لباس اسکراب و اتاق عمللباس بیمارستانی

بورس فروش عمده لباس تکنسین اتاق عمل

بورس فروش عمده لباس تکنسین اتاق عمل برای مراکز درمانی در این سایت قرار دارد.برای سفارش و خرید انواع لباس اتاق عمل مانند لباس اسکراب پزشکی لباس جراحی لباس یکبار مصرف اتاق عمل و … از طریق شماره های سایت با کارشناسان در ارتباط باشید.

لباس تکنسین اتاق عمل

لباس اتاق عمل دارای چه خصوصیاتی است؟

لباس تکنسین اتاق عمل می بایست کاملا استریل شده و تمیز باشد.
این نوع لباس ها به لحاظ کاربردی که دارند و نوع فضایی که به کار می روند، بسیار حساس و حائز اهمیت می باشند.
لباس تکنسین اتاق عمل همچون لباس اتاق عمل پزشک، با همان اسکراب های اتاق عمل، باید از جنس مرغوب، رنگ مناسب، راحت و تمیز باشد.
لباس تکنسین اتاق عمل می بایست به گونه ای باشد که حواس جراح در حین انجام کار پرت نشود و حب توجه نداشته باشد. برای همین اسکراب های اتاق عمل بسیار ساده هستند.
تکنسین ها و پرستارهای کمکی نیز می بایست این لباس را تنها در شرایط شبه کنترل شده و یا کامل کنترل شده به تن کنند و از پوشیدن آن در دیگر جاها خودداری کنند. اینها به این دلیل است که از ماندن و جذب هر گونه میکروارگانیسم فعال در محیط جلوگیری شود. هدف اصلی از پوشیدن لباس ها و روپوش های فرم نیز، بالا بردن ایمنی و بهداشت در محیط است.

لباس تکنسین اتاق عمللباس تکنسین اتاق عمل

در خرید لباس اتاق عمل به چه نکاتی توجه کنیم؟

تمام بیمارستان ها، مراکز درمانی، درمانگاه ها و … اسکراب های مخصوص از جمله لباس تکنسین اتاق عمل را سفارش و خریداری می کنند.
اما این نوع لباس ها چه خصوصیاتی باید داشته باشد. استانداردهای جهانی در مورد این لباس این است که از دو بخش تشکیل می شوند: لباس نیم تنه بالایی و شلوار.
این دو تیکه باید راحت و سبک باشند، به طوری که انجام کارها و فعالیت ها را محدود نکند.
آیا می دانستید که تا پیش از اواسط قرن نوزدهم، هشتاد درصد مرگ های حاصل از جراحی در لندن امری عادی بود.
چرا که میزان آلودگی ها و میکروب ها در محیط اتاق عمل کنترل نمی شد.
امروزه این حساسیت بر روی لباس های اتاق عمل از جمله لباس تکنسین اتاق عمل وجود دارد که هر چه این لباس را به دقت و دانش بیشتری به خریداری و به کار برد، امنیت و سلامت بیماران نیز بیشتر می شود. از جمله مواردی که بهتر است در لباس تکنسین اتاق عمل به آنها توجه کنید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس پارچه که باید مرغوب و مناسب باشد
  • لباس تکنسین اتاق عمل نباید زدگی داشته باشد
  • راحت و مقاوم باشد
  • استریل شده و تمیز باشد
  • مقاوم در برابر شستشوهای مداوم بوده و رنگ آن تغییر نکند
  • رنگ آن به گونه ای باشد که چشم را اذیت نکند.

برای سفارش و خرید انواع لباس تکنسین اتاق عمل از جمله لباس یکبار مصرف و پارچه ای و … از طریق شماره های سایت با کارشناسان بازرگانی در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا