لباس کار

فروش انواع لباس بیمارستانی در اهواز

فروش انواع لباس بیمارستانی در اهواز شامل : روپوش پزشکی ، لباس یکبار مصرف بیمار ، لباس جراح ، انواع لباس پرستاری و … با کیفیت و قیمت مناسب

لباس بیمارستانی اهواز

گرماژ پارچه چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر پارچه های استفاده شده در لباس بیمارستانی  مناسب نباشند خیلی زود از رنگ و رو افتاده و خراب می شوند. لباس های بیمارستانی معمولا خیلی زیاد استفاده می شود و به دلیل مصرف بالایی که این لباس ها دارند، باید مدام مورد شست و شو و نظافت قرار بگیرند. ثابت بودن رنگ پارچه و همچنین سبک بودن پارچه ها از نظر وزن مواردی است که در زمان خرید باید به آنها دقت کرد.

مسئولان برای خرید لباس بیمارستانی  تلاش می کنند تا پارچه خریداری شده از نظر کیفیت رنگ و وزن پارچه یا همان گرماژ مناسب باشد و همچنین از نظر هزینه نیز خیلی گران نباشد. گرماژ پارچه بستگی به میزان تراکم پارچه دارد. برای خرید و فروش لباس های بیمارستانی  معمولا سعی می شود از پارچه هایی با جنس هایی مثل تترون، ترگال، فیلامنت و غیره استفاده شود. لباس بیمارستانی برای پرستاران، پزشکان و بیماران متفاوت است و برای دوخت هر کدام از پارچه های مختلفی استفاده می شود. هر کدام از این پارچه های استفاده شده برای مصارف مخصوص به خودشان استفاده می شوند.

در اهواز انواع پارچه های مناسب برای بیمارستان را با محاسبه گرماژ پارچه ها و عرضی که پارچه مورد نظر دارد خریداری می کنند و با تهیه لباس های بیمارستانی آنها را به درمانگاه ها و بیمارستان ها می فرستند تا این لباس ها مورد استفاده افراد قرار بگیرند.

لباس بیمارستانی اهواز

منسوجات نبافته چیست و کاربرد آن در لباس بیمارستانی چیست؟

امروزه الیاف پارچه را با کمک دستگاه های موجود طوری به هم اتصال می دهند که دیگر نیازی به بافته شدن نمی باشد و در دنیای نساجی به این نوع از پارچه ها منسوجات نبافته می گویند. در حال حاضر می توان گفت که پارچه های نبافته تقریبا سی درصد از پارچه های تولید شده را شامل می شوند و تولید این پارچه ها همچنان رو به رشد است. در منسوجات نبافته دیگر تار و پود وجود ندارد و الیاف ها بر اثر حرارت و فشار در هم تنیده می شوند. در ایران نیز این علم در حال پیشرفت است و روز به روز بر سرعت این پیشرفت افزوده می شود.

می توان گفت که یکی از مهمترین کاربرد های منسوجات نبافته در صنعت بهداشت و درمان می باشد. این نوع پارچه برای تولید چسب زخم ها، انواع ماسک و گاز و باند و غیره استفاده می شود. برای لباس بیمارستانی  نیز لباس های با پارچه های بی بافت خریداری می شود.

خرید لباس های بیمارستانی که از جنس پارچه های بی بافت هستند دلایل مختلفی دارد. این پارچه ها خیلی سریع و در حجم های بالا تولید می شود، قیمت آنها بسیار مناسب است. قابلیت بازیافت دارند. می تواند محصولات زیادی را تولید نمود.

لباس بیمارستانی اهواز

فروش انواع لباس بیمارستانی در شهر اهواز

فروش انواع لباس بیمارستانی در بازرگانی نو آوران خانه صنعت و معدن با سال ها تجربه در امر تولید و فروش انواع لباس های بیمارستانی ،جهت سفارش می توانید از طریق شماره های ذیل و یا لینک واتساپ با کارشناسان مرکز فروش تماس حاصل نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا