لباس بیمار بیمارستانیلباس بیمارستانی

خرید بی واسطه لباس بیمار مردانه

خرید بی واسطه لباس بیمار مردانه،لباس بیمار زنانه،لباس بیمار تترون و انواع لباس بیمارستانی با قیمت ارزان و فروش به صورت اینترنتی در سایت بازرگانی خانه صنعت و معدن

لباس بیمار مردانه

دسته بندی انواع لباس بیمار مردانه

لباس بیمار مردانه با زنانه در طرح، رنگ و دوخت متفاوت است. لباس بیمار مردانه در بیمارستان در طیف رنگ آبی می باشد. رنگ آبی به بیمار احساس آرامش و امنیت می دهد از این رو این رنگ را مخصوص بیماران مرد قرار دادند.

البته قابل ذکر است که لباس بیمار مردانه در بیمارستان های خصوصی به رنگ های طوسی و کرمی هم دیده شده است. اما در اکثر بیمارستان های دولتی لباس بیمار مردانه به رنگ آبی می باشد.

نوع دوخت لباس بیمار مردانه با زنانه متفاوت است و دارای پوشش دیگری می باشد. لباس بیمار مردانه شامل یک عدد شلوار راحتی و همچنین یک پیراهن یقه هفت یا یقه دار با قد هشتاد سانتی متر می باشد.

قابل ذکر است لباس بیمار به صورت اتو کشیده و بسیار مرتب و تمیز در بسته بندی های سلفونی وجود دارد البته بعضی از کارگاه های تولیدی علاوه بر این دو تیکه لباس بیمار مردانه یک عدد ساک لباس هم اضافه دارد تا بیمار وسایل شخصی خود را درون آن قرار دهد.

لباس بیمار مردانه سایز بندی مختلفی دارد. طرح و کیفیت بالای پارچه تترون متناسب با نیاز مشتری متفاوت است. لباس های اتاق عمل مردانه نیز در طرح های مختلف متناسب با همان عمل ارائه می شود.

پارچه های تترون متناسب با شرایط بیمار در نظر گرفته شده است به طوری که این پارچه ها با جنس یکپارچه نخی که دارند از حساسیت های پوستی و شیوع بیماری های عفونی به شدت جلوگیری می کند.

لباس بیمار مردانه از جنس تترون می باشد که خاصیت ضد چروکی و همچنین ضد لک می باشد به گونه ای که اگر لباس شما کثیف بشود به راحتی قابل شستشو با شوینده های قوی می باشد همچنین لباس بیمار مردانه بدن نما نمی باشد و بسیار سبک است.

لباس بیمار مردانه دارای راحتی بسیار زیادی می باشد که بیمار در حین بلند شدن و نشستن و یا حتی در حین بیماری دچار مشکل نشود و این لباس در اندازه بزرگ تر دوخته می شود که بیمار احساس راحتی کند یا اگر جایی از بدن بیمار زخم می باشد خیلی مورد سایش و اصابت با آن قرار نگیرد. به همین دلیل است که بیمارستان ها بلافاصله بعد از بستری بیمار لباس مخصوص بیمارستان را به او می دهند.

لباس بیمار مردانه

انواع پارچه های مصرفی تولید لباس بیمار مردانه

انواع موجود لباس بیمار مردانه شامل پارچه هایی از جنس تترون و ترگال می باشد که برای آقایان این پارچه ها به رنگ آبی استفاده می شوند. گرماژ پارچه از صد و شصت شروع و به صد و هشتاد ختم می شود.

در صورت انجام عمل لباس شما باید تغییر کند و لباس های مخصوص بستری را باید در ساک مخصوص قرار دهید. لباس های اتاق عمل، لباس های به خصوص تری می باشند و باید استریل تر از لباس های قبلی که بر تن داشته اید باشد.

اکثر لباس های اتاق عمل یکبار مصرف می باشند و جنس آن ها پلاستیک یا به اصطلاح بی بافت گفته می شود. این لباس ها بعد از انجام گرفتن عمل سریع از بدن شما خارج و به سطل آشغال منتقل می شود.

رنگ لباس های اتاق عمل برای بیماران مرد به رنگ آبی می باشد این لباس ها شامل: کلاه، ماسک مخصوص، پیراهن و شلوار و همچنین پلاستیک مخصوص برای پا می باشد.

رنگ آبی لباس بیمار علاوه بر اینکه به بالا بردن روحیه ی بیمار کمک میکند و احساس آرامش به خصوصی را به او منتقل می نماید باعث بالا بردن افزایش دید پزشک و جراحان نیز در اتاق عمل می شود. پس نوع پارچه استفاده شده در لباس بیماران نیز تاثیر بسزایی در سلامت فرد بیمار دارد.

لباس بیمار مردانه

خرید بی واسطه لباس بیمار مردانه

جهت سفارش انواع لباس بیمار مردانه و زنانه و … با شمامره های پشتیبانی مرکز فروش در ذیل تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا