لباس کار

راهنمای انتخاب پارچه مناسب برای دستکش جوشکاری

راهنمای انتخاب پارچه مناسب برای دستکش جوشکاری ،داشتن دستکش ایمنی  پر اهمیت است نحوه انتخاب دستکش جوشکاری نیز  در حرفه جوشکاری  که از موارد مهمی میباشد که شما باید به ان اهمیت ویژه ای بدهید. استفاده از دستکش جوشکاری و یا هر دستکش ایمنی دیگری در حین کار برای محافظت از دست ها و همچنین پوست بدن و آسیب نرسیدن به آن ضروری است.

راهنمای انتخاب پارچه مناسب برای دستکش جوشکاری

نحوه انتخاب دستکش های مناسب جوشکاری

جوشکاری شغلی است که با ی با وسایل اتش زا و گاز آرگون سر و کار دارد و ایمنی دست ها  و بدن در آن بسیار اهمیت دارد. نحوه انتخاب دستکش جوشکاری مناسب باید به این صورت باشد که شما دستکشی  انتخاب کنید که لزوما کف و رویه دستکش چرم نرم و فرآوری شده باشد و قد دستکش حدود ۳۵ سانتی متر یا بیشتر باشد تا از ساق دست محافظت شود.

راهنمایی زیادی برای آشنایی با خطرات جوشکاری  و راه‌حل‌های پیشگیری از سوختگی و آسیب رسیدن در این شغل  وجود دارد. عموما بهتر است دستکشی انتخاب کنید که در هنگام کار و ایجاد جرقه آتش نگیرد و خطرات زیادی برای دست شما نداشته باشد و همچنین در هنگام استفاده از وسایل جوشکاری و گاز آرگون مناسب بوده و محدودیتی برای شما ایجاد نکند.

دستکش مناسب شما علاوه بر اینکه  باید  از سوختگی و سوزش  دست در حین کار جلوگیری کند.  همچنین باید به این مورد دقت کنید که دستکش شما مانع انجام کار نشود و دست های شما را به خوبی محافظت کند، از دست های شما بسیار بزرگ نباشد و یا کوچکتر از دست های شما نیز نباشد. همچنین به این مورد نیز دقت کرده که از نوع با کیفیت عالی آن تهیه کیند تا در حین انجام کار دچار آسیب‌های جدی و خطر های جانی نشوید.

دستکش جوشکاری

انواع دستکش ایمنی

دستکش جوشکاری یکی از  صد ها مدل متفاوت و متنوع دستکش ایمنی می باشد که در کارها و مشاغل گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. تنوع دستکش ایمنی بسیار زیاد می باشد و شما می توانید در مدل های بسیار زیادی آنها را مشاهده کرده و بررسی نمایید. از جمله دستکش های ایمنی که می توان نام برد دستکش جوشکاری دستکش بهداشتی، دستکش لاتکس و…. میباشند.

دستکش های ایمنی با توجه به مکان و زمان و جایی که مورد استفاده قرار می‌گیرند متفاوت بوده و مدل ها بسیار زیادی دارند. دستکش های ایمنی را می‌توان به دستکش های ایمنی که در صنعت و مواد شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرند، دستکش هایی که در کارخانه های شیمیایی و تولیدات شیمیایی استفاده میشوند تقسیم کرد و از ان ها میتوان دستکش لاتکس، دستکش جوشکاری، دستکش نئوپرون، دستکش نیتریل و…. که به دستکش های ایمنی معروف بوده نام برد.

این دستکش ها  در مکان های متعدد و گوناگون از جمله بیمارستانها و مراکز شیمیایی و مشاغل متعدد از جمله جوشکاری و … مورد استفاده قرار می گیرند. در این بین هر کدام از دستکش ها  ویژگی های خاص خود را دارد و هرکدام به گونه ای طراحی شده اند که در حین انجام کار مانع فعالیت های شغل شما نشوند و از آسیب رساندن به دست های شما جلوگیری کنند.

راهنمای انتخاب پارچه مناسب برای دستکش جوشکاری

بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن تامین کننده بورس لباس کار بهداشتی و بیمارستانی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا