استایلینگ

بی نظیرترین مدل کلاه مناسب برای تابستان

بی نظیرترین مدل کلاه مناسب برای تابستان،از نکات بسیار مهم در انتخاب کلاه تابستانی جنس کلاه  است. یعنی  علاوه بر پوشش  کامل برای سر و گردن و صورت ، باید جنسی داشته باشد که باعث گردش جریان هوا شود. پس کلاه‌هایی که از الیاف مصنوعی ساخته شده‌اند نسبت به مدل‌های نخی یا دیگر الیاف طبیعی، گرما به وجود می آورند.

کلاه مناسب برای تابستان

مدل های زیبا و شیک کلاه مناسب برای تابستان

کلاه یکی از پوشش های لازم در فصل گرما است استفاده از کلاه مناسب برای تابستان ، بهترین راه پیشگیری از تابیدن مستقیم نور آفتاب به پوست صورت است. استفاده از کلاه، برای رهایی از مشکلات اشعه های مضر نور آفتاب، عادت خوبی است اگر بین مردم به خوبی تروج پیدا کند. چرا که آفتاب سوختگی می تواند عوارض خطرناکی ، مثل سرطان پوست را به دنبال داشته باشد. استفاده از کلاه مناسب برای تابستان، برای آقایانی که موهای کمی دارند واجب و ضروری است تا و از آسیب دیدن پوست سر و سرطان پوست پیشگیری می کند.

از نکات بسیار مهم در انتخاب  کلاه تابستانی جنس کلاه  است. یعنی  علاوه بر پوشش  کامل برای سر و گردن و صورت ، باید جنسی داشته باشد که باعث گردش جریان هوا شود. پس کلاه‌هایی که از الیاف مصنوعی ساخته شده‌اند نسبت به مدل‌های نخی یا دیگر الیاف طبیعی، گرما به وجود می آورند.

بهتر است  در انتخاب کلاه مناسب برای تابستان جنس داخل کلاه از نخ یا پنبه باشد تا حساسیت پوستی ایجاد نکند.

اگر عادت عینک آفتابی ندارید و نمی توانید استفاده کنید، حتما سعی کنید کلاه مناسب برای فصل تابستان را بگذارید. چرا که روی صورت سایه می اندازد و از آسیب چشم در مقابل آفتاب جلوگیری می کند.

کلاه مناسب برای تابستان

پنج مدل از زیباترین کلاه های تابستانی برای شیک پوشان

در استایل تابستانه کلاه، نقش مهمی دارد. هنگام خرید کلاه مناسب برای تابستان ، باید سعی کنیم مدلی را انتخاب کنیم که  با فرم لباس پوشیدنمان هماهنگ باشد تا علاو بر اینکه  از آفتاب سوختگی ما جلوگیری کند، در شیک بودنمان هم تأثیر مثبتی بگذارد.

اندازه کلاه بسیار مهم است ، سعی کنیم کلاهی که انتخاب می کنیم ، نه خیلی بزرگ باشد و نه خیلی تنگ.

یک کلاه مناسب برای تابستان باید طوری باشد  که سایه  آن تمام صورت و گردن را بپوشاند. مثل یک کلاه فلاپی:

این کلاه علاو بر اینکه سایه خوبی دارد، کلاه شیک و زیبایی است که جذابیت خاصی به ظاهر تابستانی افراد می دهد.

کلاه سبک فلاپی از مواد نی و کاغذ نیز کلاه مناسبی هستند. شما می توانید در حین باغبانی ، ساحل ، استخر ، پارک ، کمپینگ ، پیاده روی در روزهای بهاری از این مدل کلاه فلاپی استفاده کنید.

و یا یک کلاه اسپرت تابستانی:

این کلاه ها با اکثر تیپ و لباس ها ، هماهنگ هستند و هم برای آقایان و هم خانم ها مورد استفاده قرار می گیرند. می توانید برای خرید یک کلاه ، به سراغ کلاه های اسپرت بروید.

کلاه های آفتابگیر مدل کوهنوردی نیز از جمله کلاه تابستانی زیبا به حساب می آیند که برای همه اقشار زیبا و شیک هستند.

استفاده از کلاه های لبه دار و یا لبه بزرگ ، برای تابستان ، خیلی بهتر از استفاده از نقاب های لبه دار است . چرا که نقاب های لبه دار ، کناره هایشان ضخیم است و سر را اذیت می کند. در صورتی که کلاه های لبه داره کناره های نرم تری دارند . پس در هنگام خرید کلاه، سعی کنید به سراغ کلاه های لبه دار بروید.

کلاه مناسب برای تابستان

جذاب ترین رنگ های کلاه تابستانی

اگر از کلاه استفاده می کنید ، بهتر است  برای خرید کلاه ، در روزهای گرم تابستانی ، به سراغ کلاه هایی بروید که رنگ روشن دارند ، چرا که این رنگ‌های روشن ، مثل سفید ، صورتی ، لیمویی و … کمتر گرما را جذب می‌کند.اما کلاه‌هایی با رنگ‌های تیره به دلیل جذب حداکثری گرما، حرارت پوست سر را بالا می‌برد.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که بهترین رنگ کلاه مناسب برای تابستان ، که خانم ها می توانند تهیه کنند رنگ سفید ، صورتی آبی و رنگهایی از این قبیل می باشد.

آقایانی هم که از کلاه تابستانی استفاده می کنند ، می توانند از رنگ های طوسی ، خاکستری و کرم برای خرید استفاده کنند.

کلاه مناسب برای تابستان

بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن تامین کننده بورس لباس کار بهداشتی و بیمارستان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا