لباس بیمارستانیلباس کار یکسرهلباس یکبار مصرف

لیست قیمت و راهنمای خرید لباس ایزوله یکسره تنفس پذیر

لباس یکبار مصرف سرهمی یا یکسره چه کاربردهایی در مراکز درمانی و صنایع مختلف دارد .چرا از لباس یکبار مصرف سرهمی در مرغداری ها  و دامپروری ها استفاده می شود؟کاربرد های مختلف لباس تایوک یا سرهمی یکبار مصرف چیست؟

لباس تایوک

با توجه به شیوع بیماری جدید

فروش لباس سرهمی ایزوله با پارچه فیلم پلی اتیلنی ضد تعرق صرفا برای مراکز درمانی و مطلب ها   انجام می پذیرد

برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه محصول با شماره های زیر در ارتباط باشید:

انواع لباس ایزوله سرهمی یا یکسره طرح تایوک

لباس ایزوله سرهمی یا یکسره در مکان هایی که دارای آلودگی محیطی می باشند یا مکان هایی که نباید به آنها آلودگی منتقل شود توسط نیروی کار مورد استفاده قرار می گیرند.
به طور مثال در مرغداری ها جوجه کشی ها و دامپروری ها روزانه افراد زیادی از جمله کارگران و دامپزشکان رفت و آمد می نمایند.حیوانات موجود در این مکان ها به شدت نسبت به آلودگی های بیرون تحت حفاظت هستند  چراکه در صورت سرایت بیماری و باکتری و ویروس به محل زندگی انها و ایجاد بیماری برایشان دامداران متحمل تلفات و ضررهای سنگینی خواهند شد.
یا در مشاغلی که نیروی کار درمحیط های آلوده یا سمی رفت و آمد دارد مثل پتروشیمی ها و داروسازی ها و صنایع انرژی اتمی و … از لباس های پوشیده یا ایزوله استفاده می شود.

لباس های یکبار مصرف سرهمی  طرح تایوک یا یکسره دارای انواع مختلفی است که هرکدام در محیط خاصی مورد استفاده قرار می گیرد . برخی از آنها به شرح زیر است:

لباس یکسره اسپان باند ساده:

از پارچه اسپان باند 40 گرم تولید شده ضد آب نیست و برای مرغداری ها و دامداری ها و مشاغلی که آلودگی میکرونی ندارند مورد استفاده است.

لباس یکسره لمینت شده با نایلون:

این لباس دارای پارچه ضد آب است و زیپ قفل شو دارد اما برای ساعات کار طولانی بسیار گرم و آزار دهنده است. از این لباس برای اموری مثل نظافت محیط های آلوده و شبفت کاری نهایتا 1 ساعته استفاده می شود.

لباس ایزوله یکسره با پارچه تنفس پذیر:

ایزوله سطح 4

این لباس با سطح ایمنی 4 برای پزشکان و پرستاران در مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد.پارچه این لباس از جنس پلی اتیلن تنفس پذیر است برای شیفت های کاری طولانی مدت استفاده می شود.

لباس یکسره درزبندی شده:

ایزوله سطح6

این لباس هم از لحاظ پارچه و هم از لحاظ محل دوخت ضد نفوذ می شود که این ایزولگی یا به وسیله چسب های نایلونی در محل درز ایجاد می شود یا لباس دوخته نمی شود و با تکنولوژی پرس به هم متصل می شود.این لباس در کلیه محیط های آلوده میکروبی و ذرات معلق دار قابل استفاده است و بالاترین سطح ایمنی را برای نیروی کار استفاده می کند.
لباس ایزوله

کاربرد لباس  ایزوله یا پوشیده

محیط های آلوده و دارای ذرات معلق به شدت برای سلامت نیروی  کار و افراد شاغل در این مکان ها خطرناک هستند.
اتاق های تهیه داروهای شیمیایی ، محل کار مهندسان در نزدیکی راکتور انرژی اتمی،پزشکان بخش بیماری های خاص و واگیر دار مانند سارس و کرونا ، کارگران معدن مواد معدنی تشعشع دار و … همه و همه در محیط های کاری آلوده ای فعالیت می کنند.

لباس یکبار مصرف ایزوله یا تمام پوشیده با ایجاد بالاترین سطح حفاظت فیزیکی مانع نفوذ ذرات و میکروب های خطرناک به سطح پوست نیروی کار می شود.

لباس یکبار مصرف ایزوله علاوه بر پارچه ضد آب و ضد نفوذ ذرات معلق دارای تکنولوژی تولید پرسی به جای دوخت است که جای ورود هر ذره را میگیرد.
بعضی از لباس های ایزوله یکبار مصرف که در مکان هایی با حساسیت کمتر مورد استفاده هستند  با تکنولوژی دوخت معمولی تولید می شودند و بعد درز لباس لمینت و ضد آب می شود.

برای آشنایی بیشتر با این محصول و سفارش و خرید آن به صورت عمده از طریق شماره های سایت با کارشناسان بازرگانی خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

لباس سرهمی بیمارستان

فروش لباس  ضد ویروس و ضد میکروب

لباس ایزوله یکسره یا سرهمی به صورت تمام پوشیده از تمام بدن در مقابل خطرات زیست محیطی بیرون محافظت می نماید.
این لباس هم دارای پارچه ضد نفوذ و هم تکنولوژی دوخت ضد نفوذ است.
کارمندان و پزشکان اورژتنس و بیمارستان ها در مواجه با بیماری های واگیر دار اپیدمی و خطرناک مانند انواع آنفالانزا،کرونا ویروس سارس و … به شدت باید مورد حفاظت فیزیکی باشند.
در صورت نفوذ ویروس یا میکروب و باکتری به روی تن ایشان این افراد که خود برای نجات جان دیگران فعالیت می کنند ناقل بیماری شده و مورد حمله ویروس ها قرار می گیرند.
بازرگانی خانه صنعت و معدن با دریافت بالاترین سطوح استاندارد داخلی و بین المللی اقدام به تولید و فروش بی واسطه انواع لباس ضد ویروس و ضد میکروب برای محیط های پر آلودگی نموده است.
برای سفارش و خرید این محصول از طریق شماره های سایت با کارشناسان بخش بازرگانی خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

لباس یکبار مصرف اورژانس

لباس ایزوله سرهمی یا یکسره برای اورژانس


کارمندان و پزشکان اورژانس به عنوان اولین افرادی هستند که بر بستر بیماران برای انجام معاینات اولیه و انتقال آنها به مراکز درمانی قرار می گیرند.
در بسیاری از موارد محیط ها و بیمارانی که قرار است مورد خدمات درمانی قرار بگیرند دارای بیماری های خطرناک و واگیر داری هستند که اگر نیروی کار اورژانس از لحاظ پوشش مورد حفاظت نباشد امکان گرفتار شدن به بیماری بسیار محتمل است.
در اپیدمی های فعال و شیوع گسترده که عامل ویروسی یا باکتریایی دارند نیروی محترم اورژانس از لباس یکبار مصرف یکسره یا سرهمی که دارای حفاظت قوی در مقابل نفوذ باکتری و میکروب است استفاده می نماید.
بازگانی خانه صنعت و معدن به عنوان قطب تولید و توزیع انواع لباس کار ایمنی و بهداشتی در خدمت نیروی کار زحمت کش است آماده مشاوره خرید و رائه محصولات خود به این عزیزان است.
برای  دریافت مشاوره و ثبت سفارش خرید از طریق شماره های سایت با ما در ارتباط باشید.

لباس مرغداری                                         لباس دامپروری

تولید و فروش لباس یکبار مصرف برای دامپروری و مرغداری

دامپروی ها و مرغداری ها و به طور کل مشاغلی که با نگهداری و پرورش موجودات زنده سرو کار دارند دارای محیطی به شدت حساس به بیماری هستند.
شیوع سریع بیماری،تلفات سنگین و بازنشر بیماری از طریق خوراک و غذا میان انسان ها این حساسیت را به طور فزاینده ای بالاتر می برد.
روزانه افراد زیادی از جمله کارگران و دامداران و دامپزشکان باید برای نظافت، نگهداری و  معاینه حیوانات در میان آنها رفت و آمد کنند.
اگر به واسطه عدم رعایت بهد اشت،الودگی به محل زندگی حیوانات وارد شود فاجعه به راه میافتد.
برای نظافت کفش ها و عدم ورد میکروب از طریق پا به داخل بهترین گزینه حوضچه آهک است.اما آلودگی می تواند از طریق لباس ها و دستان پرسنل نیز منتق شود.
لباس یکبار مصرف یکسره یا سرهمی پوششی بسیار مفید و ضد میکروب برای پرسنل ایجاد می کند که نگرانی های مذکور را به طور کامل از بین می برد.
برای سفارش و خرید انواع لباس سرهمی ویژه جوجه کشی مرغداری و دامداری از طریق شماره های سایت با ما در ارتباط باشید.

لباس داروسازان

تولید لباس ایزوله صنعتی برای انرژی اتمی و داروسازان

لباس ایزوله صنعتی با بالاترین درجه ایمنی و سطح پوشش برای صنایع مرتبط با انرژی اتمی و داروسازان تولید می شود.این لباس ها برای محیط های بسیار آلوده زیست محیطی که دارای ذرات معلق و ذرات میکرونی آسیب زا هستند تولید می شود.
محیط هایی که با مواد رادیواکتیو فعالیت دارند و یا محیط هایی که داروهای درمانی در آنها تولید می شود می تواند برای افراد شاغل و نیروی کار آسیب زا باشد.
بنابراین باید تمامی منافذ لباس های نیروی کار برای نفوذ این ذرات بسته باشد و آلودگی وارد نشود.
در بازرگانی خانه صنعت و معدن لباس یکبار مصرف سرهمی با تکنوژی پرس دوخت الترا سونیک و بالاترین درجه کیفی برای صنایع انرژی اتمی و صنایع داروسازی کشور تولید می شود.
برای سفارش و خرید این محصول از طریق شماره های سایت با کارشناسان در ارتباط باشید.

لباس کرونا

عرضه گسترده لباس یکبار مصرف برای حفاظت در مقابل سارس و کرونا ویروس

بیماری های اپیدمی و واگیر دار که منشا ویروسی یا باکتریایی دارند به سرعت گسترش می یابند.
شیوع این بیماری های هزیمه های سنگین و گاها غیر قابل جبرانی به کشور ها تحمیل می کند.کارمندان ، پرسنل و پزشکان بیمارستان ها و مراکز درمانی در خط مقدم مبارزه با اپیدمی های همه گیر هستند.
در صورتی که از نیروی کار در مقابل این بیماری ها حفاظت پوششی مناسب انجام نشود هم دامنه شیوع گسترش خواهد یافت و هم نیروی کار توان خود در مقابله با این بیماری ها را از دست خواهد داد.
در دهه حاضر شاهد شیوع و گسترش دو اپیدمی خطرناک سارس و کورونا ویروس بوده ایم.
انفالانزاهای فصلی و حیوانی نیز به شدت مورد شیوع هستند.
مسئولین و پرسنل باید توسط لباس های سرهمی یکبار مصرف با سطح ایمنی بالا برای این کار آماده شوند.
برای حفاظت از نیروهای اورژانس و بیمارستان ها بازرگانی خانه صنعت و معدن با بالاترین درجه کیفی اقدام به تولید لباس یکبار مصرف سرهمی یا یکسره نموده است که این البسه دارای تادییه های خاص از مراجع ذیضلاح هستند.
برای خرید این محصول با کارشناسان بازرگانی در ارتباط باشید.

لیست قیمت لباس ایزوله سرهمی:

لباس های یکسره یا سرهمی همانطور که گفته شد دارای تنوعی گسترده از لحاظ درجه ایمنی یا نفوذ پذیری ذرات میکرونی هستند.
قیمت لباس های یکسره یا سرهمی طرح تایوک دقیقا براساس همین تغییر درجه کیفی و ایمنی تعیین می گردد.
نوع پارچه استفاده  شده از لحاظ گرماژ و ضد آب بودن یا نبودن نوع درزبندی و دوخت و میزان نفوذ ناپذیری لباس همه در قیمت تمام شده این محصول موثر است.
قیمت حدودی این محصول از 5000 تومان تا 110 هزار تومان برای سفارشات عمده در بازه قیمتی قرار می گیرد.

مراکز درمانی ،سرپرستان واحد تجهیزات و بازرگانان محترم که قصد خرید این محصول را دارید با توجه به گستردگی  و تنوع این محصول برای آشنایی بیشتر با انواع آن و قیمت نهایی از طریق واتس آپ یا شماره های تماس با کارشناسان بازرگانی صنعت و معدن به عنوان قطب تولید البسه یکبار مصرف صنعتی و درمانی در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا