لباس کارلباس کار یکسره

بورس فروش انواع لباس کار ضد آب

بورس فروش انواع لباس کار ضد آب حرفه ای ، لباس کار خارجی ، لباس کار مردانه ، انواع لباس کار دوبنده و سرهمی و … و امکان سفارشات حداقل 50 عددی در سایت بازرگانی خانه صنعت و معدن

لباس کار ضد آب

انواع لباس کار ضد آب چیست و چه کاربردی دارد؟

تولید لباسهای کار توسط شرکت‌های تولیدی مختلف در سراسر ایران و جهان امروزه به یکی از صنعت های پر بازده تبدیل شده است . لباس کار ضد آب نیز دسته‌ای از لباس‌های کار می باشد که برای انواع مختلفی از شغل ها از جمله آتش نشانی کاربرد بسیار یافته‌اند . طراحی و تولید لباس های کار بایستی به نحوی صورت پذیرد که انسان را از عوامل مخاطره آمیز در اطرافش حفظ نماید . لباس های کار ضد آب از جنس الیاف نانو بوده و به این ترتیب از ورود آب به بدن فرد جلوگیری می کند.

لباس کار ضد آب در طرح ها و انواع متفاوت و در شغل‌های متفاوتی کاربرد یافته اند. از جمله مواردی که از کاربرد این لباس‌های کار می باشد در شغل هایی مثل آتش نشانی و راهداری و هر نوع شغلی که با آب سروکار دارد می باشد .

در شغلی مثل آتش نشانی ضد آب بودن لباس کار بسیار اهمیت دارد زیرا اگر لباس کار ضد آب نباشد ممکن است بدن فرد سنگین شده و توانایی انجام کار و رساندن کمک به آنهایی که در آتش گیر کرده اند و یا فرار از درون آتش را به نحو مناسبی نداشته باشد

لباس کار ضد آب

تفاوت لباس کار ضد آب و ضد اسید چیست؟

تفاوت لباسهای کار ضد آب و ضد اسید در الیاف استفاده شده در تولید آنها می باشد . شرکت های تولیدی تولید این لباس ها معمولاً برای تولید لباسهای کار ضد آب، ضد حریق و ضد اسید از انواع متفاوتی از الیاف استفاده می کنند . هر کدام از این انواع لباس کار برای شغل های مخصوصی استفاده می شود که کیفیت تولید این لباس ها در درجه اول اهمیت قرار دارد. شرکت های تولیدی بایستی در هنگام تولید این لباس ها حداکثر ظرافت در تولید را به خرج داده و لباسی با کیفیت و جنس مرغوب به خریداران تحویل دهند.

بورس فروش انواع لباس کار ضد آب

بورس فروش انواع لباس کار ضد آب

جهت سفارش انواع لباس کار ضد آب ، لباس کار برق و انواع لباس کار دوبنده و سرهمی با حداقل سفارش 50 عددی از طریق لینک واتساپ با ما به صورت آنلاین در ارتباط باشید و یا با شماره های ذیل مستقیما با کارشناسان مرکز فروش تماس حاصل نمایید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا