لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

گان پزشکی قیمت مناسب و با کیفیت صادراتی

گان پزشکی قیمت مناسب و با کیفیت صادراتی،تولید گان پزشکی و توزیع به سراسر کشور…، تولیدکننده البسه بیمارستانی ، تولید البسه یکبار مصرف بیمارستانی.فروش بی واسطه لباس یکبار مصرف در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن …برای خرید و سفارش از طریق شماره های سایت با ما تماس بگیرید .

جنس گان بیمار

با توجه به شیوع بیماری جدید

ثبت سفارش لباس گان یزشکی مچدار برای مراکز درمانی و مطلب ها به صورت ویژه انجام می پذیرد

برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه محصول با شماره های زیر در ارتباط باشید:

.

یونیفرم کالا :09124886520

یونیفرم کالا:09138975909

گان جراحی

چه نکاتی در کیفیت لباس گان پزشکی تاثیر دارد ؟

لباس گان پزشکی به لباس اتاق جراحی گفته می شود که در انواع مختلف مانند بلوز، شلوار، ماسک، دستکش، کاور کفش و کلاه ارائه می گردد.  در واقعاین لباس،  به لباسی گفته می شود که پزشک و پرسنل اتاق عمل طی انجام عمل های جراحی از آن استفاده می کنند. رنگ گان ها معمولا، آبی، سبز، آبی آسمانی و خاکستری در مدل های مختلف و متنوع تولید می شود.

وجود این رنگ ها در گان های جراحی سبب بهبود دید جراح به اشیاء قرمز از جمله احشای خون آلود می شود. لباس گان پزشکی معمولا به دو شکل یک بار مصرف و چندبار مصرف در بازار به فروش می رسد. گان یکبار مصرف به شکل بی بافت در بازار موجودند و گان های چند بار مصرف دارای جنس های پلی استر، پنبه، ویسکوز مخلوط است. در انتخاب هر دو نوع گان باید دقت داشت و به مولفه هایی مانند سهل استفاده بودن، برخوردار از قابلیت تنفس، هزینه این البسه، جنس پارچه گان ها به لحاظ رعایت مسائل محیط زیستی و قابلیت حفاظتی آن در مقابل عوامل آلوده توجه لازم را مبذول داشت. اغلب کارخانجات و تولیدکنندگان و کارگاه های تولیدی در تلاش اند جهت رفاه حال استفاده کنندگان این محصول، گان ها را از بهترین مواد اولیه از جمله استفاده از الیاف طبیعی تولید نمایند به گونه ای که چندباره استریل و با دوختی مستحکم و نخ با کیفیت روانه بازار نمایند.

گان پزشکی

بهترین گان لباس یکبار مصرف بیمارستانی برای صادرات

بسیاری از تولیدکنندگان محصولات خود را با حذف دلالان و واسطه گرها با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. مدل، سایز و جنس لباس گان پزشکی با توجه به علایق مشتریان می تواند متفاوت باشد. انواع گان در مراکز بهداشتی، درمانی و پزشکی کاربرد دارد و هنگام عمل جراحی از انتقال یافتن و وارد شدن باکتری و میکروب هایی که حامل بیماری هستند به بدن پزشک جلوگیری می کند. علاوه بر تولیدِ گان برای مصارف داخلی در درمانگاه ها و بیمارستان ها، این نوع البسه، با کیفیت و بسته بندی های مناسب به سایر کشورهای همسایه از جمله عراق صادر می شود.

شرکت های مختلف تجاری و بازرگانی نیز تحت عنوان برندهای مختلف به تولید و فروش بی واسطه لباس یکبار مصرف و البسه بیمارستانی با کیفیت پرداخته و به صورت خرده و عمده نسبت به صادرات محصولات تولیدی خود اقدام می نمایند. کشور ایران با داشتن انواع مختلف نخ و الیاف از بزرگترین تولیدکنندگان لباس گان پزشکی در جنس، ابعاد، سایز، رنگ و اشکال مختلف است و محصولات تولیدی شرکت ها و برندهای معتبر و با کیفیت درجه یک را به سایر کشورهای همسایه صادر می کند. این شرکت ها از طریق انجام صادرات لباس گان پزشکی همچنین به اشتغال زایی جوانان میهن کمک شایان توجهی می نمایند.

لباس گان پزشکی

لباس گان پزشکی و کاربرد آن

لباس گان پزشکی لباس آزاد و راحتی است که توسط پزشکان و پرسنل اتاق عمل در درمانگاه ها، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی جهت جلوگیری از ورود میکروب و بیماری به اعضاء بدن کادر اتاق عمل مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجا که همواره جلوگیری از شیوع عفونت های بیمارستانی از جمله مسایل اساسی و مورد توجه سیستم درمانی کشوره بوده و هست، تولید این البسه راه حل مناسبی جهت رفع این مشکل توسط تصمیم گیرندگان فعال در عرصه بهداشت تلقی می گردد.

عمدتا رنگ سبز گان برای بانوان و رنگ برای آقایان مورد استفاده است. از آنجا که پزشکان و کادر پرسنل اتاق عمل طی عمل جراحی  ممکن است احشای خونی متعددی را ملاحظه نمایند کاربرد رنگ، سبز، آبی و در برخی مواقع خاکستری کمرنگ گان سبب می شود تا چشم های این کادر پزشکی به تغییرات موجود رنگ قرمز حین عمل جراحی حساس شود. این نوع البسه، در جنس های مختلف فلامنت، پنیه، تترون، کجراه تولید و به بازار عرضه می شوند.

در برخی موارد گان ها به صورت سفارشی دوخته و آماده می شود و شرکت های مختلف ایرانی و خارجی در زمینه تولید و بسته بندی آن فعالیت دارند. قیمت این البسه نیز بر اساس هزینه هایی که برای تولید آن می شود و جنس پارچه مورد استفاده و نحوه دوخت آن متفاوت است. جهت پوشیدن گان باید به این شیوه عمل نمود که گان را بالا نگه داشته و از ناحیه گردن  آن را نگه داشت، سپس دست ها را به درون آستین ها وارد کرد، و بندهای آن را از پشت می بندیم. جنس این البسه، عمدتا باید ضدآب ژاول باشد به گونه ای که هنگام شستن با مواد شوینده تغییری در رنگ آن ایجاد نگردد. گان پزشکی برای مردان و زنان در فرم ها و اشکال مختلف با قیمت های مختلف تولید و به بازار عرضه می گردد.

لباس گان پزشکی کیفیت صادراتی

 

تولید گان پزشکی و فروش بی واسطه آن

بازرگانان ، تجار و مسئولین خرید لباس بیمارستانی، برای استعلام قیمت و برای خرید بی واسطه البسه یکبار مصرف بیمارستانی میتوانید از طریق واتس اپ و یا شماره های سایت با همکاران ما در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا