لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

فروش بی واسطه لباس یکبار مصرف بیمارستانی در اصفهان

فروش بی واسطه لباس یکبار مصرف بیمارستانی در اصفهان به صورت مستقیم از طریق این سایت ممکن شده است.برای سفارش و خرید بی واسطه انواع لباس بیمارستانی یکبارمصرف از طریق شماره های سایت با کارشناسان در ارتباط باشید.

لباس یکبار مصرف  بیمارستانی اصفهان

 

چرا استفاده از لباس یکبار مصرف در مراکز درمانی توصیه می شود؟

در محیط بیمارستان و مراکز درمانی انواع میکروب ها و آلودگی وجود دارد. استفاده از لباس یکبار مصرف در مراکز درمانی پیشنهاد می شود، زیرا هر نوع بیماری در این مراکز پا می گذارند؛ پس میکروب ها و ویروس های مختلفی در محیط وجود دارند که هم برای خود بیماران مشکل ساز می باشند و هم برای کادر درمان که شامل پزشک و پرستار و دیگر کارکنان مراکز درمانی دردسر ساز می باشند.
هر بیماری که به این مراکز مراجعه می کند، نمی خواهد  مشکل جدیدی برایش ایجاد شود، پس بهتر است لباس مناسب این مراکز را بپوشد. لباس یکبار مصرف از مناسب ترین لباس ها برای بیمارستان ها هستند.
این لباس ها به دلیل استفاده پارچه مخصوص در آن ها از انتقال میکروب جلوگیری می کنند. هم چنین به دلیل یک بار مصرف بودن آن ها هر زمانی که کثیف شود به راحتی بیمار قادر به تعویض آن است و هم چنین نسبت به لباس های چند بار مصرف که هزینه پارچه و دوخت آن زیاد تر است، برای صرفه جویی در هزینه های بیمارستان هم مفیدند.

لباس یکبار مصرف  بیمارستانی اصفهان

نکات قابل توجه برای مراکز درمانی در استفاده از لباس یکبار مصرف به شرح زیر می باشد:

لباس یکبارمصرف که در مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد به این دلیل که ممکن است بیمار جراحی های متفاوتی داشته باشد باید در برابر نفوذ آب و هم چنین احتراق مقاوم باشند.
این لباس ها به علت تماس مستقیم با بدن افراد نباید حاوی مواد حساسیت زا در الیاف خود باشند. همانطور که در قسمت قبل اشاره شد لباس یکبار مصرف باید مانعی برای ورود میکروب ها و ویروس های مختلف به بدن بیمار باشند، پس باید از پارچه مقاوم در برابر آلودگی ها و میکروب ها در تولید لباس های یکبار مصرف بیمارستانی استفاده شود.
پرز و غبار را نباید جذب خود کنند چرا که اگر بیماران زخم باز داشته باشند سبب عفونت می شوند و مدت بستری شان را افزایش می دهند.
بیماران در زمان حضور خود در بیمارستان و مراکز درمانی به طور کامل از لباس های بیمارستان استفاده می کنند پس باید تا جایی که امکان دارد زیبایی هم در تولید لباس های بیمارستان مد نظر قرار بگیرد.
مصرف لباس یکبار مصرف برای بیمار باید آسان باشد که هنگام پوشیدن و درآوردن آن بیمار را اذیت نکند. لباس یکبار مصرف بیمارستانی علاوه بر سبکی باید پوشش کامل بر روی بدن بیمار ایجاد کنند. این لباس ها در برابر پاره شدن هم باید مقاومت داشته باشند و به راحتی پاره نشود.

لباس یکبار مصرف  بیمارستانی اصفهان

خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی در اصفهان:

برای سفارش و خرید و دریافت لیست قیمت لباس های  یکبارمصرف بیمارستانی در اصفهان و شهر های اطراف از طریق شماره های زیر با نمایندگان بازرگانی خانه صنعت و معدن اصفهان در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا