لباس کار

تولیدی و پخش لباس کار بدون واسطه

تولیدی و پخش لباس کار بدون واسطه در انواع مهندسی و خدماتی در انواع مختلف تولید و پخش بی واسطه لباس کار صنعتی و انواع پوشاک کار در شهرهای تهران یزد کرمان کرمانشاه قزوین رشت شیراز اهواز و کلیه نقاط کشور توسط این سایت فراهم شده است.

تولیدی و پخش لباس کار

تولید و پخش  لباس کار ارزان

لباس کار با توجه به شغلی که از آنها استفاده می کند و شرایط محیطی شغلی دارای تنوع کیفیتی و قیمتی متفاوت می باشد.
بعضی از مشاغل به علت خطرات محیطی کار مانند جرقه و حرارات که امکان سوانح در آنها بالاست از لباس کار با الیاف صد در صد طبیعی استفاده می کنند.
الیاف صد صد طبیعی ماتع سوختن و چسبیدن لباس به بدن تکنسین ها می شود.

اما در برخی از لباس های که حساست بالا نیست از الیاف مصنوعی یا ترکیبی استفاده می شود که هر یک از پارامترهای بالا می تواند در قیمت نهایی تولید لباس کار موثر باشد.

تولیدی و پخش لباس کار

انواع لباس کار کدامند؟

لباس کار دارای انواع مدل های مختلف است:

  • لباس کار سرهمی
  • لباس کار دوتکه
  • لباس کار خلبانی
  • جلیقه و تیشرت کار
  • و…

که براساس ویژگی های شغلی و شرایط کار خود با راهنمایی کارشناسان می توانید مدل و جنس لباس خود را سفارش دهید.

البته در بعضی از مشاغل مانند پتروشیمی ها و لباس کار برقکاران واحد ایمنی و بهداشت کار الزاماتی در زمینه لباس کار پرسنل و تکنسین ها دارند که کارفرما برای تهیه لباس کار ملزم به رعایت این قوانین است.

تولیدی و پخش لباس کار

سفارش انواع لباس کار با قیمت ارزان

برای سفارش انواع لباس کار وابسطه به نوع کاری که در نظر دارید و بودجه مد نظرتان از کارشناسان بخش بازرگانی خانه صنعت  و معدن لیست قیمت را استعلام بگیرید.لازم به ذکر است که در بسیاری از موارد طرح های متنوع با الیاف های پیشنهادی متنوع که بازه قیمتی گسترده ای را برای انتخاب فراهم می کند به شما پیشنهاد داده خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا