لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

فروش ارزان گان پزشکی به صورت عمده

فروش ارزان گان پزشکی به صورت عمده …،تولید انواع لباس بیمارستانی ، تولیدکننده البسه بیمارستانی در تهران ، تولید البسه یکبار مصرف بیمارستانی.فروش بی واسطه لباس یکبار مصرف در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن …برای خرید و سفارش از طریق شماره های سایت با ما تماس بگیرید .

گان پزشکی

جنس پارچه گان پزشکی چیست؟

امروزه این گان ها در مراکز فروش گان پزشکی از انواع پارچه و طیف گسترده ای از الیاف تولید می شود. گان لباس بیمار  به طور کلی به عنوان “یکبار مصرف ” یا “قابل استفاده مجدد و چند بار مصرف” طبقه بندی می شوند.

گان لباس بیمار  یکبار مصرف معمولاً از مواد غیر بافته تولید شده است که محافظت بیشتری در برابر  نفوذ مایعات داشته باشد. آنها می توانند با استفاده از انواع فناوری های پیوند فیبر نبافته (حرارتی ، شیمیایی یا مکانیکی) به منظور ایجاد یکپارچگی و استحکام در هم تنیده و با مواد بافته شده شوند. مواد اولیه که بطور معمول برای گان لباس بیمار استفاده می شود از الیاف مصنوعی پلی پروپیلن ، پلی استر ، پلی اتیلن است. لباس های قابل استفاده مجدد بعد از هر بار استفاده شسته می شوند. پارچه گان لباس بیمار چند بار مصرف  معمولاً از ترکیب 100٪ پنبه ، 100٪ پلی استر یا مخلوط پلی استر و پنبه ساخته می شوندپارچه هایی کاملاً بافته شده هستند که از طریق غلطک ها فشار داده می شوند تا خصوصیات نفوذ ناپذیری  مایع را  در آن تقویت کنند. معمولا تا 50 بار شست و شو و خشک کردن مورد استفاده هستند.

از آنجا که الیاف کمترین واحد پارچه های لباس هستند و خواص لباس به خواص شیمیایی و فیزیکی الیاف بستگی دارد. از نظر جسمی ، طول و سطح فیبر برای خاصیت پارچه بسیار مهم است. الیاف با سطوح نامنظم و سطح مقطع و طول کوتاه تر در جلوگیری از انتقال ذرات موثرتر هستند. پارچه های ساخته شده از الیاف بسیار نازک و ریز مانند میکرو فیبرها معمولاً ترجیح داده می شود. از نظر شیمیایی ، جذب فیبر برای خواص انتقال مایع  لباسها بسیار مهم است. در صورت وجود الیاف بسیار جاذب ، پارچه مایع را جذب می کند و در نتیجه می توان باکتری ها را در خود نگه دارد. اگر از الیاف جاذب یا ریز ر برای دوخت لباس در تولیدی فروش گان پزشکی استفاده شود ، مایع در طول سطح فیبر جذب می شود. الیاف طبیعی (به عنوان مثال ، پنبه ، پشم ، ابریشم و غیره) از قابلیت جذب بالاتری نسبت به الیاف مصنوعی از جمله پلی پروپیلن و پلی استر برخوردار هستند که معمولاً  از الیاف مصنوعی برای فروش گان پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند.

فروش گان پزشکی

در خرید گان پزشکی به چه مواردی باید توجه کرد؟

گان پزشکی که به عنوان پوششی برای محافظت از انتقال میکروارگانیسم ها استفاده می شوند , از 100٪ پنبه یا 50/50 پنبه و پلی استر برای فروش گان پزشکی ساخته شده اند. لباسهای ایزوله شده به سبک قدیمی به دلیل جذب مایعات و شستشوی گسترده باعث خراب شدن پارچه ها و محافظت حداقلی بدن می شدند. طراحی لباس علاوه بر خاصیت پارچه می توانند در عملکرد نیز نقش داشته باشند.در تولیدی های فروش گان پزشکی, لباسی نسبتاً ارزان است و برای پیشگیری از انتقال عوامل عفونی در حین انجام مراحل و فعالیتهای مراقبت از بیمار باید پوشیده شود.گان که برای مراقبت از بیمار , پرسنل و مراقبت های بهداشتی از انتقال میکروارگانیسم ها ، مایعات بدن و مواد عفونی در نظر گرفته شده است. به دلیل ماهیت کنترل شده در روشهای جراحی ناحیه های بحرانی شامل قفسه سینه , ناحیه کتف تا زانو و آستین از مچ تا بالای آرنج را می پوشاند.

گان جراحی در مواردی که خطر آلودگی متوسط ​​تا زیاد وجود داشته باشد و نیاز به لباس ایزوله تری نسبت به لباسهای جراحی سنتی وجود داشته باشد ، مورد استفاده قرار می گیرد کلیه نواحی لباس گان جراحی به جز اتصالات ، دکمه ها و کتف ها به عنوان نواحی مهم محافظت درنظر گرفته می شوند و باید بالاترین سطح محافظت از خون و مایعات و مواد عفونی را داشته باشند. علاوه بر این ، پارچه لباس گان باید به اندازه بدن مورد استفاده در نظر گرفته شود. به طور کلی انتخاب جنس گان لباس بیمار باید براساس ماهیت بیماری باشد ، از جمله میزان تماس پیش بینی شده با مواد عفونی و پتانسیل برای نفوذ خون و مایع بدن ، حجم پیش بینی شده از خون ، مایعات بدن ، یا مایعات دیگر و مدت زمان انجام عمل یا فعالیتهایی که انجام می شود باید در مراکز فروش گان پزشکی مورد توجه قرار گیرد.

فروش گان پزشکی

چرا باید از لباس یکبار مصرف بیمارستانی استفاده کرد؟

با توجه به گسترش استفاده از لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی و اجبار استفاده از آن در بسیاری از بخش های بیمارستان این سوال پیش می آید که چرا باید لباس یکبار مصرف بیمارستانی کرد؟

اولین مورد از دلایل استفاده از این لباس ها، دفع راحت و از بین بردن سریع این نوع لباس های بیمارستانی می باشد. در بعضی از قسمت های بیمارستان از جمله قسمت بیماری‌های عفونی ، مانند اتاق های عکاسی، عمل  و …  که مواد خطرناک و عفونت های زیادی وجود دارد استفاده از این نوع لباس به دفع راحت و جلوگیری از انتشار ویروس و آلودگی میپردازد. در این قسمت ها استفاده از لباسهای یکبار مصرف برای پرسنل و بیماران امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است زیرا اگر فرد از لباس های معمولی استفاده کند و باز شسته شود موجب میشود که بیماری‌های عفونی، ویروس ها و باکتری هایی که در سطح عمومی پخش می‌شوند و ناقل بیماری ها و امراض گوناگون هستند پخش شده و به سایر افراد آسیب بزنند لذا استفاده از این لباس ها در بخشهای مختلف بیمارستان ها ضرورت پیدا کرده است که هم به راحتی از بین می‌رود و هم به راحتی تولید شده و ارزان و مناسب هستند.

لباس یکبار مصرف بیمارستانی

موارد مهم در مصرف لباس یکبار مصرف بیمارستانی

از آنجایی که استفاده از لباس های یکبار مصرف در بیمارستان ها اهمیت دارد وبه تازگی جزئی از قوانین بیمارستان ها محسوب می‌شود لازم است مشخص شود که کدام قسمت های بیمارستان ها نیازمند لباس یکبار مصرف هستند تا متناسب با آن طراحی و تولید شوند.

با توجه به مکان مورد استفاده لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی کاربرد ان ها نیز متفاوت است. البته این مورد را نیز باید در نظر گرفت که با توجه به محیط مورد استفاده نوع لباس و تجهیزات ان متفاوت میباشد.

اولین موردی که برای استفاده از این لباس ها می‌توان نام برد استفاده در اتاق‌های عمل چه برای پرسنل و برای بیماران می باشد. بیماران هنگامی که می‌خواهند وارد اتاق عمل شوند باید از گان، کلاه و لباس های مخصوص یک بار مصرف که برای آنها تهیه شده است استفاده کنند، همچنین پزشکان و پرستاران هنگام ورود به اتاق عمل باید لباس‌های استریل شده به تن کنند اما به خاطر اینکه این مکان‌ها پر از بیماری های عفونتی و متفاوت می‌باشد از لباسهای یکبار مصرف استفاده می‌کنند. در اتاق عمل و بخش‌هایی که بیماری‌های عفونی و قارچی در آنها  بسیار زیادی است از لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی استفاده می شود تا این موارد به سایر مکان های بیمارستان پخش نشده و لباس‌هایی که مورد استفاده قرار می‌گیرند به راحتی دفع شوند.

بیشتر آزمایشگاه‌های که با میکروب ها و قارچ های عفونی سر و کار دارند و همچنین و قسمت هایی که با اشعه های خطرناک رادیواکتیو و عکاسی متفاوت مرتبط است سعی کنند از لباسهای بیمارستانی یکبار مصرف  استفاده کنند تا آسیب و خطرات جدی وارد نکند. به جز لباسهای بیمارستانی یکبار مصرف  که شامل گان، کلاه، دستکش و کفش و گاهی مواقع سایر لباسهای یکبار مصرف می‌شود شما می توانید از ملحفه‌های یکبار مصرف نیز در بیمارستان ها استفاده کرده و در مکان‌هایی که نیازمند می‌باشند  وسایل و تجهیزات استریل شده  باشند از این وسایل استفاده کنید.

لباس یکبار مصرف بیمارستانی

تولید گان پزشکی و فروش بی واسطه آن

بازرگانان ، تجار و مسئولین خرید لباس بیمارستانی، برای استعلام قیمت و برای خرید بی واسطه البسه یکبار مصرف بیمارستانی میتوانید از طریق واتس اپ و یا شماره های سایت با همکاران ما در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا