لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

فروش بی واسطه لباس بیمارستانی یکبارمصرف

فروش بی واسطه لباس بیمارستانی یکبارمصرف…. خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی ، گان یکبار مصرف بیمارستانی ، تولیدی لباس یکبار مصرف بیمارستانی در تهران.فروش بی واسطه لباس یکبار مصرف در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن …برای خرید و سفارش از طریق شماره های سایت با ما تماس بگیرید .

لباس بیمارستانی

انواع لباس یک بار مصرف بیمارستانی

لباس بیمارستانی و یکبار مصرف

معمولاً توسط بیمار ، مرد و زن در بیمارستان ها پوشیده می شود ,لباس های غیر بافته ای هستند که راحت وبادوام در یک طراحی مقرون به صرفه تولید می شوند. بلوز و شلوار یکبار مصرف پزشکی از یک ماده غیر بافته تولید شده و در نتیجه بافت نرم و سبک ، مانند پارچه دارند . مقاوم در برابر مایعات , مناسب تنفس پوست, برای جلوگیری از شیوع میکروب ,بیماری مسری و آلودگی است. لباس بیمارستانی و یکبار مصرف پزشکی از پلی پروپیلن قابل بازیافت ساخته شده است. برای استفاده در بیمارستان , داروخانه ها ، آزمایشگاه ها ، مراقبت های بهداشتی و محیط های کنترل شده مناسب است. اسکراب های یکبار مصرف در اندازه های مختلف برای پوشاندن در انواع بدن موجود است .

ماسک های صورت

ماسک های صورت ، ماسک های جراحی و ماسک های گرد و غبار به معنای محافظت از باکتری ها ، میکروب ها ، گرد و غبار هستند. پزشکان ، پرستاران و سایر کارکنان بهداشتی هنگام انجام وظایف خود در بیمارستان از ماسک های صورت سه لایه استفاده می کنند.

پوشش کفش

روکش کفش یک پوشش محافظتی است که از انتقال آلودگی کفش در اتاق عمل ، آزمایشگاه یا اتاق ایزوله جلوگیری می کند. برای بیماران و متخصصان پزشکی به یک اندازه اهمیت دارند. نه تنها پزشكان و پرستاران بلكه در موارد خاص ،ملاقات کنندگان  نیز باید قبل از ملاقات با بیمار خود از پوشش کفش استفاده کنند . جنس پوشش های کفش پلی اتیلن می باشد.

پیش بندها

مراکز تولید لباس بیمارستانی و یکبار مصرف پیش بندهایی از جنس پلی اتیلن برای محافظت و کنترل عفونت های حین مراقب های پزشکی و یا تمییز کردن محیط بیمارستان را تولید می کنند.

لباس بیمارستانی و یکبار مصرف

چه نکاتی در کیفیت لباس یک بار مصرف بیمارستانی حائز اهمیت است؟

لباس بیمارستانی و یکبار مصرف ایزولاسیون به عنوان پوششی برای محافظت از انتقال میکروارگانیسم ها استفاده می شوند و از 100٪ پنبه یا 50/50 پنبه و پلی استر ساخته شده اند. لباسهای یکبار مصرف باید مانع جذب مایعات و باعث محافظت از بدن و لباس زیری باشند.لباس بیمارستانی و یکبار مصرف باید بدن و لباس زیرین را از مایعات و مواد شیمیایی محافظت کند.و فقط برای آسایش چند ساعت طراحی شده اند.

اما نمایندگی لباس یکبار مصرف باید محصولاتی را تولید کند که به اندازه کافی طولانی بمانند و بادوام باشند.مقاومت در برابر مایعات داشته باشد. لباسی باشد که بتوان آن را به آسانی  بپوشید و در بیاورید. در بیشتر مواقع ، پزشکان و پرستاران فقط چند دقیقه فرصت دارند تا لباس را باز کنند یا از آن استفاده کنند. آنها به لباسی احتیاج دارند که بسیار راحت باشد. به دنبال شلوار و تاپ های محافظ یکبار مصرف ای باشید که دارای نوار های بلند و چسبی باشد. در حالی که اندازه های مختلفی از لباس یکبار مصرف وجود دارند ، انتخاب محصولاتی که پوشش مناسب را ارائه می دهند مهم است. این به معنای فراهم آوردن پوشش مچ پا و آستین برای کارکنان و بیماران است.

در مورد خرید لباس بیمارستانی و یکبار مصرف برای بیمارستان موارد  زیادی وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید. آنچه شما باید انجام دهید این است که روی کیفیت سرمایه گذاری کنید. . از همه لحاظ ، لباس محافظ یکبار مصرف یکی از مهمترین سرمایه گذاری ها برای مراکز درمانی یا بیمارستان شلوغ است. خرید آن لازم نیست که پیچیده باشد. در مواردی که شستشو در بیمارستان یا به پیشنهاد فروشنده گزینه مناسبی نیست ، پوشیدن لباس یکبار مصرف گزینه مناسبی است.به طور کلی لباس های یکبار مصرف برای رعایت نکات بهداشتی در محیط بیمارستان  و جلوگیری از انتقال عفونت و ویروس مناسب می باشد.

لباس بیمارستانی

مواد اولیه لباس ایزوله

لباس ایزوله یا لباس نیروی کار با قابلیت ضد نفوذ جهت حفاظت از کادر پزشکی و نیروی کار در محیط های پر خطر از لحاظ ذرات معلق یا میکروبی مورد استفاده قرار می گیرد.

از موارد تقاضای بالای این لباس در زمان شیوع بیماری های اپیدمی و شیوع مواد رادیواکتیوی در محیط های با توجه به حساسیت  بالای محیط هایی که در آنها از لباس ایزوله استفاده می شود از پارچه های خاص و نوع دوخت خاصی در تولید این البسه استفاده می شود. درجه کیفیت البسه ایزوله تا حدود زیادی با بررسی های فیزیکی قابل تشخیص نیست  در خرید این محصول حتما از شرکت های  معتبر استعلام گرفته و تست های استاندارد کیفی محصول را بررسی نمایید.

لباس ایزوله سطح 1:

این لباس با با درجه ایمنی نسبتا کم و درجه نفوذ نسبتا بالا تهیه و تولید می شود. پارچه به کار رفته در این لباس پارچه اسپان باند 5 لایه 40 تا 50 گرم و بدون روکش ضد نفوذ است.

در مراکز درمانی این لباس می تواند صرفا در بخش هایی که به طور مستقیم با بیمار و محیط آلوده در تماس نیستند مورد استفاده قرار گیرد.بخش هایی مانند نگهبانی ،اداری،نظافت فضای بیرونی و …

لباس ایزوله سطح 3:

لباس ایزوله با پارچه لمینت شده یا لباس ایزوله لمینت از پارچه اسپان باند با روکش پلاستیکی تولید می شود.از لحاظ  ایمنی و ضریب نفوذ نسبتا مناسب است اما به علت تنفس پذیری پایین پارچه و میزان تعرق بالا از این لباس نباید در ساعات کاری طولانی استفاده شود.

لباس ایزوله سطح 4:

این لباس با سطح ایمنی 4 در محیط های آلوده به ویروس و ذرات معلق مورد استفاده قرار می گیرد.کارمندان محیط هایی که از لحاظ ارتباط با بیمار دارای حساسیت بالایی هستند و برای پزشکان و پرستارانی که به طور مستقیم با بیماران در ارتباط هستند می توانند از ایمنی سطح 4 برای حفاظت از نیروی کار استفاده کنند.به علت استفاده از لایه ضد نفوذ پلی اتیلنی این لباس ضریب نفوذ پایین و تنفس پذیر است و همین علت  در ساعات کاری طولانی مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات:

پارچه اسپان باند با لایه بیرونی پلی اتیلن تنفس پذیر 22 میکرون.

لباس یک تکه سراسری و دارای زیپ خود قفل شو و نوار چسب 2 سانتیمتری .

نوار آب بندی برای چسباندن در محل دوخت – کش در ناحیه کمر – پاچه شلوار-آستین ها – کلاه

استاندارهای این لباس شامل:

تست عبور ذره کوچکتر از 0.3 میکرون پارچه مطابق با استاندارد EN1822

تست استحکام پارگی پارچه مطتبق با استاندارد INSO7315_2

تست گسیختگی درز دوخت مطابق با استاندارد INSO7315_2

تست اشتعال پذیری مطابق با استاندارد INSO4535

تست حفاظت در برابر مایعات اسیدی و بهداشتی تا 30% با استاندارد EN368

لباس ایزوله سطح6:

این لباس با سطح ایمنی 6 ویژه محیط های بسیار آلوده میکروبی و ویروسی و برای پرسنلی که به طور مستقیم با ترشحات آلوده بیماران در ارتباط هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات:

پارچه اس ام اس 40 گرم و فیلم پلی اتیلن سفید 27 میکرون با قابلیت آنتی استاتیک(برای ایجاد خاصیت غیر چسبندگی میکروبی)

لباس یک تکه سراسری و دارای زیپ خود قفل شو و نوار چسب 2 سانتیمتری .

نوار آب بندی برای چسباندن در محل دوخت – کش در ناحیه کمر – پاچه شلوار-آستین ها – کلاه

استاندارهای این لباس شامل:

تست عبور ذره کوچکتر از 0.3 میکرون پارچه مطابق با استاندارد EN1822

تست استحکام پارگی پارچه مطتبق با استاندارد INSO7315_2

تست گسیختگی درز دوخت مطابق با استاندارد INSO7315_2

تست اشتعال پذیری مطابق با استاندارد INSO4535

تست حفاظت در برابر مایعات اسیدی و بهداشتی تا 30% با استاندارد EN368

لباس ایزوله

خرید انواع لباس بیمارستانی مستقیم از تولیدی

برای تهیه و ثبت سفارش مقرون به صرفه انواع لباس بیمارستانی از جمله لباس بیماران از طریق تلگرام یا شماره های درج شده در پایین سایت با کارشناسان بخش لباس بیمارستانی خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا