لباس رستورانیلباس فست فود

فروش لباس رستوران در اصفهان و تهران

فروش لباس رستوران در اصفهان و تهران با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب در سایت بازرگانی خانه صنعت و معدن و ارسال در کوتاه ترین زمان ممکن شده است

لباس رستوران در اصفهان

لباس سر آشپز رستوران بایستی دارای چه ویژگی هایی باشد؟

یک سر آشپز ساعات طولانی را در آشپزخانه در معرض ظروف داغ، آب جوش، روغن داغ و شعله آتش سپری میکند،که نیازمند لباسی مناسب جهت حفاظت در برابر آسیب می باشد.

بنابراین لباس مناسب یک سر آشپز علاوه بر حفظ شخصیت کاری و بازتاب میزان حرفه ای بودن، بایستی راحت، خنک و دارای قابلیت تنفس پذیری باشد و مانعی در برابر آسیب ایجاد نماید.

از آنجا که لباس یک سرآشپز ارتباط مستقیمی با بهداشت فردی و عمومی دارد، انتخاب رنگ مناسب نیز دارای اهمیت می باشد. معمولا از رنگ های روشن بویژه رنگ سفید در لباس سرآشپزها استفاده می گردد.

لباس رستوران در اصفهان

لباس رستوران نانو چیست؟

لباس نانو در واقع دارای محصولی است که با پاشش آن بر روی لباس بعد از گذشت چندین ساعت، از لباس در برابر همه عوامل محافظت می نماید. لایه نانو بر روی لباس در عین نامرئی بودن محافظی عالی در برابر باکتری، رطوبت و حرارت می باشد.

لباس نانو توسط یک پارچه خشک یا دارای میزان کمی رطوبت به راحتی قابل تمیز شدن می باشد. استفاده از لباس رستوران نانو به دلیل کاهش نیاز به استفاده از مواد شوینده باعث صرفه جویی در هزینه می گردد.

لباس رستوران در اصفهان

فروش لباس رستوران در اصفهان و تهران

فروش انواع لباس رستوران شامل : لباس کارگران، لباس گارسن ، لباس سر آشپز ، لباس مهماندار یا سالن دار ، لباس پرسنل و … در شهرهای اصفهان و تهران و ارسال به کلیه نقاط

جهت سفارش از طریق لینک واتساپ می توانید سوالات خود را به صورت آنلاین از کارشناسان بپرسید و یا مستقیما با شماره های ذیل جهت ثبت سفارشات خود تماس حاصل نمایید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا