لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

لباس‌های ام آر آی با کیفیت صادراتی و ارزان

لباس‌های ام آر آی با کیفیت صادراتی و ارزان،انواع لباس بیمارستانی ،تولید البسه یکبار مصرف بیمارستانی … از سایت بازرگانی خانه صنعت و معدن می توانید سفارشات خود را از طریق لینک واتساپ ثبت و با کارشناسان مرکز فروش تماس حاصل نمایید.

لباس‌های ام آر آی با کیفیت صادراتی و ارزان

پارچه برای لباس‌های ام آر آی

پارچه اسپان باند

لباس‌های ام آر آی مانند بسیاری دیگر از لباس‌های بیمار یکبار مصرف هستند و به همین دلیل جنس خاصی دارند. این لباس‌ها از جنس پارچه اسپان باند هستند که در اصطلاح عمومی با نام‌های پارچه یکبار مصرف یا پارچه بدون بافت نیز شناخته می‌شوند. جنس اصلی پارچه‌های اسپان باند از ترموباندینگ و مواد پلی پروپیلن است. لباس‌های ام آر آی برای حفظ بهداشت بدن، ضد آب هستند. گرماژ این نوع پارچه با توجه موارد مختلفی تعیین می‌شود و معمولا برای لباس‌های ام آر آی و بیمارستانی از گرماژ بین ۳۰ تا ۶۰ گرم می‌توان استفاده کرد. پارچه اسپان باند دارای تنوع رنگی بسیاری است که معمولا از رنگ‌های آبی و آبی نفتی آن برای لباس‌های ام آر آی استفاده می‌شود. البته مراکز ام آر آی می‌توانند با توجه به رنگ‌های مورد استفاده در محل کار خود و روال کارشان رنگ‌های متفاوتی را استفاده کنند.

زمانی که لباس ام آر آی دوخته و بسته بندی می‌شود، وزن آن به ۴۰ الی ۵۰ گرم می‌رسد که بهترین وزن برای لباسی است که بیمار هنگام انجام ام آر آی به تن دارد. به یاد داشته باشید ضخامت بیش از اندازه لباس‌های ام آر آی ممکن است روند عکس برداری را با مشکل مواجه کند و نازک بودن بیش از اندازه لباس نیز به دور از فاکتورهای بهداشتی می‌باشد.

لباس‌های ام آر آی با کیفیت صادراتی و ارزان

کاربرد لباس‌های ام آر آی

لباس ام آر آی

لباس‌های ام آر آی همانطور که از نام آن‌ها مشخص است، در مراکز ام آر آی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این لباس‌ها به عنوان لباس یکبار مصرف شناخته می‌شوند. لباس‌های ام آر آی نباید مزاحمتی در انجام روند کار یعنی عکس برداری ایجاد کنند؛ می‌توان گفت این موضوع مهم‌ترین دلیل انتخاب پارچه‌های اسپان باند برای این کاربرد است.

به یاد داشته باشید که کاربرد لباس‌های ام آر آی برای خانم‌ها و آقایان است و بهتر است برای هر گروه لباسی با سایز مختلف در نظر بگیرید. معمولا لباس‌های مناسب برای آقایان دارای طول ۱۰۰ سانتی متر و لباس‌های مناسب برای بانون دارای طول ۸۰ سانتی متر هستند. البته وابسته به انتخاب مجموعه مورد نظر شما، لباس‌های ام آر آی می‌توانند به صورت پیراهن و شلوار نیز باشند.

خاصیت ضد آب بودن لباس‌های ام آر آی باعث رعایت بهداشت می‌شود. ممکن است بیماران هنگام عکس برداری عرق کنند یا ممکن است خونریزی داشته باشند. لباس‌های ام آر آی ضد آب هستند و تا حد امکان از آلوده شدن دستگاه ام آر آی پیشگیری می‌کنند.

توصیه می‌شود بلافاصله پس از استفاده از لباس ام آر آی و انجام روند کار، لباس را دور بیندازید و در صورتی که برای دفعات بعدی نیاز به این لباس داشتید، بسته نو خریداری کنید.

کیفیت بالای لباس ام آر آی اهمیت بسیاری دارد. به همین دلیل بهتر است پیش از توجه به قیمت، کیفیت کار را در نظر داشته باشید. استفاده از بهترین پارچه‌های اسپان باند و دوخت مناسب مهم‌ترین فاکتورهای تعیین کننده کیفیت لباس ام آر آی است.

لباس‌های ام آر آی با کیفیت صادراتی و ارزان

علت استفاده از لباس های ام آر آی

در ام آر آی بیمار در محیط اشعه الکترومغناطیس رادیویی قرار می گیرد هرگونه جسم فلزی در این میدان به سرعت به حرکت در می آید بنابراین وجود هر جسم فلزی در اتاق ام آر آی می تواند به بدن بیمار آسیب برساند ، پس علاوه بر این که بیمار باید هر گونه زیور آلات و اشیای فلزی و حتی دندان مصنوعی از خود دور کند . لباس هم باید عاری از هر گونه ،دکمه یا گیره و اتصالات فلزی باشد.

برای اطمینان از این امر لازم است تا از لباس های مخصوص برای ام آر آی استفاده شود .این لباس ها علاوه بر نداشتن هر گونه زائده ی فلزی لازم است گشاد و راحت بوده و به گونه ای باشد که تزریقات به راحتی انجام پذیرد.

جنس این لباس ها باید از نوع یکبار مصرف بوده تا از انتقال هر گونه بیماری پیشگیری شود.با توجه به مدت کوتاه استفاده از این لباس ها حساسیتی نسبت به دوام جنس آن وجود ندارد و همین که پوششی استریل جهت پوشاندن اندام بیمار باشد کافی است. بنابراین معمولا از پارچه های بدون الیاف و پرس 38 گرمی برای تهیه آن استفاده می شود .

رنگ این لباس ها نیز معمولا خنثی بوده یا از رنگ های آرمش بخش مثل آبی و سبز استفاده می شود تا در طول زمان ام آر آی در حفظ آرامش بیمار و درمانگر موثر باشد.

لباس ام آر آی

خرید لباس ام آر آی مستقیم و بی واسطه

اگر به تجارت و بازرگانی لباس های بیمارستانی مشغول هستید برای تامین جنس با قیمت پایین و کیفیت مناسب از طریق شماره های سایت با کارشناسان لباس بیمارستانی بازرگانی خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا