لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

گان پزشکی قیمت مناسب وکیفیت صادراتی

گان پزشکی قیمت مناسب وکیفیت صادراتی…،تولید گان پزشکی و توزیع به سراسر کشور…. تولید انواع لباس بیمارستانی ، تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی.فروش بی واسطه لباس یکبار مصرف در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن …برای خرید و سفارش از طریق شماره های سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید .

گان پزشکی قیمت مناسب

چه پارچه ای در دوخت لباس گان پزشکی استفاده می شود؟

لباس گان پزشکی در اصل به لباس هایی که در محیط های بیمارستانی برای پزشکان و کادر اتاق عمل استفاده می شود، گفته می شود که عمدتا از جنس: تترون، ترگال، ترگال کج راه، فلامنت، فلامنت پنبه، اسپان باند، پارچه اس ام اس و غیره تهیه می شود. قیمت گان پزشکی به نوع پارچه ای که در دوخت این البسه مورد استفاده قرار گرفته است، بستگی دارد. گان های پزشکی پارچه ای که از قابلیت شستشوی مداوم برخوردارند، از پارچه هایی که قابلیت شستشوی مداوم داشته، رنگ ثابت بوده یا اصطلاحا ضد آب ژاول باشند تهیه و دوخته می شوند تا در اثر شستشو با مواد شیمیایی و پاک کننده و .. کیفیت بافت و رنگ پارچه در آنها  از بین نرود.

قیمت گان پزشکی با پارچه هایی از این دست معمولا بالاتر از گان های پزشکی یک بار مصرف است. استفاده از لباس های یکبار مصرف نیز سبب جلوگیری از انتقال و شیوع بیماری و آلودگی در بیمارستان ها می شود. لباس های یکبار مصرف، عمدتا قیمتی مناسب دارند و علاوه بر پیشگیری از پخش آلودگی، ظاهری یکسان به بیماران می بخشند. جنس پارچه های این البسه عمدتا از فلامنت، فلامنت پنبه و اسپان باند، پارچه اس ام اس است و عمدتا از الیافی سبک و نازک است که تمامی بیماران بستری شده، ملزم به پوشیدن آن می باشند. در دوخت گان پزشکی پارچه ای عمدتا از پارچه ترگان و تترون استفاده می شود.

به ویژه پارچه تترون به دلیل خاصیت ضد آب ژاول بودن و بدن نما نبودن از کیفیت بالایی برای دوخت پارچه گان پزشکی پارچه ای برخوردار است. پارچه ترگال نیز جهت استفاده به صورت خمی یا راکتیو، ترموزول رنگرزی می شود تا بعد از قرار گرفتن  در مرحله شستشو کیفیت خود را از دست ندهد. پارچه کجراه نیز از مقاومت و ضخامت و تراکم بافت بیشتری برخوردار است. قیمت گان پزشکی با پارچه تترون معمولا بالاتر است. پارچه فلامنت نیز دارای تار و پودی از الیاف فلامنت بوده و بسیار ارزان است. پارچه اسپان باند از الیاف پرس شده درست شده و به علت آنکه تار و پودی ندارد به آن بی بافت گفته می شود. براساس هزینه و اهدافی که در زمینه استفاده از گان ها دارید، می توانید در بین این پارچه ها دست به انتخاب بزنید.

گان پزشکی قیمت مناسب وکیفیت صادراتی

برای صادرات گان پزشکی چه کیفیتی مناسب است؟

برای صادرات گان پزشکی، این البسه با کیفیت بالا که در تولید آن از پارچه های مرغوب استفاده شده و در دوخت آن نیز دقت به عمل آمده باشد، همچنین از کیفیت بسیته بندی برخوردار باشد، مناسب اند. قیمت گان پزشکی صادراتی با توجه به نوع پارچه، نحوه دوخت، رنگ، سایز، برخورداری از قابلیت استریل بودن و کیفیت بسته بندی آن، متفاوت خواهد بود. خرید خرد یا کلی و عمده نیز در قیمت گان پزشکی اثرگذار است. صادرات گان پزشکی، معمولا از ایران به کشورهای حاشیه خلیج فارس همچون: عراق، ترکیه، گرجستان، آذربایجان، کویت و ارمنستان انجام می شود. تهیه اجناس این البسه به شکلی با کیفیت جهت انجام صادرات  به کشورهای مذکور عمدتا از طریق بازرگانی خانه صنعت و معدن انجام می شود که گان پزشکی را به صورت کلی و عمده به این کشورها صادر می کنند.

صادرات گان پزشکی، یکی از پر رونق ترین مشاغل است که در کشور ایران نیز در حال توسعه می باشد. صادر کردن گان پزشکی ایرانی به کشورهای همسایه علاوه بر سود آوری اقتصادی سبب می گردد تا با یک بار خرید، این کشورها به مشتریان دائم شرکت های بازرگانی ایرانی تبدیل شوند. کشورهایی مانند ترکمنستان، عراق، سوریه، افغانستان، ارمنستان، آذربایجان، ترکیه از جمله خریداران گان پزشکی ایرانی هستند. با افزایش حجم صادرات این کالا به کشورهای همسایه، صنایع مختلف آن کشورها تشویق خواهند شد تا با تولیدکنندگان داخلی نیز همکاری مستقیم و خوبی در راستای تولید این محصول داشته باشند.

بزرگترین مرکز تولید و فروش بدون واسطه انواع گان پزشکی با کیفیت بسیار بالا و با قیمت ارزان در ایران خانه، صنعت و معدن ایرانیان است که در زمینه تولید و فروش عمده انواع البسه به ویژه گان پزشکی با استفاده از فن آوری های مدرن و دانش علمی روز به تولید و عرضه گان پزشکی در سطح کل کشور می پردازد.  برای آگاهی از قیمت گان پزشکی، می توانید از طریق سایت ها و فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی، اقدام نمایید. بسیاری از این سایت ها و فروشگاه ها محصولات خود را به قیمت تولیدی ها در سایزهای کوچک و بزرگ و طرح های مختلف عرضه می کنند و امکان خرید عمده محصول دلخواه خریدار را در سفارش های بالا از طریق شبکه های اجتماعی و یا درگاه های اینترنتی میسر می سازند. هنگام خرید از این طریق دقت نمایید تا نسبت به معتبر بودن فعالیت این سایت ها و فروشگاه ها اطلاعات لازم را کسب نمایید تا متضرر نگردید.

گان پزشکی قیمت مناسب وکیفیت صادراتی

مهمترین ویژگی گان پزشکی

گان های پزشکی همان لباس هایی هستند که پزشکان به صورت کاملا استریل هنگام عمل جراحی و درمان می پوشند .این گان لباس ها دارای کش سر آستین هستند و طوری طراحی و دوخته شده که کادر درمان آزادی عمل داشته باشند و با یک بند از پشت بسته می شود. در دوخت این گان ها از پارچه هایی با الیاف سلولزی به نام اسپان باند استفاده می شود که ضد آب هستند تا از نفوذ خون و ترشحات بیمار هنگام عمل جلوگیری شود و همچنین این پارچه دارای منافذی برای عبور هوا هستند که باعث می شود کمتر عرق کنند.

این لباس ها در اتاق عمل ، آزمایشگاه ها ، کلینیک ها و… کاربرد دارد که معمولا از رنگ های آبی ، صورتی و سبز استفاده می شود و باعث می شود چشم ها کمتر اذیت شود .

گان پزشکی

خرید انواع لباس بیمارستانی با کیفیت صادراتی

پخش عمده و صادرات لباس بیمارستانی به کشور های عراق ترکیه گرجستان در این سایت.تامین جنس و تولید لباس بیمارستانی با کیفیت برای صادرات پوشاک بیمارستانی به عراق ترکیه گرجستان آذربایجان کویت ارمنستان و … از طریق بازرگانی خانه صنعت و معدن.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا