استایلینگ

چگونه پیراهن مناسب کت و شلوار سرمه ای را انتخاب کنیم؟

چگونه پیراهن مناسب کت و شلوار سرمه ای را انتخاب کنیم؟رنگ کت و شلوار سرمه ای آرامش و انرژی خاصی به همراه دارد. در مراسم های مختلف مثل مهمانی ها ، جشن ها و همچنین در مراسمات رسمی و اداری ، قابل استفاده می باشد.

پیراهن مناسب برای کت و شلوار سرمه ای

کت و شلوار سرمه ای مناسب چه مراسمی است؟

کت و شلوار سرمه ای از جمله پوشش های جذاب و شیکی است که مردانی که کت و شلوار می پوشند ، در کلکسیون لباس خود حتما یک مورد از این فرم لباس را دارند چرا که هم  شیک و خوش رنگ است و هم در مناسبت های مختلف ، کاربرد دارد. پیراهن، بسیار دارای تنوع رنگ است و معمولا بیشتر رنگ های پیراهن ، با این رنگ کت و شلوار ، استایل زیبا و مناسبی برای مردان می سازد. رنگ کت و شلوار سرمه ای آرامش و انرژی خاصی به همراه دارد. در مراسم های مختلف مثل مهمانی ها ، جشن ها و همچنین در مراسمات رسمی و اداری ، قابل استفاده می باشد اما  پیراهن مناسب کت و شلوار سرمه ای ، در مهمانی های متفاوت ، با هم فرق دارد و باید از پیراهن مناسب برای آن مکان استفاده کنید. مثلا پوشیدن یک پیراهن سبز به عنوان پیراهن مناسب برای کت و شلوار سرمه ای   بسیار شیک و جذاب است اما یک  کت و شلوار ، همراه این پیراهن با وجود طیف زیبای رنگی که دارند و زیبایی و آرامش خاصی که بهچهره افراد می دهد، ولی یک تیپ اسپرت و کاملا فانتزی است که برای مراسمات رسمی چندان مناسب نیست.

کت و شلوار سرمه ای به نسبت چشم نواز بودن و  حال و هوایی که دارد  افراد را جوانتر از آنچه که هستند نشان می دهد.و یک رنگ مناسب برای افراد مسن تر به حساب می آید تا آنها را جوان تر و شاداب تر نشان دهد.

پیراهن مناسب برای کت و شلوار سرمه ای

چه رنگ پیراهنی با کت و شلوار سرمه ای ست می شود؟

ست پیراهن مناسب برای کت و شلوار سرمه ای نیاز به دقت کافی دارد.کت و شلوار سرمه ای به خاطر رنگ خارق العاده ای که دارد و آرامشی که در تن رنگ آن است  ، اگر یه خوبی ست شود ، بسیار زیبا و شیک است.

رنگ آبی روشن برای پیراهن ، رنگ بسیار مناسبی است و زیبایی خاصی به تیپ افراد می دهد. این فرم لباس مناسب   برای بیشتر مجالس چه رسمی و چه  مهمانی های خانوادگی، به حساب می آید و با کراوات خاکستری ، واقعا قشنگ و خوش فرم است.

رنگ سفید برای پیراهن ، همیشه رنگ زیبا و خاصی بوده است. این ترکیب  برای هر سن و سالی  ، ترکیب خوبی است و مهمتر اینکه با هر اکسسوری  هماهنگ است ، یعنی می توانید از هر رنگ کراواتی که دوست دارید ، بر روی این ست لباس استفاده کنید.

در انتخاب رنگ پیراهن مناسب، از رنگ صورتی  غافل نشوید .رنگ صورتی برای پیراهن ، بسیار جذاب و دوست داشتنی است. مخصوصا رنگ صورتی کم رنگ ، استایل زیبا و متفاوتی در مهمانی های خانوادگی و عروسی ها به تیپ مردان می دهد.

رنگ سرمه ای با رنگهای مخالف خود مثل خاکستری ، سفید ، آبی و … به نسبت رنگهایی مثل  بنفش و سبز و … بسیار مناسب تر هستند.

پیراهن مناسب  برای کت و شلوار سرمه ای

راهنمای انتخاب کت و شلوار با توجه به فرم اندام

همه افراد وقتی که میخواهند کت و شلوار بپوشند، دوست دارند که خوش تیپ و زیبا به نظر برسند.بنا براین برای اینکه خش استیل و زیبا به نظر برسید باید لباسی انتخاب کنید که مناسب فرم بدنتان باشد.

افرادی که چهار شانه  هستند و سر شانه  پهن و بزرگ دارند، باید از کت و شلوارهای به رنگ ساده استفاده کنند و سعی کنند به هیچ وجه از کت و شلوار راه راه استفاده نکنند . این مدل از کت و شلوار به خاطر خطای دید که به وجود می آورند، باعث می شوند که  افرادی که چهارشانه هستند ، سرشانه  آنها پهن تر نشان داده شود. کت و شلوارهایی که کت آنها دو دکمه هست ، بسیار برای این افراد مناسب است.

و یا افرادی که قد بلند هستند  از کت و شلوار سه دکمه ای استفاده کنند. و به هیچ وجه کت کوتاه نپوشند.

افرادی که قد کوتاهی داند ، اصلا از کت و شلوار سه دکمه ای استفاده نکنند.این افراد کت و شلوارهای دو دکمه انتخاب کنند . این افراد باید از رنگ های تیره برای انتخاب کت و شلوار مد نظر بگیرند چرا که رنگ های روشن، آنها را قدکوتاه تر نشان می دهد.

پیراهن مناسب برای کت و شلوار سرمه ای

بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن تامین کننده بورس لباس کار بهداشتی و بیمارستان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا