه از مراکز معتبر بتوانند خریدی مطمئن را تجربه کنند .

بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن اقدام به تولید انواع البسه بیمارستانی با بهترین کیفیت کرده است و با فروش مستقیم و حذف واسطه ها توانسته این محصولات را با بهترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد .

خرید گان پزشکی

خرید گان پزشکی با متریال فوق العاده با کیفیت و قیمت عالی

جهت سفارش و مشاوره خرید گان پزشکی و انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی با شماره های پشتیبانی مرکز فروش بازرگانی خانه صنعت و معدن تماس حاصل نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا