لباس بیمارستانیلباس کادر بیمارستان

مناسب ترین قیمت گان جراح یکبار مصرف در سفارش عمده

مناسب ترین قیمت گان جراح یکبار مصرف در سفارش عمده، لباس یکبار مصرف بیمار فروش عمده و توزیع سراسری ، گان لباس یکبار مصرف بیمارستانی در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن ،برای خرید بی واسطه و سفارش از بورس فروش انواع لباس های یک بار مصرف از طریق شماره های سایت با ما در تماس باشید.

گان جراح یکبار مصرف در سفارش عمده

در خرید عمده گان جراح یک بار مصرف به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اعمال جراحی زیاد و متعددی در مراکز درمانی، بهداشتی و بیمارستان های سراسر کشور روزانه انجام می شود. جهت رعایت بهداشت حین عمل در اتاق های عمل، عمدتا از البسه بیمارستانی استفاده می شود. از جمله این البسه می توان به گان جراحی یک بار مصرف اشاره کرد. چنانچه از این البسه طی عمل جراحی استفاده نشود امکان انتقال میکروب و مواد آلوده به بدن کادر عمل جراحی وجود خواهد داشت.

گان جراحی یکبارمصرف شامل کلاه، دستکش، کفش مخصوص، بلوز و شلوار می باشد. خرید بدون واسطه از تولیدی ها به صورت مستقیم در قیمت گان جراح یکبار مصرف بسیار اثرگذار است. عدم نیاز به شستشو نیز از دیگر مولفه های اثرگذار در قیمت گان جراح یکبار مصرف است، که سبب می شود این نوع گان با قیمتی پایین و مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار گیرد. شرکت های متعددی در زمینه تولید و فروش این نوع گان فعالیت دارند.

چنانچه قصد خرید عمده و کلی این محصول را داشته باشید می توانید با مراجعه به کارخانجات، تولیدی و کارگاه های تولیدی قیمت گان جراح یکبار مصرف را کاهش داده و با قیمت پایینی به خرید آن اقدام نمایید. شرکت پخش انواع البسه بیمارستانی در سطح کشور، دارای نمایندگی هستند و در این نمایندگی ها به پخش انواع گان جراحی اقدام می کنند. جنس گان جراحی، در قیمت گان جراح یکبار مصرف، و میزان فروش آنها بسیار اثرگذار است. گان جراحی یک بار مصرف، از جمله البسه هایی است که به لحاظ جنس خوب و مشتری پسند، توسط این شرکت ها، برای مصارف درمانی تولید و به بازار عرضه می شود.

جهت دستیابی به معتبرترین مرکز پخش البسه بیمارستانی می توان به بانک اطلاعات شرکت های تولید البسه بیمارستانی، مراجعه نمود. همچنین کانال های تلگرامی، وب سایت ها و شبکه های اجتماعی از جمله پخش کننده و عرضه کنندگان البسه بیمارستانی اعلاء در کشور به حساب می آیند. در خرید کلی و عمده قیمت گان جراح یکبار مصرف برای خریداران معمولا به صرفه تر است و بسیاری از شرکت ها اقدام به راه اندازی وب سایت و فروشگاه های تخصصی در زمینه فروش گان نموده اند و برای خریداران عمده تخفیفات خوبی را به ویژه در ایام های خاص در نظر گرفته اند.

گان جراح یکبار مصرف

مزیت استفاده از گان جراح یک بار مصرف در بیمارستان

به لباس پشت بازی که اغلب پزشکان و کادر پرسنل اتاق عمل برای انجام اعمال جراحی بر تن می کنند، گان جراحی گفته می شود. عمدتا گان های جراحی از طریق کاربرد اتیلن اکساید و یا گاما استریل می گردند. قیمت گان جراح یکبار مصرف به نوع استریل  آن نیز وابسته است. بر اساس نوع عمل جراحی که قرار است، انجام شود، جنس گان گزینش و توسط پرسنل اتاق عمل مورد استفاده قرار می گیرد. جنس پارچه مورد استفاده در تولید گان نیز در قیمت گان جراح یکبار مصرف اثرگذار است. گان جراحی یک بار مصرف نیز مانند گان های پارچه ای که از قابلیت چندبار مصرفی برخوردارند در رنگ های سبز و آبی تولید می شوند.

رنگ نیز از جمله فاکتورهای مهم در قیمت گان جراح یکبار مصرف می باشد. از جمله مزایای این نوع گان می توان به سبک تر بودن آنها، برخورداری از قابلیت حمل بسیار آسان، و برخورداری از قابلیت تا شدن نام برد. این مولفه ها نیز تا حد زیادی در قیمت گان جراح یکبار مصرف موثرند. همچنین قیمت گان جراح یکبار مصرف با توجه به نوع پارچه و نحوه دوخت آن بسیار پایین و مقرون به صرفه می باشد. گان های جراحی یک بار مصرف به علت آنکه نیاز به شستشو ندارند، بسیار مورد استقبال اند. در عین عدم نیاز به شستشو این گان ها استریل هستند و ضد حساسیت می باشند.

این گان ها نیز از این مزیت برخوردارند که از ورود میکروب و مواد آلوده به بدن کادر جراحی جلوگیری به عمل می آورند. از دیگر مزایای کاربرد این نوع گان آن است که با توجه به ویژگی پوشش آن جراحان با اطمینان خاطر به علت استریل بودن آن به راحتی و با ارامش حین عمل جراحی از آن استفاده می کنند. با توجه به قیمت گان های یک بار مصرف ضخامت و وزن پارچه این نوع گان متفاوت است و در سایزهای متفاوت دوخته و به بازار عرضه می باشد. همچنین تولیدکنندگان این نوع گان قیمت گان های یک بار مصرف را براساس گرماژهای متفاوت و جنس پارچه (مانند تترون ، ترگال و ویسکوز)، سایز و رنگ آن مشخص می نمایند. در پایان باید اشاره کرد با توجه به نیاز مراکز درمانی و بهداشتی  و اهدافی که در اعمال جراحی دنبال می گردد می توان نسبت به استفاده از این نوع گان اقدام نمود.

گان جراح یکبار مصرف در سفارش عمده

مهمترین علت استفاده از گان جراحی

در هنگام عمل جراحی و در اتاق عمل به منظور کاهش ضریب انتقال بیماری و پیشگیری از عفونت لازم است تا از لباس ها و تجهیزات استریل استفاده شود.این لباس ها علاوه بر بیمار از پزشک و کادر اناق عمل نیز در برابر بیماری محافظت می کند.

بطور کلی دو دسته گان وجود دارد :یکبار مصرف که بدون بافت می باشد و چندبار مصرف که از جنس پنبه ، پلی استر و ویسکوز می تواند باشد.

گان باید علاوه بر قابلیت حفاظتی ، راحت بوده و تا جای امکان از تعریق جلوگیری کرده و هوا به راحتی از بین آن عبور کند و از لحاظ هزینه هم به صرفه باشد .

معمولا گان های جراحی به رنگ های سبز و آبی یا رنگ های خنثی انتخاب شده تا چشم را کمتر خسته کندو البته رنگ آبی و سبز چشم را نسبت به رنگ قرمز (خونریزی) حساس تر کرده و باعث تقویت دید جراح نیز می شود.

نکته

لباس های چندبارمصرف باید ضد آب ژاول باشند چرا که برای ضدعفونی این لباس ها از ماده ای که رنگ بر استفاده میکنند .نوع خاصی از گان یکبار مصرف ضد آب می باشد که در برابر ترشحات مایع و خونریزی ایمنی بیشتری ایجاد می کند . این نوع گانه در قسمت هایی از لباس با لمینت تقویت شده که پوششی مضاعف در برابر نفوذ مایعات ایجاد می کند .

گان جراح

سفارش انواع گان لباس جراح

جهت سفارش انواع گان لباس جراح ،انواع لباس بیمارستانی و … از سایت بازرگانی خانه صنعت و معدن می توانید سفارشات خود را از طریق لینک واتساپ ثبت و با کارشناسان مرکز فروش تماس حاصل نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا