لباس بیمار بیمارستانیلباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

فروش مستقیم گان بیمار یکبار مصرف با بهترین قیمت

فروش مستقیم گان بیمار یکبار مصرف با بهترین قیمت…تولید گان یکبار مصرف ، فروش عمده گان یکبار مصرف ، سفارش عمده گان …برای دریافت قیمت لباس یکبار مصرف بیمارستانی در سایت بازرگانی خانه صنعت و معدن می توانیداز طریق لینک واتساپ و یا شماره های تماس درج شده در سایت با کارشناسان مرکز فروش تماس حاصل نمایید.

گان بیمار یکبار مصرف

بهترین گان بیمار یکبار مصرف با بالاترین استاندارد

مراکز درمانی و بیمارستان ها به علت ورود و خروج بسیار زیاد افراد ، محلی برای رشد ویروس ها و میکروب ها  است و برای بیماران و کادر درمان خطرناک است . برای جلوگیری از تکثیر و رشد آلودگی ها و میکروب ها یکی از راهکارهایی که وجود دارد استفاده از گان لباس های یکبار مصرف است. با توجه به اینکه گان ها به طور مسنقیم با پوست در تماس هستند باید پارچه ای انتخاب شود که حساسیت زا نباشد و الیاف تشکیل دهنده آن از الیاف بهداشتی و طبیعی باشد.معمولا پارچه مورد استفاده در تولید گان یکبار مصرف بیمار اسپان باند یا بی بافت است به علت این که این پارچه بافت ندارد و الیاف آن سلولزی است برای پوست حساسیت ایجاد نمی کند.

گان های بیمار به دو دسته تقسیم می شوند : گان یکبار مصرف و گان چندبار مصرف

گان بیمار یکبار مصرف باید دارای تنفس پذیری و عبور هوا باشد . نفوذ نا پذیری و جلوگیری از ورود مایعات به داخل گان از مهم ترین ویژگی های یک گان بیمار یکبار مصرف با کیفیت است.از دیگر مواردی که باید توجه داشت وزن سبک و گرماژ مناسب آن است.

معمولا گرماژ مناسب برای گان بیار از 38 تا 50 گرم می باشد اگر گرماژ پارچه پایین تر از حالت استاندارد باشد بدن نما می شود و کیفیت لازم را نخواهد داشت.

گان بیمار یکبار مصرف

بهترین مدل گان بیمار یکبار مصرف در بازار

گان بیمار یکبار مصرف معمولا در بیمارستان ها برای رفتن بیمار به اتاق عمل و یا اموری مشابه استفاده می شود . طراحی و دوخت گان بیمار باید طوری باشد که به راحتی قابل پوشیدن باشد و جنس آن سبک باشد که معمولا از پارچه های بی بافت ( اسپان باند ) برای تولید گان استفاده می شود .هنگام سفارش دقت کنید که حتما گان از پازچه اسپان باند یا هر پارچه ای که دارای الیاف طبیعی است دوخته شده باشد چون باعث می شود منافذی برای عبور هوا داشته باشد و بدن بیمار عرق نکند.

اندازه گان بیمار معمولا free سایز است و جلو بسته است و از پشت با یک بند تنظیم می شود تا به راحتی اندازه هر فرد باشد.قد گان بیمار استاندارد بین 110 تا 120 سانتی متر است ( تا سر زانو).

برای خرید گان بیمار با قیمت مناسب و کیفیت عالی حتما از نمایندگی های معتبر فروش اقدام فرمایید چون این مراکز سعی دارند که محصولات را به طور مستقیم و با بهترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهند و نیاز جامعه را برطرف کنند .برای همین مراکز معتبر می توانند همه روزه سفارش شما را ثبت کنند و انواع البسه بیمارستانی را با عالی ترین کیفیت به فروش برسانند و نکته مهم تر این که شما با خرید از این نمایندگی ها خیالتان از بابت استانداردهای بهداشتی راحت خواهد بود.

ارتباط با واتس آپ

یونیفرم کالا :uniformkala.ir

یونیفرم کالا:uniformkala.ir

گان بیمار یکبار مصرف

مرکز تولید و فروش گان بیمار یکبار مصرف

گر به تجارت و بازرگانی لباس های بیمارستانی مشغول هستید برای تامین جنس و سفارش با قیمت پایین و کیفیت مناسب با شماره های پشتیبانی مرکز فروش بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن در ذیل تماس حاصل نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا