لباس بیمارستانی

خرید به صرفه گان جراحی ارزان و بی واسطه

خرید به صرفه گان جراحی ارزان و بی واسطه، در سایت مرکز فروش لباس بیمارستانی می باشد.خرید بی واسطه و مستقیم از تولیدی گان لباس بیمارستانی و تهیه انواع گان جراحی و گان بیمار و گان جراح در این سایت می باشد.

گان جراحی

گان جراحی چیست؟

میکروب ها و عفونت های بیمارستانی آن قدر زیادند که نمی توانید فکرش را بکنید.همچنین انتقال یافتن این میکروب ها بین کارکنان بیمارستان،پزشکان و بیماران،به راحتی امکان پذیر بوده و به همین علت،لازم است تا رعایت بهداشت به هر شکل ،اتفاق بیفتد تا از انتقال بیماری ها و عفونت ها در این مکان که باید الگوی پاکیزگی  وسلامت در همه جا باشد،صورت گیرد.

دراین میان،می توان گفت بین بخش های مختلفی که در یک بیمارستان وجود دارد،از همه  حساس تر شاید بخش جراحی باشد؛ چرا که در این بخش بیمارانی حضور دارند که علاوه بر راه های انتقال میکروب معمول که برای بقیه ی افراد باز است،برای این ها،راه های دیگری نیز باز است که ریسک انتقال عفونت را بالا میبرد؛از جمله محل تمام برش های جراحی،جای آنژیوکت و… .بنابراین،لازم است در این بخش از ابزاری کمک گرفته شود تا از انتقال میکروب پیشگیری شود.

 

گان ها نمونه هایی از وسایل حفاظت شخصی هستند که برای مراقبت های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند.گان ها پوشیده میشوند تا در صورت تماس با مواد آلاینده ی مایع  و جامد یا مواد عفونی،از کسی که آن را پوشیده محافظت کنند.برای افرادی که آسیب پذیری بیشتری دارند،مثل افراد دارای نقص ایمنی،پوشیدن این گان ها مهم تر است.

گان های جراحی استریل در هنگام جراحی مانع انتقال مایعات عفونی و میکروب ها می شود.

آنها دارای آستین های بلند با دکمه های الاستیک هستند و سد استریلی را بین قسمت مورد جراحی و لباس جراح یا بازوهای وی ایجاد می کنند. این گان هااز مواد غیرقابل نفوذ یا پارچه ای کاملاً مقاوم در برابر آب ساخته شده اند و نشان داده شده است که تعداد باکتری ها را در اتاق عمل کاهش می دهد.

گان های جراحی استریل عموما برای اکثر پروسیژرهای جراحی پوستی ضروری نیستند، اما ممکن است به عنوان یک وسیله محافظ برای عمل هایی مثل لیپوساکشن یا سایر پروسیژر هایی که با قرار گرفتن در معرض مایعات بدن همراهند،استفاده شود. به طور مثال همه ی عمل هایی تحت عنوان لاپاراتومی،که در واقع همان عمل هایی را شامل می شود که با باز کردن شکم توسط تیغ جراحی،صورت می گیرد.عمل هایی که روی مغز و اعصاب انجام می شوند و حساسیت و ظرافت بالایی را می طلبند،ممکن است باعث شوند تمرکز جراح روی خود پروسیزر عمل باشد و چنانچه خونریزی ای به صورت جهنده اتفاق بیفتد، حفظ کردنش از برخورد با مایعات پخش شده ی حاصله بدون پوشش مناسب کار سختی باشد.و یا عمل هایی که با باز کردن اندام ها توسط تیغ و ترمیم کردن استخوان هایی که دچار شکستگی یا دفرمیتی شده اند،همراه هستند.چرا که در این عمل ها نیز احتمال جهیدن خون و مایعات و تماس با مواد و مخاطرات مایعات بدن،بالاست.

گان جراحی

بهترین پارچه گان جراحی را می شناسید؟

گان هایی که برای جراحی در اتاق عمل استفاده می شود،انواع مختلفی دارد.هم به لحاظ طرح،نوع بسته و باز شدن،هم به  لحاظ موارد کاربرد برای کارکنان،پزشک و بیمار،انواع مختلفی از گان های جراحی تولید و تهیه شده است.

نوع پارچه ای هم که برای تولید این گان ها از آن استفاده می شود ،بسته به نوع آن می تواند متفاوت باشد.

به طور کلی گان های ما به دو دسته ی گان های یکبار مصرف و گان هایی که قابلیت استفاده های مکرر را دارند، تقسیم می شود که هر کدام این ها،مزایا و معایب مخصوص به خودشان را دارند که به جنس پارچه و ویژگی هایی که فرد از آن انتظار دارد دارا باشد،بستگی دارد.

ابتدا به سراغ گان هایی میرویم که بیشتر مورد استفاده ی جراح وکارکنان بخش جراحی قرار می گیرد و قابلیت استفاده ی مرتب ،توسط چندین نفر را دارد. پارچه ای که از آن برای ساخت این گان ها استفاده می شود باید ویژگی های خاصی داشته باشد.از جمله اینکه نرمی و راحتی خوبی داشته باشند.

پارچه هایی که برای ساخت این گان ها مورد استفاده قرار گرفته،پارچه های پنبه ای،و پارچه هایی با بافت سفت و محکم است که از ورود مایعات به داخل لباس جلو گیری کرده و آن را دفع می کند.اما پارچه هایی که در حال حاضر برای ساخت گان مورد استفاده قرار می گیرند،از جنس پلی استر یا پلی استر مخلوط با کتان هستند.پارچه های کتانی که در ساخت گان جراحی استفاده می شود،بافت بسیار شل و نرمی دارد.در واقع اگر بخواهد پارچه ای باشد که عبور و گذر هوا از بین تار و چود ان به راحتی میسر باشد، همین پارچه است.اما مشکلی که دارد این است که خیلی مقاومتی در برابر ورود مایعات به داخلش ندارد و در واقع گفته می شود به همین دلیل هم از بازار فروش کنار گذاشته شده است.پارچه های مخلوط پلی استر و کتان هم خوب هستند اما باز هم همین مشکل عبور مایعات را تا حدی دارند و خیلی قابل اعتماد نیستند.مقالات در این رابطه توسط یک محقق به نام آبرو و همکاران نیز این حقیقت را به اثبات رسانده که پارچه های پلی استر مخلوط با پنبه،راحت هستند اما مقاومتی در برابر ورود میکروب به داخل خود ندارند.و حالا یک سری پارچه هایی هم تولید شده اند که با استفاده از ترکیبات شیمیایی کاری کرده اند،تا قابلیت نفوذ آب به داخل  این پارچه ها کمتر شود اما کماکان مشکل راحتی به لحاظ دمایی سر جای خودش است.

در مورد این گان ها،یک سری استاندارد هایی وجود دارد که باید رعایت شود و بعد از تولید تایید شود.در واقع این سری لباس ها بایستی یک سری علائمی را بر روی خود داشته باشند که نشان دهد استاندارد های لازم در آن ها مورد بررسی قرار گرفته شده است.

خرید بی واسطه گان جراحی

مناسب ترین قیمت پارچه گان بیمار و لباس یکبار مصرف

گان لباس بیمار در بازار امروزه از انواع پارچه و طیف گسترده ای از الیاف تولید می شوند. گان لباس بیمار به طور کلی به عنوان “یکبار مصرف ” یا “قابل استفاده مجدد و چند بار مصرف” طبقه بندی می شوند.

گان لباس بیمار  یکبار مصرف به گونه ای طراحی شده اند که پس از یک بار استفاده از آن دور ریخته می شوند و معمولاً از مواد غیر بافته یا با ترکیب مواد ساخته شده اند که محافظت بیشتری در برابر  نفوذ مایعات داشته باشند.. آنها می توانند با استفاده از انواع فناوری های پیوند فیبر نبافته (حرارتی ، شیمیایی یا مکانیکی) به منظور ایجاد یکپارچگی و استحکام در هم تنیده و با مواد بافته شده شوند. مواد اولیه که بطور معمول برای گان لباس بیمار , یکبار مصرف استفاده می شود از الیاف مصنوعی پلی پروپیلن ، پلی استر ، پلی اتیلن ​​است. لباس های قابل استفاده مجدد بعد از هر بار استفاده شسته می شوند. گان لباس بیمار چند بار مصرف  معمولاً از ترکیب 100٪ پنبه ، 100٪ پلی استر یا مخلوط پلی استر و پنبه ساخته می شوندپارچه هایی کاملاً بافته شده هستند که از طریق غلطک ها فشار داده می شوند تا خصوصیات نفوذ ناپذیری  مایع را  در آن تقویت کنند. معمولا تا 50 بار شست و شو و خشک کردن مورد استفاده هستند.

از آنجا که الیاف کمترین واحد پارچه های لباس هستند و خواص لباس به خواص شیمیایی و فیزیکی الیاف بستگی دارد. از نظر جسمی ، طول و سطح فیبر برای خاصیت پارچه بسیار مهم است. الیاف با سطوح نامنظم و سطح مقطع و طول کوتاه تر در جلوگیری از انتقال ذرات موثرتر هستند. پارچه های ساخته شده از الیاف بسیار نازک و ریز مانند میکرو فیبرها معمولاً ترجیح داده می شود. از نظر شیمیایی ، جذب فیبر برای خواص انتقال مایع  لباسها بسیار مهم است. در صورت وجود الیاف بسیار جاذب ، پارچه مایع را جذب می کند و در نتیجه می توان باکتری ها را در خود نگه دارد. اگر از الیاف جاذب یا ریز ر برای دوخت لباس استفاده شود ، مایع در طول سطح فیبر جذب می شود. الیاف طبیعی (به عنوان مثال ، پنبه ، پشم ، ابریشم و غیره) از قابلیت جذب بالاتری نسبت به الیاف مصنوعی از جمله پلی پروپیلن و پلی استر برخوردار هستند که معمولاً  از الیاف مصنوعی برای ساخت گان لباس بیمار مورد استفاده قرار می گیرند.

به طور کلی انتخاب جنس گان لباس بیمار باید براساس ماهیت تعامل بیمار باشد ، از جمله میزان تماس پیش بینی شده با مواد عفونی و پتانسیل برای نفوذ خون و مایع بدن ، حجم پیش بینی شده از خون ، مایعات بدن ، یا مایعات دیگر و مدت زمان انجام عمل یا فعالیتهایی که انجام می شود انجام می گیرد.

جهت استعلام قیمت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

جنس گان بیمار

خرید گان لباس بیمارستانی به صرفه و مستقیم از تولیدی

جهت سفارش گان جراحی و انواع گان لباس بیمارستانی و … از سایت بازرگانی خانه صنعت و معدن می توانید سفارشات خود را از طریق لینک واتساپ ثبت و با کارشناسان مرکز فروش تماس حاصل نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا