لباس بیمار بیمارستانیلباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

خرید گان بیمار با قیمت عالی و مستقیم از درب کارخانه

خرید گان بیمار با قیمت عالی و مستقیم از درب کارخانه … تولید گان یکبار مصرف ، فروش عمده گان یکبار مصرف ، سفارش عمده گان بیمار …برای دریافت قیمت لباس یکبار مصرف بیمارستانی در سایت بازرگانی خانه صنعت و معدن می توانیداز طریق لینک واتساپ و یا شماره های تماس درج شده در سایت با کارشناسان مرکز فروش تماس حاصل نمایید.

خرید گان بیمار

پنج نکته مهم در خرید گان بیمار درجه یک

گان نوعی لباس برای بیمارانی است که در بیمارستان بستری می شوند و یا وقت رفتن به اتاق عمل می پوشند که عمدتا به صورت یکبار مصرف هستند . برای خرید گان بیمار با کیفیت ، به نکات زیر دقت کنید :

  • این گان لباس ها باید با پارچه بی بافت یا اسپان باند تولید شود که الیاف آن طبیعی و بدون تار و پود است و همین امر باعث می شود که در بافت پارچه میکروب ها تجمع نکنند و از انتقال عفونت ، میکرب ها و ویروس ها به بدن بیمار جلوگیری می کند و این پارچه دارای منافذی برای عبور هوا وضد تعریق است و بیمار می تواند در ساعات طولانی بدون احساس گرما از آن استفاده کند .
  • میزان گرماژ تاثیر زیادی در کیفیت گان لباس ها دارد و معمولا از 38 تا 50 گرم در تولید آن ها استفاده می شود . اگر گرماژ لباس پایین باشد گان نازک و بدن نما می شود .
  • نکته دیگری که اهمیت ویژه ای دارد کیفیت دوخت در تولید گان بیمار است تا به راحتی دوخت آن باز نشود و یا درز پاره نشود .
  • گان بیمار باید اور سایز باشد تا همه افراد بتوانند از آن به آسانی استفاده کنند به همین جهت در قسمت پشت لباس بند هایی تعبیه شده است که می توان به وسیله ی آن ها سایز لباس را تنظیم کرد .
  • از مراکز معتبر خرید کنید تا از کیفیت و استریل بودن محصول اطمینان حاصل کنید .

خرید گان بیمار

شلوار و کلاه یکبار مصرف بیمار

شلوار یکبار مصرف بیمار : اندازه شلوار بیمار استاندارد و با الگوی سایز آزاد می باشد. جنس شلوار یکبار مصرف از پارچه های اسپان باند یا نبافت است که در گرماژ اسپان باند استاندارد(38 گرم) تا اسپان باند ضخیم (50 گرم) تولید می شود که معمولا به رنگ آبی و صورتی است. این شلوار معمولا فری سایز است و به صورت کمر کش دوخته می شود .

کلاه یکبار مصرف بیمار: کلاه بیمار یا کلاه یکبار مصرف آکاردئونی با سایز آزاد و دور کش می باشد. جنس این کلاه از پارچه اسپان باند استاندارد (38 گرم) و در رنگ های آبی و صورتی تولید می شود .

خرید گان بیمار

خرید به صرفه گان بیمار با کیفیت عالی

اگر به تجارت و بازرگانی لباس های بیمارستانی مشغول هستید برای تامین جنس با قیمت پایین و کیفیت مناسب از طریق شماره های سایت با کارشناسان لباس بیمارستانی بازرگانی خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا