لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

لباس یکبار مصرف بیمارستانی ارزان قیمت در تهران

لباس یکبار مصرف بیمارستانی ارزان قیمت در تهران…،انواع لباس بیمارستانی ، تولیدکننده البسه بیمارستانی در تهران ، تولید البسه یکبار مصرف بیمارستانی.فروش بی واسطه لباس یکبار مصرف در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن …برای خرید و سفارش از طریق شماره های سایت با ما تماس بگیرید .

لباس یکبار مصرف بیمارستانی ارزان قیمت در تهران

مواد اولیه مناسب برای تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی

امروزه در مصارف مختلفی از لباس ها یکبار مصرف مصرف استفاده می شود، در صنعت و پزشکی به وفور از لباس یکبار مصرف استفاده می شود. در بیمارستان مختلفی از لباس های یکبار مصرف استفاده می شود. لباس یکبار مصرف بیمارستانی تهران در نوع دو نوع پارچه ای که چند مصرف اند و نوع دیگر یکبار مصرف هستند تولید می شوند. لباس یکبار مصرف بیمارستانی تهران در گرماژهای متفاوتی عرضه می شوند. هرچه گرماژ لباس یکبار مصرف بیمارستانی تهران بالاتر باشد طول عمر بالاتری خواهند داشت. گرماژ لباس یکبار مصرف بیمارستانی تهران از 38 تا 50 تولید می شوند. منظور از گرماژ یعنی 100 سانتی متر در 100 سانتی متر از پارچه وزن 38 گرم یا بالا تر را داشته باشد.

لباس یکبار مصرف بیمارستانی تهران از پارچه : پنبه ای، ویسکوز و یا پلی استر و گاهی مواقع ترکیبی از این پارچه ها می باشد. از مزیت لباس یکبار مصرف بیمارستانی تهران می توان به ضد حساسیت بودن آن ها اشاره کرد و بخاطر همین مزیت مناسب تمام افراد با پوست های حساس می باشد.  از دیگر مزیت های لباس یکبار مصرف بیمارستانی تهران، استریل بودن لباسها را می توان نام برد. استریل بودن لباس یکبار مصرف باعث می شود  آلودگی به قسمت های بدن بیمار سرایت نکند. و سهولت در پوشیدن لباس یکبار مصرف یکی دیگر از مزیت های آن است. لباس های یکبار مصرف باعث انتقال هوا نیز میشوند که مانع عدم تعریق فرد می شود.

قیمت های لباس یکبار مصرف بسیار مقرون به صرفه است؛ و این لباس ها بستگی به محل استفاده شده از 20 هزار تومان به بالا قیمت دارند. لازم به ذکر است که هر چه گرماژ لباس یکبار مصرف بالاتر رود قیمت نیز به نوبه ی خود بالا می رود و افراد با هر توان مالی می توانند این ونوع لباس ها را تهیه و بر تن بیمار خود کنند تا از انتقال بیماری ها جلوگیری شود.

لباس یکبار مصرف بیمارستانی

مدل های مختلف لباس یکبار مصرف بیمارستانی

در بیمارستان های مختلف از لباس های یکبار مصرف فراوانی استفاده می کنند که هر کدام دارای رنگ و مدل مختلفی می باشد. لباس یکبار مصرف دارای دستکش، لباس پزشک، لباس بیمار، ملحفه و رو بالشتی و کلاه، ماسک و در بعضی موارد نیز پوششی برای کفش نیز دارند.  لباس های یکبار مصرف بیماران با پزشکان و دیگر افراد بیمارستان متفاوت است و بنابر هر بخش رنگ این لباس ها متفاوت است تا مشخص شود بیمار برای کدام بخش می باشد.

در انتخاب رنگ لباس یکبار مصرف بیمارستانی تهران، که برای پزشکان استفاده میشود از رنگ های آبی، سبز و خاکستری بیشتر استفاده می کنند تا دید پزشک را در هنگام خونریزی تقویت کنند. برای بیماران نیز لباس یکبار مصرف بیمارستانی تهران در رنگ های متفاوتی بنابر خواست مرکز مورد نظر تولید می شوند. همانطور که اشاره کردیم لباس یکبار مصرف بیمارستانی تهران بایددارای گرماژ مناسب باشد تا بدن بیمار از داخل لباس مشخص نشود. لباس های یکبار مصرف در انواع مدل های مختلفی تولید می شوند مثلا بعضی از لباس ها دارای شلوار، پیراهن، کلاه هستند و برخی فقط دارای روپوش می باشند.

متفاوت بودن رنگ لباس یکبار مصرف در اتاق عمل افراد را از هم جدا می کند به بیان دیگر یعنی افراد استریل شده از افراد غیر استریل رنگ های مختلفی می پوشند که آلودگی ای به  وجود نیاید.

در لباس یکبار مصرف بیمارستانی از گان استفاده می شود. گان را در اتاق های عمل بر روی بیمار می کشند که دای سوراخی است که محل جراحی را نشان می دهد و مانع از انتقال میکروب و آلودگی به دیگر قسمت های بدن می شود. لباس یکبار مصرف را در آب ژاول شست و شو می دهند که مانع از رنگ دهی شوند و همچنین مواد مایع را از خود عبور ندهند.

لباس یکبار مصرف بیمارستانی

در خرید لباس های یکبار مصرف بیمارستانی چه نکاتی اهمیت دارد ؟

لباس محافظ یکبار مصرف باید بدن و لباس زیرین را از مایعات و مواد شیمیایی محافظت کند.و فقط برای آسایش چند ساعت طراحی شده اند.اما نمایندگی  لباس یکبار مصرف  باید محصولاتی را تولید کند که به اندازه کافی طولانی بمانند و بادوام باشند. در اینجا مواردی وجود دارد که باید در هنگام خرید لباس های یکبار مصرف دقت کنید:

  •  مقاومت در برابر مایعات داشته باشد. نمایندگی  لباس یکبار مصرف  باید به دنبال محصولاتی باشد که مقاومت بالایی در برابر مایعات دارند.
  •  لازم است که بتوان آن را به آسانی  بپوشید و در بیاورید. در بیشتر مواقع ، پزشکان و پرستاران فقط چند دقیقه فرصت دارند تا لباس را باز کنند یا از آن استفاده کنند. آنها به لباسی احتیاج دارند که بسیار راحت باشد. به دنبال شلوار و تاپ های محافظ یکبار مصرف ای باشید که دارای نوار های بلند و چسبی  باشد.
  •  مسائل مربوط به پوشش کامل. در حالی که اندازه های مختلفی از لباس یکبار مصرف وجود دارند ، انتخاب محصولاتی که پوشش مناسب را ارائه می دهند مهم است. این به معنای فراهم آوردن پوشش مچ پا و آستین برای کارکنان و بیماران است.
  •  یکبار مصرف باعث کاهش هزینه های مربوط به کنترل عفونی در منطقه می شود. از آنجا که این محصولات یکبار مصرف هستند ، به سرعت و به راحتی از فضا خارج می شوند.
  • مواد یکبار مصرف خطرات مسئولیت مربوط به شیوع بیماری از روند شستشو را به حداقل می رساند.
  •  مواد موجود در لباس های  قابل استفاده مجدد به دلیل استفاده مکرر و شستشو می توانند به مرور زمان فرسوده شوند. برعکس لباس های یکبار مصرف ، با مواد بادوام ساخته می شوند و در معرض اثرات مضری مانند موارد استفاده مجدد ، حمل و نقل ، ذخیره سازی ، شستشو و ضد عفونی قرار نمی گیرند.
  •  نمایندگی  لباس یکبار مصرف باید به تنفس پوست و  راحت بودن دقت کنند و با مواد بادوام تولید کنند تا بتواند در مقابل چالش های متداول کار در یک محیط بهداشتی ایستادگی کند.

در مورد خرید لباس محافظ یکبار مصرف برای بیمارستان موارد  زیادی وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید. آنچه شما باید انجام دهید این است که روی کیفیت سرمایه گذاری کنید. . از همه لحاظ ، لباس محافظ یکبار مصرف یکی از مهمترین سرمایه گذاری ها برای مراکز درمانی یا بیمارستان شلوغ است. خرید آن لازم نیست که پیچیده باشد. پوشیدن لباس یکبار مصرف در مواردی که شستشو در بیمارستان یا از طریق فروشنده گزینه مناسبی نیست ، گزینه ارجح است.اما با رعایت نکات اساسی در مراکز بهداشتی و درمانی ، باید تأثیر کلی لباس های یکبار مصرف در جلوگیری از انتقال عوامل بیماری زا را در نظر داشته باشید.

لباس یکبار مصرف بیمارستانی

خرید مقرون به صرفه لباس یکبار مصرف بیمارستانی

جهت سفارش لباس یکبار مصرف بیمارستانی ،انواع لباس بیمارستانی و … از سایت بازرگانی خانه صنعت و معدن می توانید سفارشات خود را از طریق لینک واتساپ ثبت و با کارشناسان مرکز فروش تماس حاصل نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا